2017-03-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jourhavande
Nej men tkr rätt ska vara rätt.. du verkar ju sitta på information om mormors som vi andra inte vet om? är det inte bättre att dela med sig utav det då? jag sa ju endast vad jag trodde/möjligt vad som hänt mormors..Men eftersom du verkar gå emot hårt dessutom så antar jag att du vet vad som hänt mormors? vore väl bäst att få veta det, och detta med att dom är ett smörgås bord är ju sant.. allt finns på sidan. han som driver sidan driver ju rent ut sagt en förmedling av narkotika affärer det gör ju inte flashback på samma vis tycker jag.
Vad ska vara rätt?
Är det någon som byter samtalsämne så är det du nu!
Vad drog mormors site ägaren en exitscam med?
Hur gjorde denne så EA skulle ha torskat? (dom klantarna gör precis som dig och kör med bankkonto, swish bla, det är då man torskar till slut...precis som du själv gjort tidigare).
Det skrivs ut mer detaljer i inlägg på FB än vad mormors siten gjorde.
Smörgås bord, du har då få fan inte en aning om hur polisen arbetar idag, det mesta som skrivs här på FB i vissa forumdelar delar läses frekvent av polisen och att nån lirare listar shoppar på en sida gör ingen större skillnad i sig.
Du kanske anser att FB också förmedlar narkotika iom att folk hänvisar till shoppar som säljer sånt och även vad som säljs. Ex som dina reklam inlägg för dina shoppar.

Hur känns det att nån ändrat domänägar uppgifterna till din näst senaste domän?
Har du slutat leka med hemsida24 nu för tiden?

Vad som har hänt med mormors ägaren spelar ingen större roll då du aldrig var välkommen på den sidan trots allt dina försök att nässla dig in där.
2017-03-19, 23:47
Medlem
Citat:
Just ja glömde tillägga det viktigaste med mitt inlägg, och det var faktikst att man ska vara vaksam nu när/om det dyker upp en ny sida med mormors.club är inte risken stor då att någon snor deras namn och gör en stor scam på det? med handen på hjärtat så måste du väl ändå hålla med där att risken är grymt stor att någon kommer fula sig med deras namn nu? Hur mycket kan inte den personen tjäna lixom om dom lägger ned en dags arbete för hemsida och så börjar scamma? Risken finns ju eller? Just därför jag tycker du ska dela med dig utav den info du verkar ha om mormors, någon måste väl ändå veta något och eftersom du gick hårt till attack efter mitt inlägg så antog jag att du kanske hade annan info än det jag sagt och då är det väl bäst att den delas med oss?
Du behöver inte engagera dig i mormors sidan då den aldrig berört dig mer än dina försök att få komma in där och bli listad.
Domänen ägs fortfarande av den som ursprungligen registrerade den.
2017-03-19, 23:48
Medlem
Jourhavandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krockobil
Vad ska vara rätt?
Är det någon som byter samtalsämne så är det du nu!
Vad drog mormors site ägaren en exitscam med?
Hur gjorde denne så EA skulle ha torskat? (dom klantarna gör precis som dig och kör med bankkonto, swish bla, det är då man torskar till slut...precis som du själv gjort tidigare).
Det skrivs ut mer detaljer i inlägg på FB än vad mormors siten gjorde.
Smörgås bord, du har då få fan inte en aning om hur polisen arbetar idag, det mesta som skrivs här på FB i vissa forumdelar delar läses frekvent av polisen och att nån lirare listar shoppar på en sida gör ingen större skillnad i sig.
Du kanske anser att FB också förmedlar narkotika iom att folk hänvisar till shoppar som säljer sånt och även vad som säljs. Ex som dina reklam inlägg för dina shoppar.

Hur känns det att nån ändrat domänägar uppgifterna till din näst senaste domän?
Har du slutat leka med hemsida24 nu för tiden?

Vad som har hänt med mormors ägaren spelar ingen större roll då du aldrig var välkommen på den sidan trots allt dina försök att nässla dig in där.

Ok. hehe mormors är på g upp igen när som verkar det som nu. ha de bra.
2017-03-19, 23:53
Medlem
Citat:
Ok. hehe mormors är på g upp igen när som verkar det som nu. ha de bra.
Låt mig gissa, under ett annat domännamn också som du själv reggat och försöker surfa på precis som med alla andra gamla säljare du försöker surfa på idag.
Har tanken aldrig slagit dig att dom riktiga individerna bakom dessa gamla siter kanske blir rätt lacka på dig?

edit: svara på frågorna i stället för att byta samtalsämne, mormors siten har inget med drogshoppar att göra. Dina drogshoppar har det däremot.
Grunden till att du ens blev besvarad från börjar har inget med mormors sidan att göra utan bara pga dig själv och dina shoppar du försöker få upp i ljuset med hjälp av alla dina FB konton.
Senast redigerad av Krockobil 2017-03-20 kl. 00:52.
2017-03-20, 02:57
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Inväntar en beställning ifrån
pulvermannen.net
2017-03-20, 14:30
Medlem
Grönar pulvermannen.net beställde förra måndagen hade det fredag . Helt okej torrt affe

Inväntar även en leverans från Svenskcentralstimulans Grönar när jag har det hemma.
2017-03-20, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Grönar pulvermannen.net beställde förra måndagen hade det fredag . Helt okej torrt affe

Inväntar även en leverans från Svenskcentralstimulans Grönar när jag har det hemma.

Alla vet redan att pulvermannen är CH som scammar vidare.
Stor varning till folket.

Använd dom shopparna som funnits länge istället.
2017-03-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Alla vet redan att pulvermannen är CH som scammar vidare.
Stor varning till folket.

Använd dom shopparna som funnits länge istället.

Det hade inte jag en anning om tyvärr
2017-03-20, 15:13
Medlem
Bra tjack shop med rimlig leveranstid? Vill inte vänta över en vecka.
2017-03-20, 15:40
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Pulvermannen har riktigt bra Affe,tog tre dagar efter betalning att få, men då var de oxå snöoväder(PostNords fel)
Tänkte samtidigt gröna dom för underbar kundservice och oerhört bra Affe 😎 tummen upp för dom 😎
2017-03-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.

Kem***** såklart!
2017-03-20, 21:37
Medlem
TechoNisses avatar
Lagt en beställning på en etta 3-fea från zerohole.n** återkommer när den anländer och jag har testat den 😃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in