"G for Vicktor Gunnarson died somewhere between the 3 and 7 of January of 1994. He was the individual aquitted in the assassination in Sweden of Olov Palme, the high ranking Swedish politician. The police found evidence for Gunnarson’s connection to Scientology eg a number of Scientology books at his home. A reporter mentioned a $2 million offer to assassinate Palme being found or implied somewhere in his records."
"Here is a remarkable statistic. Out of one list of 165 Scientologists, where a cause of death is known, no fewer than 90 died of suicide, murder, accident, or some other form of violence. The normal rate for accidents and suicides in the USA runs at 6.5 per cent. In a sample of 165 deaths, this would represent 11 individuals. Scientologists are eight times as likely to die from violence as the rest of the population.
It can with truth be described as a violent cult. But it is good at disguising its designs. As Hubbard said, and practised: “Get someone else to do your dirty work and stay in the background.”
"In December 1983, one of the main-suspects, the Scientologist Hannu Hyttinen, was killed by a bomb in his apartment in Stockholm. He had been arrested for the bombings but had been released as there was not enough evidence to convict him.
GO [now OSA] in Stockholm visited him after the arrest and asked him questions on the E-meter. This was done in cooperation with a policeman who later was suspended from the force."
https://theyshouldnothavedied.wordpress.com
"Till detta vill jag idag instämma med chefsåklagare Anders Helins och mordkommissionens chef Arne Irvells slutsats att Gunnarsson var inblandad i mordet på Olof Palme - men inte gärningsmannen."
Anders Leopold
"Det var Sven Olov Gundh och min gamle
lärare på skolan, Janne Olsson, numera en av cheferna på
tekniska roteln.
De dammsög Gunnarssons lägenhet under många timmar och fann
ett digert material som kunde ligga honom till last. Men då
hade det gått fyra dygn, och ingen vet vad han kan ha städat
undan.
När jag och Svelin lagt fram det vi hade och gett våra
synpunkter på Gunnarsson, svarade Hans Holmér:
Nej, den där är galen, ett fall för Beckomberga. Honom
sparkar vi väl ut, eller hur Hans?
Hans Wranghult nickade.
Jo, jag håller med dig.
Hans Wranghult handplockades en gång av Hans Holmér och
var sedan placerad i dennes knä. Jag hade inte väntat mig
något stöd från honom om det stred mot Holmérs ståndpunkt.
Däremot visade sig spaningschefen Stig Lennart
Pettersson, gemenligen kallad SL, vid detta tillfälle vara
en riktig polis. Jag högaktar honom verkligen för hans
snabba och spontana reaktion.
Han reste sig häftigt och sa klart och tydligt till sina
två chefer:
Men ni måste väl ge Börje en chans att utreda det här!
Det är ju helt otroligt om mannen ska få gå hem!
Men Holmér hade bestämt sig.
Vi skiter i honom, var hans slutkommentar."
http://www.leopoldreport.com/OPbok2.html
Man ska inte tro på allt man läser, men då och då kan det finnas en gnutta sanning. I det här fallet får ni bedöma själva.
"Here is a remarkable statistic. Out of one list of 165 Scientologists, where a cause of death is known, no fewer than 90 died of suicide, murder, accident, or some other form of violence. The normal rate for accidents and suicides in the USA runs at 6.5 per cent. In a sample of 165 deaths, this would represent 11 individuals. Scientologists are eight times as likely to die from violence as the rest of the population.
It can with truth be described as a violent cult. But it is good at disguising its designs. As Hubbard said, and practised: “Get someone else to do your dirty work and stay in the background.”
"In December 1983, one of the main-suspects, the Scientologist Hannu Hyttinen, was killed by a bomb in his apartment in Stockholm. He had been arrested for the bombings but had been released as there was not enough evidence to convict him.
GO [now OSA] in Stockholm visited him after the arrest and asked him questions on the E-meter. This was done in cooperation with a policeman who later was suspended from the force."
https://theyshouldnothavedied.wordpress.com
"Till detta vill jag idag instämma med chefsåklagare Anders Helins och mordkommissionens chef Arne Irvells slutsats att Gunnarsson var inblandad i mordet på Olof Palme - men inte gärningsmannen."
Anders Leopold
"Det var Sven Olov Gundh och min gamle
lärare på skolan, Janne Olsson, numera en av cheferna på
tekniska roteln.
De dammsög Gunnarssons lägenhet under många timmar och fann
ett digert material som kunde ligga honom till last. Men då
hade det gått fyra dygn, och ingen vet vad han kan ha städat
undan.
När jag och Svelin lagt fram det vi hade och gett våra
synpunkter på Gunnarsson, svarade Hans Holmér:
Nej, den där är galen, ett fall för Beckomberga. Honom
sparkar vi väl ut, eller hur Hans?
Hans Wranghult nickade.
Jo, jag håller med dig.
Hans Wranghult handplockades en gång av Hans Holmér och
var sedan placerad i dennes knä. Jag hade inte väntat mig
något stöd från honom om det stred mot Holmérs ståndpunkt.
Däremot visade sig spaningschefen Stig Lennart
Pettersson, gemenligen kallad SL, vid detta tillfälle vara
en riktig polis. Jag högaktar honom verkligen för hans
snabba och spontana reaktion.
Han reste sig häftigt och sa klart och tydligt till sina
två chefer:
Men ni måste väl ge Börje en chans att utreda det här!
Det är ju helt otroligt om mannen ska få gå hem!
Men Holmér hade bestämt sig.
Vi skiter i honom, var hans slutkommentar."
http://www.leopoldreport.com/OPbok2.html
Man ska inte tro på allt man läser, men då och då kan det finnas en gnutta sanning. I det här fallet får ni bedöma själva.
Senast redigerad av Gothus 2017-03-09 kl. 02:34.
Senast redigerad av Gothus 2017-03-09 kl. 02:34.