2017-03-22, 21:48
Medlem
Lättkränkta Liberaler.... Kan du berätta mer eller du bajsar med munnen?

Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Vänta nu! Så Trump bluffade inte när han sa:

"- Vänta en vecka, de kommer fler avslöjanden..."

Som jag sa... vinner Trump på att höja temperaturen, lättkränkta liberaler
Fan, stackars zergush. Han började hoppas... Men istället levererade hans gubbar i London och nu fick vi detta.

Det finns ju redan en oberoende utredning (FBI) eller kom det något nytt idag?
You wish, organet, you fucking wish
2017-03-22, 21:52
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Vänta nu! Så Trump bluffade inte när han sa:

"- Vänta en vecka, de kommer fler avslöjanden..."

Som jag sa... vinner Trump på att höja temperaturen, lättkränkta liberaler
Fan, stackars zergush. Han började hoppas... Men istället levererade hans gubbar i London och nu fick vi detta.

Det finns ju redan en oberoende utredning (FBI) eller kom det något nytt idag?
You wish, organet, you fucking wish
Inte oberoende! Den som nu görs är styrd av republikanerna och ordföranden är.. jaa gissa vem..
som ingår i Donalds gäng under övergångsperioden.
2017-03-22, 21:52
Medlem
FlashyBears avatar
Jag undrar dock vad Nunes källa är.. (Putin? )

Citat:
Nunes also said he did not share the information with the ranking Democratic member of the intelligence committee, Rep. Adam Schiff, before holding the press conference. He added that the intelligence agencies will have to provide the reports to the intelligence committee in order for any Democrats to see them.

Och Schiff (D) ska hålla idag presskonferens (kl 23 tror jag) och kommer nog att slå tillbaka.
Citat:
Schiff is scheduled to address the matter later on Wednesday.

/////////////////
Lagt till

Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Lättkränkta Liberaler.... Kan du berätta mer eller du bajsar med munnen?
Spegeln!!!11111
Citat:
Oklart om du inte läst det du länkar eller om du bara inte fattar så bra.
Är du desperat?
2017-03-22, 21:54
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Inte oberoende! Den som nu görs är styrd av republikanerna och ordföranden är.. jaa gissa vem..
som ingår i Donalds gäng under övergångsperioden.

Hallå! Jag pratar om FBI (som de startade i juli). Den har inget med Nunes att göra. FBI är oberoende, vet du!
2017-03-22, 21:56
Medlem
bernad_laws avatar
Om vi ska se vad som avslöjats nu då...

Nunes hävdar att han tagit del av material som visar att folk i Trumps närhet har haft kontakter med sådana som lagligen avlyssnats enligt FISA. Så långt är det klart.

Men det är nu det besvärliga kommer: Har han rätt att berätta detta, eller läcker han nu information som inte får komma ut? Och vilka är då dessa som tydligen var misstänkta för brott och som Trump med vänner hade kontakter med? Varför hade presidentkabalen kontakter med ett flertal brottsmisstänkta?

Mycket är fortfarande oklart.
2017-03-22, 21:57
Medlem
Det du skriver betyder inget. Bara ordbajs. Kanske borde du vårda din diagnos i lugn och ro istället för att böla här. Din lätt kränkte tomte.

Citat:
Jag undrar dock vad Nunes källa är.. (Putin? )

Och Schiff (D) ska hålla idag presskonferens (kl 23 tror jag) och kommer nog att slå tillbaka.

/////////////////
Lagt till

Spegeln!!!11111

Är du desperat?
2017-03-22, 21:58
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Redan avfärdat av Nunes. Noll kopplingar till Ryssland i materialet. Du satsade på fel häst, dags att ge upp kanske? Trött på att vara loser?. Bara korkad eller ar du betald att ljuga?

Demokraterna borde byta namn till fascisterna då de verkat tagit över deras metoder rakt av att spionera på politiska motståndare. Tror det blir svårt att få upp detta lik ur graven efter detta. Trump kan se fram emot super majority 2018.

Många börjar prata treason om Barry och tom legala kommentatorer och kongress ledamöter säger det nu öppet.

Nunes som är Donalds lilla rövpojke!!! och just gjort allt för Donald och därmed har noll i förtroende och nu ritar på sin framtid utanför politiken.

Nunes har inte sagt att det inte finns några kopplingar mellan Donalds stab och ryssland eftersom det vet vi redan att de finns (Mannaford, Flynn mm).
2017-03-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law

Nunes hävdar att han tagit del av material som visar att folk i Trumps närhet har haft kontakter med sådana som lagligen avlyssnats enligt FISA. Så långt är det klart.

Men det är nu det besvärliga kommer: Har han rätt att berätta detta, eller läcker han nu information som inte får komma ut? Och vilka är då dessa som tydligen var misstänkta för brott och som Trump med vänner hade kontakter med? Varför hade presidentkabalen kontakter med ett flertal brottsmisstänkta?

Om man följer tokens twitter länk ovan så verkar konsensus vara att han bryter lagen när han gör detta uttalande. Kanske är det lagen som är lättkränkt.
2017-03-22, 22:02
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:

Här är hans uttalande:

https://pbs.twimg.com/media/C7jKF9xXgAAc7_1.jpg:large

Nunes har inte delat informationen med kommittén som han bör, och har därmed begått ett mycket allvarligt formellt fel. Frågan är varför han inte gick den korrekta vägen med detta, och avrför han var beredd att ta så stora risker? Vad pågår?
2017-03-22, 22:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban
1. Tjaha? , låter som goddag yxskaft.

2. Låter mest som skräck det där.

3. Vad jag menade var alltså att du sjunkit djupt ned i träsket när du hävdar att twitter, facebook och flashback är "vedertagna källor".
1 Det är noll tvivel om att det är full försvarsställning direkt och med dessa lögner.
För säga "ja det är en lögn" säger man inte, även om de vet om att det är en lögn.
Så nej ingen yxskaft här inte.

2 Skräck?
Kan det inte bara vara trevligt att han slutar att ljuga?
För ska Trump bara ljuga, så finns det ingen anledning lyssna på han längre.

3 Vart skriver jag att jag hävdar twitter skulle vara nån källa?
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Hallå! Jag pratar om FBI (som de startade i juli). Den har inget med Nunes att göra. FBI är oberoende, vet du!
Men du vet inte vad denna utredning letar efter eller vad den omfattar! Den kan handla om att någon rysk politiker har givit 5 $ till en organisation som kan kopplas till Donald.
Det vi alla vill se är en oberoende utredning som gräver ner sig i detta träsk av kopplingar mellan TrumPutin!
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law

https://twitter.com/kasie
Kasie HuntVerified account
@NBCNews Capitol Hill Correspondent.

Citat:
NUNES says he is waiting for IC official to send over the reports he says he was provided by a "source"
Citat:
NUNES tells me he can't show Dem ranking member Schiff any of the reports because Nunes/the committee doesn't have them in their possession

Helvetet, Nunes verkar vara villig att offra sig själv för Trump. Om det nu visar sig BS, är han kört...
Med Trump blir allting en jävla såpa

Citat:
Det du skriver betyder inget. Bara ordbajs. Kanske borde du vårda din diagnos i lugn och ro istället för att böla här. Din lätt kränkte tomte.
Cry me a river

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in