2017-03-11, 11:17
Medlem
Det som intresserar mig mest.

DAVID SOUMAH.

Undrar vad för relation han och M hade. Kan det bli hämnd aktion med David i spetsen? Med tanke på dem senaste åren i Göteborg.
Citera
2017-03-11, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walach

DAVID SOUMAH.

Undrar vad för relation han och M hade. Kan det bli hämnd aktion med David i spetsen? Med tanke på dem senaste åren i Göteborg.

VART kommer David in i bilden?
Citera
2017-03-11, 13:02
Medlem
Citat:

DAVID SOUMAH.

Kanske borde censurera namnet, och som sagt vad fan har han för koppling?
Citera
2017-03-11, 13:16
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Kanske borde censurera namnet, och som sagt vad fan har han för koppling?
Det namnet dyker redan upp i andra trådar här på fb, så det är ingen oskyldig jävel.
Citera
2017-03-11, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Det namnet dyker redan upp i andra trådar här på fb, så det är ingen oskyldig jävel.

Jaha? Det gör Mona Sahlins namn med. Har inte sett något relevant med Davids namn med detta mord så kanske han borde förklara sig, och du borde sluta leka smart.
Citera
2017-03-11, 14:27
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Jaha? Det gör Mona Sahlins namn med. Har inte sett något relevant med Davids namn med detta mord så kanske han borde förklara sig, och du borde sluta leka smart.
Och du borde sluta försvara kriminella blattar där det inte finns någon anledning att maska. Kom med fakta att det finns anledning att maska eller håll käft!
Citera
2017-03-11, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Och du borde sluta försvara kriminella blattar där det inte finns någon anledning att maska. Kom med fakta att det finns anledning att maska eller håll käft!

Är du seriös?

Ska jag liksom agera alibi för denna människan? Eller vad menar du? Jag skiter i babben, men det är inte meningen att man ska avhandla vissa människor utifrån deras historia, speciellt i den här tråden, om de inte har någonting med saken att göra. Det är väl den som skrev ut namnet som får komma med sin teori? (hint: man maskar alltid tills personen i fråga är dömd eller död)
Citera
2017-03-11, 14:47
Medlem
Citat:

DAVID SOUMAH.

Han sitter väl inne? Dömdes ju 2014/2015 och fick ju några år.
Citera
2017-03-11, 14:49
Medlem
Citat:
Är du seriös?

Ska jag liksom agera alibi för denna människan? Eller vad menar du? Jag skiter i babben, men det är inte meningen att man ska avhandla vissa människor utifrån deras historia, speciellt i den här tråden, om de inte har någonting med saken att göra. Det är väl den som skrev ut namnet som får komma med sin teori? (hint: man maskar alltid tills personen i fråga är dömd eller död)

Hålller med intel här..

Vem bryr sig om att maska när det kommer till kriminella som fullständigt skiter i vad som skrivs om dem här på forumet...

Sen dessutom så har soumah bröderna inget att hämnas med lejonen..de kommer ha sina egna problem snart då det verkar som Alan redan gjort klart sin volta och vilket betyder att taha snart borde vara ute..så antingen denna sommaren eller nästa blir intressant i Bergsjön..

Tillbaks till topic:

Någon som har någon aning om vem som kan ligga bakom detta? Hämnd för Ivan?
Citera
2017-03-11, 15:02
Medlem
pungluders avatar
Känslan är att det var 2 skyttar.
Citera
Medlem
Murat Solmaz är förlovad med Merhawis syster, Magda.. Där av är han inskriven i samma adress ute i Solna.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008062635434

PS, Är chockad över att detta inte hänt tidigare då framförallt Merhawi å Lejonen har massa fiender! Dessa grabbar va springpojkar åt Mille Markovic medans han levde. Förmodligen så är detta över för Lejonen nu då de finns tyngre å starkare grabbar ute i förorterna!

Lejonen ligger bakom skjutningen ute i Barkarby där Tobbe dog samt skjutningen i Plus grillen ute i Tensta där en oskyldig man var tvungen att amputera benet!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Hålller med intel här..

Vem bryr sig om att maska när det kommer till kriminella som fullständigt skiter i vad som skrivs om dem här på forumet...

Sen dessutom så har soumah bröderna inget att hämnas med lejonen..de kommer ha sina egna problem snart då det verkar som Alan redan gjort klart sin volta och vilket betyder att taha snart borde vara ute..så antingen denna sommaren eller nästa blir intressant i Bergsjön..

Tillbaks till topic:

Någon som har någon aning om vem som kan ligga bakom detta? Hämnd för Ivan?

Taha fick två år och fyra månader dec 2014 så han borde väl släppas i slutet av maj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in