Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Jag tänkte precis säga det, något ser fel ut med hans minspel, kan det vara så att han genuint har tagit sig vatten över huvudet och stressen börjar komma på riktigt eller är det något annat?
Hoppas det inte är något genuint farligt för honom som oroar honom så här...
Enkelt: Han är sur över Hawaii-domaren.
Detta är en människa som på intet sätt kan hantera eller handskas med motgångar, för att han
under hela sitt liv omgetts av underdåniga ja-sägare. Han kan inte släppa att människor har mage att sätta sig upp mot honom, han är ju den högste bossen! Lagar och regler kan väl inte ställa upp hinder för honom, det är ju VD:n som styr bolaget?
Och han tror han kommer kunna köra på så som han alltid har gjort, nu som ledare för världens mäktigaste nation. Han har aldrig behövt visa respekt, takt och ton eller ens tänka efter ett par sekunder innan han öppnar truten (eller mobiltelefonen) för att han aldrig har träffat ledare för världens nationer i någon sorts officiell kapacitet förut (lol, Kina-samtalen...).
Vilket också förklarar varför han vantrivs så jävla mycket med rollen han nu befinner sig i: Det
han som måste ta ansvar för saker och ting, och
än värre kommer ställas till svars för dem! Han vill ju bara stå framför folk och få suga i sig deras beundran och applåder, är det för mycket begärt egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Det jag vet är att jag reste runt i ca en månad i Usa 2015 i från New york till sydstater till kalifornien och de flesta berättade om splittringen och var oroade . Jag tror att Trumpeten splittrar ännu mer
Så kan det väl aldrig bli? Han lovade ju att ena nationen!
https://twitter.com/realdonaldtrump/status/815185071317676033
Citat:
Happy New Year to all, including to my many enemies and those who have fought me and lost so badly they just don't know what to do. Love!