Citat:
Vad ska vara rätt?Nej men tkr rätt ska vara rätt.. du verkar ju sitta på information om mormors som vi andra inte vet om? är det inte bättre att dela med sig utav det då? jag sa ju endast vad jag trodde/möjligt vad som hänt mormors..Men eftersom du verkar gå emot hårt dessutom så antar jag att du vet vad som hänt mormors? vore väl bäst att få veta det, och detta med att dom är ett smörgås bord är ju sant.. allt finns på sidan. han som driver sidan driver ju rent ut sagt en förmedling av narkotika affärer det gör ju inte flashback på samma vis tycker jag.
Är det någon som byter samtalsämne så är det du nu!
Vad drog mormors site ägaren en exitscam med?
Hur gjorde denne så EA skulle ha torskat? (dom klantarna gör precis som dig och kör med bankkonto, swish bla, det är då man torskar till slut...precis som du själv gjort tidigare).
Det skrivs ut mer detaljer i inlägg på FB än vad mormors siten gjorde.
Smörgås bord, du har då få fan inte en aning om hur polisen arbetar idag, det mesta som skrivs här på FB i vissa forumdelar delar läses frekvent av polisen och att nån lirare listar shoppar på en sida gör ingen större skillnad i sig.
Du kanske anser att FB också förmedlar narkotika iom att folk hänvisar till shoppar som säljer sånt och även vad som säljs. Ex som dina reklam inlägg för dina shoppar.
Hur känns det att nån ändrat domänägar uppgifterna till din näst senaste domän?
Har du slutat leka med hemsida24 nu för tiden?
Vad som har hänt med mormors ägaren spelar ingen större roll då du aldrig var välkommen på den sidan trots allt dina försök att nässla dig in där.