Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Jag kan gå på cam när som helst och visa att jag är kvinna.
2) Menar du att majoriteten av kvinnorna knullar män som ser ut som Brad Pitt? Eller menar du att de tänder på 40+ män med ölmage och flint?
3) Nej undersökningarna visar att kvinnor säger att de är intresserade av sex i väldig låg frekvens. Det går inte ihop med ett genuint intresse för annars skulle frekvensen vara 10 gånger högre.
4) Nej kvinnor lata och fula parasiter som manipulerar män för att spendera deras pengar.
Träning enligt kvinnors standard är att gå på gympa eller en promenad. Poängen är att kvinnor väljer det framför sex med män när de är kåta.
Men mängder av kvinnor tränar på gym, löptränar, kör gymnastik, fotboll, handboll, basket, kampsport, tränar olika typer av bodycombat, boxercise, fitnessträning, militärträning, dansar, spinning osv. Du vet inte vad du pratar om.
Jag vet inte hur många extremt vältränade tjejer jag sett genom åren, både irl och på dumburken. Främst irl. Det är ju inne idag att träna och sköta om sig. Folk tränar så det står härliga till och många är helt besatta av nyttig kost, dieter, ekologiskt, vegetariskt osv.