Har v2k, ett surrande brusljud med oftast med en manlig och en kvinnlig röst skapat med lågfrekventa radiovågor 24/7
Lågfrekventa radiovågor.
Sådana är enkla att detektera (relativt, då det kostar en hundring eller två att hyra in den utrustning som krävs för att scanna dem effektivt).
Vad fick du för resultat på spektrometern vid analys av dessa radiovågor? Vilken frekvens var det?
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
....vibrationer i kropp, skapat av elektromagnetiska vågor från en pulsgenerator,
Elektromagnetiska pulsgeneratorer har bara en räckvidd på en meter eller två, förutsatt att man har ett 4KW dieselagg att driva de med. Har man inte det, så fungerar en portabel kall fusionsgenerator lika bra (om de nu hade funnits).
Säg mig, är någon av dina närmsta grannar ospårbar via t ex Eniro?
Citat:
inducerade tankar, känslor och drömmar.
Nope, that won't do... Tankar, känslor och drömmar påverkas av vad man fokuserar på dagligen, och om din primära fokus har varit "Den Elektromagnetiska Offerkoftan" i mer än 3 dagar i sträck, så kommer din kropp enligt Placeboeffekten, omedelbart svara på de Förväntningar du har snarare än vad som Är.
Citat:
...och iom att jag tackade nej till medicinexprimenterande på mig en gång i tiden
Vad var det för åkomma de ville medicinera dig emot?
Citat:
.......skulle valt det blå pillret!
You still Can.
The remaining question is: Would you accept it from someone like me?
If NO, Why Not?
The System taught you to HATE people like Me, Right?
Now, what would that Tell You?
Som autist är jag rätt nära savant, men jag får fel på tonhöjd lite titt som tätt. C blir A och D blir E lite för ofta... Irrelevant för topic, but U Asked, and I'm bound by Cosmic Law to answer Any and All questions that are put to me (men JA, jag är en Total Fucking WHIZ när det kommer till vågformer och frekvenser).
Men, har du lust att besvara de FRÅGOR jag ställde?
Fick känslan av autism faktiskt, nåväl till frågorna....
Eh, nej gjorde aldrig nån scanning. ..skulle åkt till sthlm för en sån men det rann ut i sanden då många av oss höll på med det.
Vad gäller den elektromagnetiska vågen (inte fältet) så har ja läst nånstans att den har en räckvidd på 250-300 m..iom att jag är magnetisk i fingrar, panna, knän, fötter när jag för över en neodymiummagnet så utgår ja ifrån att det är elektromagnetiska vågor de använder, har också läst mig till det!
Används andra vågor förutom de jag känner till så må det va så!
Sen vilka mediciner de ville testa...hon ville prova sig fram sa hon och jag vägrade...troligen rätt med tanke på bi effekterna....
"Så du vet att dina symptom beror på hjärnimplantat tack vare att tekniken är sopig?
Du har med andra ord ingen som helst aning vad dina symptom beror på."
Man har under flera år kunnat påverka utvalda försökspersoners innersta känslor och tankar över stora avstånd med mikroimplantat som lätt tyckts upp genom näskanalerna och till den mänskliga hjärnan. Man kan varken bli av med ett sådant implantat lätt eller missta ta sig om att det rör sig om en sjukdom. Ingen känd sjukdom kan idag härma människa-datorinteraktion eller likna tvåvägskommunikation mellan en hjärna och en dator eller annan person.
Man har under flera år kunnat påverka utvalda försökspersoners innersta känslor och tankar över stora avstånd med mikroimplantat som lätt tyckts upp genom näskanalerna och till den mänskliga hjärnan. Man kan varken bli av med ett sådant implantat lätt eller missta ta sig om att det rör sig om en sjukdom. Ingen känd sjukdom kan idag härma människa-datorinteraktion eller likna tvåvägskommunikation mellan en hjärna och en dator eller annan person.
Du kommer inte speciellt långt med en massa lösa och ogrundade påståenden. Du måste kunna backa upp dina påståenden med fakta och bevis annars blir du bara avfärdad som en sjuk och paranoid människa. Att som nu hålla på att tramsa om "hemlig forskning" och "mikroimplantat i näsgångarna" utan någon som helst fakta är bara löjligt och leder ingenstans.
Och jo, det finns sjukdomstillstånd som förklarar dina/era symptom och upplevelser. Att höra röster är en på intet sett ny åkomma - människor har hört röster långt längre än vad datorer och "hjärnimplantat" har existerat.
Forskningspersonerna "hör inga röster" utan hjärnimplantaten används för
informationsinhämtning och för tvåvägskommunikation mellan
datorer, operatörer och den mänskliga hjärnan. Forskningspersonernas
minnen kan googlas fram på ett ögonblick i medvetandet. Det finns
ingen sjukdom som liknar denna ständiga uppkoppling allra minsta
"folk som hör röster".
hjärnimplantaten används för
informationsinhämtning och för tvåvägskommunikation mellan
datorer, operatörer och den mänskliga hjärnan. Forskningspersonernas
minnen kan googlas fram på ett ögonblick i medvetandet.
Hur vet du det?
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Det finns
ingen sjukdom som liknar denna ständiga uppkoppling allra minsta
"folk som hör röster".
Har läkare sagt att det inte finns en diagnos för dina symptom?
Föreningen Kreaprenörs angelägna projekt "Hjärnans frihet"
går vidare. Föreningens ordförande Lo Landin skriver nu
i ett inlägg på Facebook följande om vad som händer i projektet:
"SLUTA FÖRNEKA ATT TEKNIKEN FINNS
Vi har nu startat nästa fas i projektet Hjärnans frihet genom att tillskriva Sveriges
forskningsminister och samtliga riksdagspartier för att efterhöra hur de ser på behovet
av etisk kontroll och debatt om den nya uppkopplade Medvetandeforskningen.
Samtidigt försöker vi få den etablerade pressen att ta upp frågan om att
forskningen måste sluta att förneka att tekniken finns."
Han skriver även i inlägget om "riskerna i en uppkopplad och distansstyrd värld,
där även oetiska forskare och militären har tillgång till samma fantastiska
teknik att tränga in i människors medvetande."
Senast redigerad av Piratpartiet 2017-03-19 kl. 10:13.
Föreningen Kreaprenörs angelägna projekt "Hjärnans frihet"
går vidare. Föreningens ordförande Lo Landin skriver nu
i ett inlägg på Facebook följande om vad som händer i projektet:
SLUTA FÖRNEKA ATT TEKNIKEN FINNS
Känns lite bakvänt, normalt bevisar man att tekniken finns och fungerar. Nu kräver Kreaprenör det motsatta: att någon (oklart vem) ska sluta att förneka att "tekniken" (oklart vilken teknik) finns.
Den spännande frågan är hur du/ni kan känna till denna okända och hemliga teknik som förnekas av alla andra. Hur vet du att "tekniken" finns?
Tekniken omtalas i Vetenskapsrådets egen bok ”Där Guld Glimmar Blått”
Om Nanorevolutionen (2007). En bok som redan är tio år gammal.
Det finns hundratals personer i Sverige som utan att känna till varandra
berättat samma anklagelse. Klagomål på forskning med mikro och
nanoteknologi och implantat i hjärna har ökat under 2000-talet samtidigt
som vi är mitt uppe i miniatyriseringen och nanorevolutionen. Forskningspersoner
och forskare talar om hur implantat (idag) kan läsa och påverka medvetandets tankar
och känslor.
Tekniken omtalas i Vetenskapsrådets egen bok ”Där Guld Glimmar Blått”
Om Nanorevolutionen (2007). En bok som redan är tio år gammal.
Då har du antingen inte läst boken, alternativt inte förstått den. Boken diskuterar möjliga framtidsscenarion - men det gör StarTrek också... Ingenstans i boken står det att vi med befintlig teknik kan styra, läsa, kontrollera folks tankar med hjärnimplantat eller liknande..
Citat:
Det finns hundratals personer i Sverige som utan att känna till varandra
berättat samma anklagelse. Klagomål på forskning med mikro och
nanoteknologi och implantat i hjärna har ökat under 2000-talet samtidigt
som vi är mitt uppe i miniatyriseringen och nanorevolutionen. Forskningspersoner
och forskare talar om hur implantat (idag) kan läsa och påverka medvetandets tankar
och känslor.
Jaså - hur vet du att de inte känner till varandras berättelser - är det hundratals människor som levt isolerade djupt inne i skogen utan tillgång till vare sig internet eller telefon?
Och om det nu är hundratals människor som fått implantat i huvet så är väl det mest sensationella i den här historien att ingen av dem kan visa upp sina implantat - antingen fysiskt eller som röntgenbilder..