Citat:
Ursprungligen postat av
Drygeman
Jag vill inte förstöra feststämningen men SD har väl till och med varit störst av alla i YouGov?
Vi som är insatta vet givetvis att det reella stödet för SD är omkring 25 procent för tillfället!
Feststämningen uppstår därför när t.o.m. en spridd rikstidning, som aldrig publicerar mätresultat från Sentio och YouGov, tvingas att konstatera fakta om det ökade stödet för SD.
Det som nu återstår och som ytterligare ökar feststämningen är
när SD passerar Sosseriet och publiceras i en rikstidning.
Även om SD sannolikt redan nu är största partiet...