2017-03-14, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Blir äcklad av din kurdkärlek. Mena folket är ju kända för dessa bögfasoner som du beskriver detaljerat.

Kurder styr absolut ingeting i västerort. Du har gambianer högst upp i den listan tätt efter araber och östafrikaner.

Bortgjord. Erkänn att du är afrikan
Citera
2017-03-14, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenAFColor
Bror ingen som vet något kommer tala klar text här, vore ju ren idioti. Men man kan urskilja på språk och formuleringar vem som vet något konkret

Menar inte att vi ska hjälpa polisen att lösa mordet, det har dom betalt för så det är deras problem.

Jag menar mer att det är väldigt få konkreta storys kring dom inblandade, jag har läst hela tråden och har fortfarande ingen bild av tex Merhawi som person det är fan riktigt keff nivå på tråd... (Menar inte bild bokstavligt, för er efterblivna jag vet hur han ser ut).

Nu på slutet dök de upp lite konkreta storys om att han lurat vänner Robb familjemedlemmar och dusch grejen, men det är typ 60 trådsidor försent... Stollar som DinMamma glappkäften kan bara sluts skriva i denna tråd för man insåg för flera dagar sedan att han bara snackar skit

Om nu Merhawi hade så många fiender eller blåst vänner osv borde de finnas folk som sjunger ut kring detta så öppna munnen ni som har nåt äkta att komma med
Senast redigerad av Bigmike90 2017-03-14 kl. 12:53.
Citera
2017-03-14, 12:51
Medlem
sabali123s avatar
Jag kan nu berätta vad jag har hört av folk i "lejonens" närhet. Merhawi hade planer på att starta upp ett gäng i norrort (hallonbergen och husby) med bara eritreaner. Lejonen ville inte se ett annat gäng i den redan spända gängrivaliteten som redan finns. Lejonen dödade Merhawi pga makt. Inget annat.
Citera
2017-03-14, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabali123
Jag kan nu berätta vad jag har hört av folk i "lejonens" närhet. Merhawi hade planer på att starta upp ett gäng i norrort (hallonbergen och husby) med bara eritreaner. Lejonen ville inte se ett annat gäng i den redan spända gängrivaliteten som redan finns. Lejonen dödade Merhawi pga makt. Inget annat.

Dina "källor" snackar skit
Citera
2017-03-14, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Om nu Merhawi hade så många fiender eller blåst vänner osv borde de finnas folk som sjunger ut kring detta så öppna munnen ni som har nåt äkta att komma med

Han sköts av sina närmaste "vänner" och då finns det ingen därute som sjunger om det då dessa "vänner" gärna vill att någon annan skall få skit för mordet. Därför är det tyst. Vanligast är att bli klippt av sina egna
Citera
2017-03-14, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaos174
Han sköts av sina närmaste "vänner" och då finns det ingen därute som sjunger om det då dessa "vänner" gärna vill att någon annan skall få skit för mordet. Därför är det tyst. Vanligast är att bli klippt av sina egna

Instämmer och det finns logik i detta. Menar mer att det borde skrivas om hans liv och incidenter från förr, borde finnas underhållande skvaller från folk som råkat ut för honom back in the days så att säga.

Själva mordet förväntsr jag mig inte att nån kommer in här o skriver sanning.
Citera
2017-03-14, 13:04
Medlem
PeteHungs avatar
Tycker att det är intressant att se facbooksidorna, och M*rhawis finns ju.
Har jag missat Yont*s eller vill ingen dela med sig för att han är "oskyldig"?
Citera
2017-03-14, 13:27
Medlem
PeteHungs avatar
Oj vad det blev tyst....
Om ingen vill lägga ut i forumet tar jag gärna PM.
Citera
2017-03-14, 14:11
Medlem
https://www.facebook.com/zozo.mimi.7?ref=ts&fref=ts

Vilka är det på tjejens profilbild ? Är det Merhawi. Även en snubbe på omslagsbilden ?
(Vet att hon inte har nåt med saken o göra men har man Merhawi på sin profilbild skriker man uppmärksamhet och får skylla sig själv)
Citera
2017-03-14, 14:14
Medlem
ghettostar-abdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeteHung
Oj vad det blev tyst....
Om ingen vill lägga ut i forumet tar jag gärna PM.
Det gick 20 minuter emellan dina inlägg. Dom kunde du använt till o leta i tråden. Hans Facebook finns länkad där någonstans.
Citera
2017-03-14, 14:17
Medlem
PeteHungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
https://www.facebook.com/zozo.mimi.7?ref=ts&fref=ts

Vilka är det på tjejens profilbild ? Är det Merhawi. Även en snubbe på omslagsbilden ?
(Vet att hon inte har nåt med saken o göra men har man Merhawi på sin profilbild skriker man uppmärksamhet och får skylla sig själv)

Verkar vara Merhawi och någon till * som dött om man läser kommentarerna.
Citera
2017-03-14, 14:18
Medlem
PeteHungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettostar-abdi
Det gick 20 minuter emellan dina inlägg. Dom kunde du använt till o leta i tråden. Hans Facebook finns länkad där någonstans.

Tar mer än 20 minuter att läsa de här 1000 inläggen...
Tänkte om någon hade länk och kunde dela med sig ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in