2017-03-10, 17:17
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Ja det där var inte mycket att hänga i granen. Massa legals, något klipp från christiania (eller chris som man säger), korta sekvenser av taggande av redan nedbombade väggar. Jävligt creddig och hipp eurograff i största allmänhet. Skittråkigt att titta på.
Fast om du vet var några av de throwups han lägger är satta så vet du nog att det är 5 minuter ifrån en central layup, känns otroligt att han inte målat tåg i varje land om han åker på en "eurotrip" för att måla graffiti. Fortfarande mediokert, i perspektivet "göra en 'eurotrip' som jänkare för att måla graffiti".
Citera
2017-03-10, 20:57
Medlem
Vem fan bryr sig, tänker jag? Sorgligt att nån jänkares korta besök ska generera den största diskussionen i denna tråd på länge. Känns inte ens relevant för tråden tbh

för att vara mer on topic: dykt upp en jävligt schysst magyr-piece i sandarna.
Citera
2017-03-10, 22:41
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Vem fan bryr sig, tänker jag? Sorgligt att nån jänkares korta besök ska generera den största diskussionen i denna tråd på länge. Känns inte ens relevant för tråden tbh

för att vara mer on topic: dykt upp en jävligt schysst magyr-piece i sandarna.
Är den signad? Tycker mag/yr verkar ha rätt så många medlemmar...
Citera
2017-03-11, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Är den signad? Tycker mag/yr verkar ha rätt så många medlemmar...

Åkte förbi den förut idag, tyckte den såg signad ut men han inte alls läsa med vad...

Tycker att NHR syns otroligt mycket just nu, riktigt aktiva på instagram också för er som inte bor i staden. Tycker dem kört mycket mer centralt nu än förrut, även om "linjerna" runt om på hisingen fortfarande verkar vara mest populära.
På tal om linjer så tror jag att jag räknade till 9 GAIS målningar mellan Angered C-Brunnsparken, finns även en hel del nytt i Bergsjön.

Längtar verkligen tills våren kommer på allvar, känns som graffscenen i gbg är mer levande nu än på länge!
Citera
2017-03-11, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av penispojke
På tal om linjer så tror jag att jag räknade till 9 GAIS målningar mellan Angered C-Brunnsparken, finns även en hel del nytt i Bergsjön.
Bra koll har du, fick det till minst 24 när jag rulla förbi
Citera
2017-03-13, 21:17
Medlem
Maxadvattendroppes avatar
NHR kör ju på riktigt bra nu!
Citera
2017-03-15, 16:37
Medlem
http://i.imgur.com/WPksLDz.jpg

sjuk spot
Citera
2017-03-15, 18:41
Medlem
gtk knullar ju supras på bra spots, även vissa av gtkarna i kan måla för fem öre
Citera
2017-03-15, 19:56
Medlem
När supporterklottrarna är mer aktiva än klottrarna själva, då, då är något fel.
Citera
2017-03-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thds
Bra koll har du, fick det till minst 24 när jag rulla förbi
Uppdate: 35 st
Citera
2017-03-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
gtk knullar ju supras på bra spots, även vissa av gtkarna i kan måla för fem öre
gtk knullar nog dom absolut flesta crewsen i gbg på spots
Citera
2017-03-22, 19:25
Medlem
Maxadvattendroppes avatar
Är det något crew i gbg som är aktiva med filmning? skulle va kul o se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem