2017-03-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollefjolle
Bilderna från BP är väldigt dåliga alla jag sett och man knappast dra såna slutsatser som att man inte ser glas inne i bilen. för att kunna göra analys av glassplittret behöver man nästan tillgång till polisens BP-undersökning.

Och jag tycker dna spåret är svagt som du säger iom att dom är bekanta.

Olle man du vet inte vad du talar om lämna tråden å sluta bajsa på folk, vi vet vad som hänt här i orten men du din pajas kan sitta å spekulera å gissa.

Vissa har faktiskt inblick i detta på fält nivå men den saknar du helt å hållet
Citera
2017-03-14, 23:52
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldo
Jag har en fundering som jag inte får ihop.

BO är polare eller bekant med en rad grabbar från Tälje. Samma BO figurerar på en profilbild med MGM s bror. Denne i sin tur var inne på förhör gällande mordet i Lunagallerian.

Sammanfattat, BO på bild med en kille som var intressant för utredning kring Luna, samtidigt som han är polare med folk i kretsen kring han som dog.

Får fan inte ihop det.

Om det är insidermord som mycket pekar på så är det väl inte konstigt om MGM och BO är bekanta eller rent av polare?
Citera
2017-03-14, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezza
vad hände med Alis mördare?
Off topic. Tror han fick 18
Citera
2017-03-14, 23:53
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollefjolle
Du gör misstaget att anta att GM ens visste om att BOy använde facetime.

Du menar att han skulle missa det om dom sitter i samma bil och han planerar att skjuta båda?
Citera
2017-03-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezza
Mina källor har sagt en av grabbarna var i telefon med en brud under tiden morden skedde. Någon som vet vem tjejen var?
Hon kan ha sett eller hört GM
Hur ska hon ha sett GM om hon pratat i telefon med bo
Citera
2017-03-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Om det är insidermord som mycket pekar på så är det väl inte konstigt om MGM och BO är bekanta eller rent av polare?

Klart som fan att han kände skjuten, Merhawi va OG hade inte släppt in någon han hade ansett vara ett hot emot honom i bilen
Citera
2017-03-14, 23:56
Medlem
Citat:

Bevisligen.

Men min fundering är kring Södertälje. Alltså, MGM's bror (som var tight med BO) figurerade i utredningen kring mordet i Luna. Samtidigt som BO har polare i den kretsen i Tälje. Förstår du?
Citera
2017-03-14, 23:58
Medlem
Ollefjolles avatar
Citat:
Varför ser vi inte glas rasa från kroppen i klippet där snuten drar iväg med ena killen? Visst pixlat, men om allt glas ligger i knäet borde det väl falla ner en del när dom släpar honom?

Jag är ledsen men jag är inte övertygad om vikten du lägger vid glaset.

Jag kan komma på flera modeller som tyder på motsatsen till vad du säger men dom är lika vaga och baserade på samma dåliga bilder som du hänvisar till att det är ingen ide.

men ta fram dom bästa bilderna du sett, som sagt jag är inte imponerad av dom jag sett, klippet då snuten tar ut han är väldigt dålig också då man inte ser detaljer och bilden är skymd mycket
Citera
2017-03-15, 00:01
Medlem
Ollefjolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenAFColor
Olle man du vet inte vad du talar om lämna tråden å sluta bajsa på folk, vi vet vad som hänt här i orten men du din pajas kan sitta å spekulera å gissa.

Vissa har faktiskt inblick i detta på fält nivå men den saknar du helt å hållet

haha jag garanterar dig att jag känner till dom här personer bättre än dig.

Citat:
Du menar att han skulle missa det om dom sitter i samma bil och han planerar att skjuta båda?

Men hallå skärp dig nu, du tar fortf för givet att GM satt i baksätet när det är långt ifrån bevisat.
Citera
2017-03-15, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaos174
Men det är tydligen du

Jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja förknippas med dessa små pojkar som leker lejon & goolar ner varandra 😷
Citera
2017-03-15, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Hur ska hon ha sett GM om hon pratat i telefon med bo

Dom FaceTimea
Citera
2017-03-15, 00:03
Medlem
Ollefjolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenAFColor
Klart som fan att han kände skjuten, Merhawi va OG hade inte släppt in någon han hade ansett vara ett hot emot honom i bilen

Källa på att skytten satt i bilen???? det här med källkritik är svårförståeligtt för många.

rykten är ointressanta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in