2008-02-05, 11:50
Medlem
Snoppzors avatar
Lägre än Glocalnet, som den humorlöse skulle sagt. Sånt där är ju bara vidrigt.
Citera
2008-02-05, 11:54
Medlem
Volmers avatar
Stryk borde idioten ha iaf. Och då menar jag inte Linda
Citera
2008-02-05, 12:02
Medlem
Khapis avatar
Alltså, jag älskar Linda och har full respekt för hennes handikapp. Det är bara det att det är fasligt humoristiskt att tidningen formulerar det hon säger i hennes exakta ordval. "Och så undrade han om mitt sex, och så då, och sånt då".

Kram på dig Linda!
Citera
2008-02-05, 12:24
Medlem
styrlunds avatar
Tanken har inte slagit nån att det kanske var en kvällstidningsjournalist som ringde upp och försökte få henne att prata om sin pojkvän. Och att hon uppfattade det "fel"? Värre saker att äcklena på kvällstidningarna gjort för att få nått att skriva om.
Citera
2008-02-05, 12:59
Medlem
rapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Tanken har inte slagit nån att det kanske var en kvällstidningsjournalist som ringde upp och försökte få henne att prata om sin pojkvän. Och att hon uppfattade det "fel"? Värre saker att äcklena på kvällstidningarna gjort för att få nått att skriva om.

Kan jag också tänka mig, blir inte förvånad om det expressen själv...
Citera
2017-03-21, 09:37
Medlem
Finns det något skvaller om denna frodiga kvinna? Själv gillar jag henne. Tummen upp till allt och en allmänt skön attityd.
Citera
2017-03-21, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Finns det något skvaller om denna frodiga kvinna? Själv gillar jag henne. Tummen upp till allt och en allmänt skön attityd.
Förr kallade man detta för freakshow. På bla Gröna Lund visade man upp människor med olika handikapp på 60-talet. Minns det tydligt. Kanske hon har ett sexliv eller ej men jag vill inte veta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in