2017-03-22, 01:06
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Här är en studie där de frågade om intresset för sex,

A) 20% av kvinnorna rapporterade att de hade 0 intresse för sex. För män var den siffran 2%.

B) 25% av kvinnorna föredrog att ta bort sexuell frustration genom att ha sex. 50% föredrog motion. 20% föredrog att titta på TV. Så bara för att kvinnor är sexuellt frustrerade betyder det inte att de vill ha sex.
Ingenting talar för att de är ärligai studier. Precis som att det finns människor som medvetet förstör studier, omröstningar etc genom att ljuga.
Citera
2017-03-22, 07:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jo, folk får könssjukdomar eftersom folk är otrogna och ger fan i att använda kådis.

Sexdriften handlar om att man vill ha sex. Heterokvinnor vill ha sex med män och heteromän vill ha sex med kvinnor.
Du är dum i huvudet.

1) Du kan se att kvinnor har andra sätt att bli av med sexuell frustration än att ha sex. Till exempel träna, titta på TV, eller äta. Det finns ingenting som säger att kvinnor måste ha sex med en man bara för att de har en sex-drift eller hur?

2) Om kvinnor ville ha sex med män skulle de betala för det precis som män gör.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Ingenting talar för att de är ärligai studier. Precis som att det finns människor som medvetet förstör studier, omröstningar etc genom att ljuga.

Men det är massor av olika studier, gjorda av olika forskare, i olika år, i olika länder. Alla visar samma sak att kvinnor har mycket mindre intresse för sex än män.
Senast redigerad av Babianen 2017-03-22 kl. 07:48.
Citera
2017-03-22, 08:12
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Men det är massor av olika studier, gjorda av olika forskare, i olika år, i olika länder. Alla visar samma sak att kvinnor har mycket mindre intresse för sex än män.

Härligt att du erkänner att kvinnor har ett intresse för sex, även om det är mindre än mäns intresse.
Det är ju det hela tråden handlar om. Case closed.
Citera
2017-03-22, 08:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Härligt att du erkänner att kvinnor har ett intresse för sex, även om det är mindre än mäns intresse.
Det är ju det hela tråden handlar om. Case closed.

Men att kvinnor rapporterar ett intresse för sex i undersökningar betyder inte att det är sant eller hur?
Citera
2017-03-22, 13:32
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Men att kvinnor rapporterar ett intresse för sex i undersökningar betyder inte att det är sant eller hur?

Det var ju dina bevis, inte mina. Så då är dom ju sanna, eller hur?
Citera
2017-03-22, 13:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det var ju dina bevis, inte mina. Så då är dom ju sanna, eller hur?

1) Det är sant att kvinnor (och män) rapporterar att kvinnor har ett lägre intresse för sex än män.

2) Men det betyder inte att kvinnor har ett intresse för sex överhuvudtaget.

3) Det beror på att kvinnor kommunicerar "mellan raderna" till exempel om en kvinna säger att hon vill ha sex 1 gång per vecka betyder det inte att hon vill ha sex. Det betyder "jag är villig att ställa upp en gång per vecka".
Citera
2017-03-22, 13:55
Medlem
Bigl-rips avatar
Till TS.
Kan det vara så att tjejer inte är intresserade av sex med dig? Min erfarenhet är att dom är minst lika intresserade som killar
Citera
2017-03-22, 14:09
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Det är sant att kvinnor (och män) rapporterar att kvinnor har ett lägre intresse för sex än män.

2) Men det betyder inte att kvinnor har ett intresse för sex överhuvudtaget.

3) Det beror på att kvinnor kommunicerar "mellan raderna" till exempel om en kvinna säger att hon vill ha sex 1 gång per vecka betyder det inte att hon vill ha sex. Det betyder "jag är villig att ställa upp en gång per vecka".

Så du vet hur alla kvinnor kommunicerar mellan raderna? Du måste vara ett unikum.....
Citera
2017-03-22, 14:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Så du vet hur alla kvinnor kommunicerar mellan raderna? Du måste vara ett unikum.....

1) Ja eftersom jag är kvinna kan jag det.

2) Om man har haft sex med män inser man varför kvinnor inte är intresserade. Det är äckligt och vidrigt.
Citera
2017-03-22, 16:36
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Ja eftersom jag är kvinna kan jag det.

2) Om man har haft sex med män inser man varför kvinnor inte är intresserade. Det är äckligt och vidrigt.

1) Ren lögn, det visar bara vad du går för.

2) Vad har du legat med för man, sadistisk IS krigare? Synd för dej att du ogillar sex.

3) Du har ju själv visat med dina länkar att kvinnor är intresserade av sex, varför fortsätter du att ändra åsikt hela tiden?
Citera
2017-03-22, 17:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Ren lögn, det visar bara vad du går för.

2) Vad har du legat med för man, sadistisk IS krigare? Synd för dej att du ogillar sex.

3) Du har ju själv visat med dina länkar att kvinnor är intresserade av sex, varför fortsätter du att ändra åsikt hela tiden?

1) Alla kvinnor vet det som jag säger det är bara inte PK att säga det framför män. För att då vill män inte betala för kvinnor.

2) Det spelar ingen roll hur mannen är för att sex med män är äckligt. Det blir inte mindre äckligt för att du blir påsatt av Brad Pitt istället för Ron Jeremy.

3) Nej för att om man bara vill ligga 1 gång per vecka eller 1 gång per månad då är man inte intresserad obviously. Om man är intresserad på riktigt vill man ligga minst 2 gånger per dag.
Citera
2017-03-22, 17:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
Till TS.
Kan det vara så att tjejer inte är intresserade av sex med dig? Min erfarenhet är att dom är minst lika intresserade som killar

Om kvinnor var lika intresserade av sex som män skulle de inte ställa krav på män för att ha sex med dem. Män ställer inga speciella krav på kvinnor eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in