Well, för det första så säger ungen inte riktigt det du skrev.... utan: "Det var ju precis så här det smakade" (ungefär). Det är alltså en reklam för att dom bevarat smaken alt. lyckats återskapa den från "den gamla goda tiden".
Mvh.
Ahaa ja det förklarar ju iallafall en del då.
Varför inte göra det tydligt??
ÖoB reklamen avskyr jag fullständigt. Dels att den är jävligt tramsig, dels att kör på stereotyper dvs framställa vita män från landsbygden som korkade. Skulle vara kul om något ställe vågade göra något komiskt med våra kulturberikare. Men då reagerar väl hela fittmössevänstern och skriker rasism! Samt att babianerna bränner flera bilar.
Vad är grejen med Oatlys reklam med Sarah Sjöström. I ena reklam filmas en fot i tjugo sekunder, i den andra en intervjuad Sarah - utan ljud(speakern påpekar att de "glömde" micen)
Vill Oatly överhuvudtaget sälja sina produkter eller bara ta kål på oss genom ren tristess?
Vilken reklamfirma har de egentligen anlitat, har de ens anlitat någon överhuvudtaget? Känns snarare som handlingen är något som kladdats ner på en servett under en alldeles för kort fikapaus...
Senast redigerad av Farbror-Joakim 2017-03-18 kl. 22:02.
Där barnen "tigger" surf från sina föräldrar. I det senaste där ungen börjat videochatta med en tös och mamman smygkollar lite snabbt. Så jävla bajsnödigt.
Någon - kanske flera - reklammakare har fått korn på Lalehs "Bara få va mig själv" och denna reklamsnutt för något så banalt som SamsungPay spelar fullständigt sönder en låt som till sitt tonårstrotsiga sound redan från början är irriterande.
Nu är det någon hora som säljer lustmedel som basunerar ut under bästa sändningstid, mkt motbjudande reklam. Kanske horet kan ta och dra till Kina och få större gehör där de småkukade kineserna befinner sig.
Vad har de som gjort Electrolux Home's blänkar*-reklam rökt? En kvinna i något draperat runt axlarna som inspekterar sitt kök med chokladbruna väggar, så drar hon plötsligt pekfingret längs väggen som släpper som om den vore av Nutella, och så slickar hon av alt använder som läppglans...
Jag förstår inte? Vad gör den reklam för? Är det en grej för sötsugna? "Gör ditt kök av choklad?“
* "programmet presenteras av"
"Så jag frågade min tandläkare...." Hatar den reklamen och hur tjejen malligt håller upp eltandborsten. Finns det verkligen någon som inte vet att eltandborste är överlägset??!