2017-03-11, 22:26
Medlem
catforwardpowers avatar
Uppenbart riggad omröstning. Owe KAN inte ha fått så lite röster, Christer Björkman har fler än ett finger med i spelet
Citera
2017-03-11, 22:26
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Bäst låt, bäst scenuppträdanden snyggt paketerat, det som det handlar om!!
Så klart de ska ta upp Nanos bakgrund....så jävla skönt att det inte han vann!!!
Plus hans barn. Robin har också barn. Nanos låt är också bra. Men tycker nästan att det är gospelkören och ljusriggen som gör jobbet. Och i finalen var Nanos röst inget vidare.
Citera
2017-03-11, 22:30
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Plus hans barn. Robin har också barn. Nanos låt är också bra. Men tycker nästan att det är gospelkören och ljusriggen som gör jobbet. Och i finalen var Nanos röst inget vidare.

Blir dock ingen gospelkör i ESC. Får bara vara 6 personer på scen så det är antingen att dra ned på antal dansare eller antal körare. Tar man bort dansarna försvinner ju hela scennumret.
Citera
2017-03-11, 22:34
Medlem
Synd inte Jon-Henrik tog det, la i alla fall 8 röster på honom, så drog mitt strå till stacken Var dock nervös över att Nano skulle vinna där i slutet. Hellre då Robin som jag hade som topp-3-favorit inför finalen.

Men självklart gör detta hjärtröstande så att det blir så otroligt jämna poäng från folkets röst. Förutom mina 8 röster på Jon-Henrik så gav jag både Ace och Mariette 5 röster var! Men varför det också blev en jämn historia är för att låtarna var jämndåliga. Enda låten som hade kunnat slåss i toppen av ESC åkte ur i andra chansen, så jag tror svenskarna inte vill ha hit spektaklet till nästa år... och det kommer vi nu att slippa!
Citera
2017-03-11, 22:35
Medlem
DjPuttes avatar
Dem där internationella jurygrupperna måste upphöra snabbt, Det visar ju mest i afton igen samt att dem inte hade ngn solklar favorit bland 12rna!

Sedan ang Owe så JA det visste man hans låt är inte anpassad eg för ESC utagning men i brist på annat halkande han in i slutfinalen!
Citera
2017-03-11, 22:37
Medlem
swimmingpools avatar
Varför snackar alla om Dressman? Är det ett skämt, eller var det nån reklamskandal involverad.
Citera
2017-03-11, 22:40
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Varför snackar alla om Dressman? Är det ett skämt, eller var det nån reklamskandal involverad.

för att framträdandet ser ut som dressman-reklamen
Citera
2017-03-11, 22:42
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Önskade att Jon kunde åkt.

Med lite värdighet hade vi kunnat marknadsföra landet...kanske iof kört med det iaf, Sverige är väl förknippat med granatattacker och muslimer nu mera....

Nu blir det en Måns-stuk igen.
Citera
2017-03-11, 22:43
Medlem
Tur att den internationella juryn finns.
Citera
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
för att framträdandet ser ut som dressman-reklamen

Finns dressman utomlands?

Måns är ju på en helt annan nivå än det här kylskåpet vi ska skicka...
Citera
Medlem
ZNUTENs avatar
Känns lite märkligt att den låt som svenska folket sätter som etta d.v.s Nano inte vinner.
Men det kanske är i sin ordning att vi avstår till andra att bestämma vilken låt som är vinnare.
Citera
2017-03-11, 22:44
Medlem
Hög nivå på finalist låtarna iår måste jag säga. Både Wictoria, Bengtsson och Nano skulle fungerat i
Eurovision.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in