2017-03-11, 17:40
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
Dig och diverse andra som inte begriper att GS är några få hatare. Ni försvarar dem enbart p g a att de hatar andra människor. Hade någon helt annan som drivit en annan mer människovänlig linje med samma metoder som GS så hade ni hatat dem i stället. Ni struntar egentligen i metoderna och de pressetiska reglerna etc. Ni driver någon sorts identitetspolitik in absurdum.

Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Har du inte lästa eskilstunakurirens granskning?
http://www.ekuriren.se/tjanster/granskning-sa-styrs-den-svenska-trollfabriken-som-sprider-hat-pa-natet/

För mig är rasism ett exempel på hat.

Ni har världens chans att vara lite källkritiska.
Bara att länka till någon youtube-video och tala om vad som är nazistiskt,rasistiskt eller hatiskt.
Men det verkar ni inte klara av.
Därför kan ingen ta ert svammel på allvar.
Om jag skulle ha minsta belägg för något påståenden angående någon youtube-video skulle jag länka till den direkt.
Kom igen nu och försök hitta en av GS s youtube-alster som ens är i närheten av era påståenden.
Klarar ni inte det kan ni lägga ner omgående.
Citera
2017-03-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Thomas Mattsson skriver om Eskilstuna-kurirens smutskastning av Granskning Sverige:

"Därför är Eskilstuna-Kurirens undersökande journalistik om rasismen så viktig"

Vi har tidigare begåvats med begreppen "könsrasism", "åldersrasism", "kostymrasism" m.m.

Förmodar att begreppet "journalistrasism" nu har adderats till korgen med nyspråkliga begrepp.

http://bloggar.expressen.se/thomasmattsson/2017/03/darfor-ar-eskilstuna-kurirens-undersokande-journalistik-om-rasismen-sa-viktig/ (texten är av föga intresse)

Thomas Mattssons blogginlägg brukar aldrig innehålla någon information av substans, förutom blottläggande av hans egna avsaknad av empatikänslor för de familjer som Expressen saboterar. Han är hatad av många, han är säkert stolt över det. Visst, det finns saker man kan vara stolt över som man är hatad av andra för, men att förstöra familjer hör inte till den kategorin.
Citera
2017-03-11, 20:26
Bannlyst
Citat:
Har du inte lästa eskilstunakurirens granskning?
http://www.ekuriren.se/tjanster/granskning-sa-styrs-den-svenska-trollfabriken-som-sprider-hat-pa-natet/

För mig är rasism ett exempel på hat.

Du kan alltså inte svara på frågan. Du påstår dig ha lyssnat på Granskning Sverige men kan inte återge vad som skulle vara rasism eller hat eller vad du babblar om. Bortgjord!
Citera
2017-03-11, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
Ni har världens chans att vara lite källkritiska.
Bara att länka till någon youtube-video och tala om vad som är nazistiskt,rasistiskt eller hatiskt.
Men det verkar ni inte klara av.
Därför kan ingen ta ert svammel på allvar.
Om jag skulle ha minsta belägg för något påståenden angående någon youtube-video skulle jag länka till den direkt.
Kom igen nu och försök hitta en av GS s youtube-alster som ens är i närheten av era påståenden.
Klarar ni inte det kan ni lägga ner omgående.

Öh, allt. Vad är inte en hatsoppa i en kontext som är större än lösryckta bitar?
Citera
2017-03-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
Den enda hataren här är du,förstår du inte det.
Att ifrågasätta något är inte att hata något.
Det är bara du som hatar,utan substans dessutom.

Lär dig skriva korrekt, lär dig älska och lär dig och tänka. Tre läxor att lära i ett litet liv. Men jag tor på dig. Du kan!
Citera
2017-03-11, 22:27
Medlem
Citat:
För egen del har jag arbete då och då, så till del försörjs jag också av vårt gemensamma trygghetssystem. Är det nåt fel i det?

Hahaha! Oväntat att sossarna heltidsavlönar en snubbe att sitta och spamma tråden om Granskning Sverige.
Inte nog med att vi tvingas ringa makthavare på vår fritid. Vi betalar alltså också för att du skall sitta och spamma tråden om folkrörelsen Granskning Sverige.
"Exponerad" är helt enkelt lite mer "värd" än oss andra slavar som tvingas försörja denne lyxaktivist.
Citera
2017-03-11, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GranskningSverige
Hahaha! Oväntat att sossarna heltidsavlönar en snubbe att sitta och spamma tråden om Granskning Sverige.
Inte nog med att vi tvingas ringa makthavare på vår fritid. Vi betalar alltså också för att du skall sitta och spamma tråden om folkrörelsen Granskning Sverige.
"Exponerad" är helt enkelt lite mer "värd" än oss andra slavar som tvingas försörja denne lyxaktivist.

Du har lite svårt att tänka i andra perspektiv än blått och rött va. Du verkar var så korkad att du inte skulle hitta ner till marken om du trillade ut ur ett flygplan.
Citera
2017-03-12, 00:45
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
Du har lite svårt att tänka i andra perspektiv än blått och rött va. Du verkar var så korkad att du inte skulle hitta ner till marken om du trillade ut ur ett flygplan.

Kort repertoar! Har du inga fler dängor att rapa ut?
Då du upprepar samma "klipp o klistra" förolämpningar du hade 9feb
Citera
2017-03-12, 07:53
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Javisst är luftslottet oerhört skört och vilar på pelare som faller i detta nu! Det märks tydligare och tydligare hur proppen har gått ur.

Etablissemanget är rädda för att förlora sin ensamrätt på "klippa och klistrandet", eller snarare så är de livrädda för att bli kritiserade för att det har pågått länge och fortfarande pågår.

I förfallet utmärker sig några aktörer som vägrar justera sina metoder och då istället blottar sig själva. Blottande av sitt förakt för medborgares rättigheter gav jag exempel på här:

Vilket "förfall" och varför missbrukar du en känd "white hat":s namn?
(http://goo.gl/Qr4UPU)

Han skriver ju själv:
"
Citat:
Någon använder mitt namn som nick på Flashback, så blir jag indragen i den här skiten då och då. Ingen mer koppling
".

Kanske borde ge dig en fingervisning om rätt och fel?
Citera
2017-03-12, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Vilket "förfall"

Jag menar att medias metoder håller på att klädas av i takt med att varje enskild individ har lättare och lättare att nå många mottagare. Hela gammalmodiga sättet att se på journalistik som några få aktörer som styr och bestämmer över vilken information som ska spridas håller på att förfalla och förpassas till historien. Alla aktörer, de stora drakarna, har inte förstått detta eller vägrar att acceptera det. De vill leva kvar i hur det alltid har varit. Eran är över.

Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
och varför missbrukar du en känd "white hat":s namn?
(http://goo.gl/Qr4UPU)

Han skriver ju själv:
"".

Kanske borde ge dig en fingervisning om rätt och fel?

Förstår inte vad du menar med missbrukar i detta sammanhang och inte heller vad mitt val av alias på Flashback har med denna tråd öht att göra.
Citera
2017-03-12, 17:54
Medlem
Längre text om Granskning Sverige på engelska.
http://pamelageller.com/2017/03/happens-ask-questions-sweden.html/

Bland annat tas Expressens hetsjakt av privatpersoner upp. Intressant att det även får spridning på engelska.
Citera
2017-03-12, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Så du duckar att svara alltså. Fegt.

Svaret på frågan om hat.
Antisemitism och rasism är hat.
Sprider man antisemitism och rasism då sprider man hat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in