2017-03-22, 18:41
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om kvinnor var lika intresserade av sex som män skulle de inte ställa krav på män för att ha sex med dem. Män ställer inga speciella krav på kvinnor eller hur?
Jo, jag och många andra med viss självrespekt har krav. Det är sånna kravlösa som du själv som leder till att tjejer kan vraka och välja.
Citera
2017-03-22, 18:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
Jo, jag och många andra med viss självrespekt har krav. Det är sånna kravlösa som du själv som leder till att tjejer kan vraka och välja.

1) Jag är kvinna.

2) Ja män har krav men vilka krav är det? Att kvinnan är någorlunda attraktiv.

3) Vad har kvinnor för krav?

Citat:
The quality most women want in a husband, somewhat unromantically, is a secure job, followed very closely by similar ideas on raising kids, which was the quality most men wanted in a spouse.

Om kvinnor var intresserade av sex skulle de kräva bra sexuella upplevelser inte att mannen har jobb.
Citera
2017-03-22, 18:59
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
1) Jag är kvinna.

2) Ja män har krav men vilka krav är det? Att kvinnan är någorlunda attraktiv.

3) Vad har kvinnor för krav?

Om kvinnor var intresserade av sex skulle de kräva bra sexuella upplevelser inte att mannen har jobb.

Enligt dina trådstarter så är du oftast en man. Sluta trolla
Citera
2017-03-22, 19:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
Enligt dina trådstarter så är du oftast en man. Sluta trolla

1) Här har jag postat bevis på att jag är kvinna, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

2) Svara på mitt argument om kvinnor gillar sex varför ställer de krav på att män ska ha jobb för att ha sex med dem?

3) Varför finns det ingen marknad för män som säljer sex till kvinnor?
Citera
2017-03-22, 19:56
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Alla kvinnor vet det som jag säger det är bara inte PK att säga det framför män. För att då vill män inte betala för kvinnor.

2) Det spelar ingen roll hur mannen är för att sex med män är äckligt. Det blir inte mindre äckligt för att du blir påsatt av Brad Pitt istället för Ron Jeremy.

3) Nej för att om man bara vill ligga 1 gång per vecka eller 1 gång per månad då är man inte intresserad obviously. Om man är intresserad på riktigt vill man ligga minst 2 gånger per dag.
1. Du resonerar som en försmädd surgubbe och du har fel.
2. Fel igen. Det spelar jättestor roll, fråga vilken kvinna som helst.
3. Du själv som länkade till undersökningar som visar att kvinnor i olika grad är intresserade av sex..

Kvinnor är underbara, tänkande, emotionella människor som är intresserade av sex. Det är sanningen. Du har visat att du inte kan bestrida det. Sanningen vinner alltid.
Citera
2017-03-22, 20:37
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Du kan se att kvinnor har andra sätt att bli av med sexuell frustration än att ha sex. Till exempel träna, titta på TV, eller äta. Det finns ingenting som säger att kvinnor måste ha sex med en man bara för att de har en sex-drift eller hur?

2) Om kvinnor ville ha sex med män skulle de betala för det precis som män gör.

Men det är massor av olika studier, gjorda av olika forskare, i olika år, i olika länder. Alla visar samma sak att kvinnor har mycket mindre intresse för sex än män.
Du säger ju att inga kvinnor tränar. Det är därför deär så feta. De vräker i sig o tränar inte, allt enligt din expertis. Hur ska du ha det babianskrälle?
Citera
2017-03-22, 21:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
1. Du resonerar som en försmädd surgubbe och du har fel.
2. Fel igen. Det spelar jättestor roll, fråga vilken kvinna som helst.
3. Du själv som länkade till undersökningar som visar att kvinnor i olika grad är intresserade av sex..

Kvinnor är underbara, tänkande, emotionella människor som är intresserade av sex. Det är sanningen. Du har visat att du inte kan bestrida det. Sanningen vinner alltid.

1) Jag kan gå på cam när som helst och visa att jag är kvinna.

2) Menar du att majoriteten av kvinnorna knullar män som ser ut som Brad Pitt? Eller menar du att de tänder på 40+ män med ölmage och flint?

3) Nej undersökningarna visar att kvinnor säger att de är intresserade av sex i väldig låg frekvens. Det går inte ihop med ett genuint intresse för annars skulle frekvensen vara 10 gånger högre.

4) Nej kvinnor lata och fula parasiter som manipulerar män för att spendera deras pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du säger ju att inga kvinnor tränar. Det är därför deär så feta. De vräker i sig o tränar inte, allt enligt din expertis. Hur ska du ha det babianskrälle?

Träning enligt kvinnors standard är att gå på gympa eller en promenad. Poängen är att kvinnor väljer det framför sex med män när de är kåta.
Senast redigerad av Babianen 2017-03-22 kl. 21:26.
Citera
2017-03-22, 22:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

2) Menar du att majoriteten av kvinnorna knullar män som ser ut som Brad Pitt? Eller menar du att de tänder på 40+ män med ölmage och flint?

3) Nej undersökningarna visar att kvinnor säger att de är intresserade av sex i väldig låg frekvens. Det går inte ihop med ett genuint intresse för annars skulle frekvensen vara 10 gånger högre.

4) Nej kvinnor lata och fula parasiter som manipulerar män för att spendera deras pengar.

Träning enligt kvinnors standard är att gå på gympa eller en promenad. Poängen är att kvinnor väljer det framför sex med män när de är kåta.
Men mängder av kvinnor tränar på gym, löptränar, kör gymnastik, fotboll, handboll, basket, kampsport, tränar olika typer av bodycombat, boxercise, fitnessträning, militärträning, dansar, spinning osv. Du vet inte vad du pratar om.

Jag vet inte hur många extremt vältränade tjejer jag sett genom åren, både irl och på dumburken. Främst irl. Det är ju inne idag att träna och sköta om sig. Folk tränar så det står härliga till och många är helt besatta av nyttig kost, dieter, ekologiskt, vegetariskt osv.
Citera
2017-03-22, 22:57
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:

1. Det förändrar inte det faktum att de artiklar och undersökningar du visat bevisat att kvinnor faktiskt är intresserade av sex.
2. Inget av det, använd din lilla hjärna istället.
3. FEL! Frekvensen fluktuerar hos alla människor, den är aldrig konstant. Det enda som är konstant här i världen är att saker och ting hela tiden förändras. Kvinnor är intresserade av sex.
4. Du talar för dej själv, väldigt tragiskt.

Ok, du är inte intresserad av sex och du tycker det är äckligt, men då är du ett undantag med andra ord.
Citera
2017-03-22, 23:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
1. Det förändrar inte det faktum att de artiklar och undersökningar du visat bevisat att kvinnor faktiskt är intresserade av sex.
2. Inget av det, använd din lilla hjärna istället.
3. FEL! Frekvensen fluktuerar hos alla människor, den är aldrig konstant. Det enda som är konstant här i världen är att saker och ting hela tiden förändras. Kvinnor är intresserade av sex.
4. Du talar för dej själv, väldigt tragiskt.

Ok, du är inte intresserad av sex och du tycker det är äckligt, men då är du ett undantag med andra ord.

1) Nej tvärtom alla källor som jag har postat visar att kvinnor rapporterar ett mycket lågt intresse för sex det går inte ihop med att de är genuint intresserade av sex eller hur? Det är som att säga att man är intresserad av Xbox men bara spelar 1 gång per vecka istället för varje dag.

2) Men majoriteten av männen över 40 år ser inte ut som Brad Pitt. 100% av kvinnorna typ kommer att tvingas ha sex med män över 40 år där majoriteten är fysiskt oattraktiva.

A) Menar du att kvinnor tycker att det är en rolig upplevelse?

B) Menar du att kvinnor vill ha sex med fysiskt oattraktiva män över 40 år?

3) Ja det stämmer. Frekvensen är högst när kvinnor är 18-24 år och i början av en relation. Ju äldre kvinnor blir och längre en relation varar desto lägre blir kvinnors frekvens.

4) Jag betalar min man för sex. Hur vanligt är det bland kvinnor?

5) Menar du att kvinnor inte tycker att sex med män är äckligt? Hur känner kvinnor om sex med män enligt dig?
Senast redigerad av Babianen 2017-03-22 kl. 23:09.
Citera
2017-03-22, 23:09
Medlem
NovaOculuss avatar
när ska ni killar lära er, vi tjejer ser inte sex som ett mål utan ett medel eller en aktivitet som många andra
Citera
2017-03-22, 23:52
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
när ska ni killar lära er, vi tjejer ser inte sex som ett mål utan ett medel eller en aktivitet som många andra
Precis som vi män med andra ord.
Både män och kvinnor är intresserade av sex, som en aktivitet, som något som är skönt, som ett medel, som rekreation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in