2017-03-09, 07:08
Medlem
negrofobens avatar
Nån som har bilder på negrerna?
Citera
2017-03-09, 07:10
Medlem
Juristakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz99
https://www.facebook.com/jonattan.goitom

The dead nigger

Om man nu läser hela tråden så skall alltså den andre avlidne INTE vara JG utan en "Adel" som jag inte lyckats få namn på ännu.

Någon som kan förtydliga?
Citera
2017-03-09, 07:12
Medlem
Per Feckts avatar
En av de avlidna verkar vara användaren "yyontereyna" på Instagram. Yonte Reyna.

http://imgur.com/g1lxaux
Senast redigerad av Per Feckt 2017-03-09 kl. 07:16.
Citera
2017-03-09, 07:13
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Helt korrekt , men i ett tursamt fall så passerar den mantlade kulan igenom med mindre skada än vad en 22 kan orsaka om den börjar studsa inne i skallen.

Har läst att det var ett vanligt vapen vid Maffiamord, låter lite och orsaker stor skada om det träffar "rätt".

Nu är vi lite off topic men jag var med en bonde som slaktade en ko med en 22:a, jag var förvånad men han sade att ett skott i pannan så tvärdör de.
Kor kanske har klent pannben...
Citera
2017-03-09, 07:17
Medlem
Per Feckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristakuten
Om man nu läser hela tråden så skall alltså den andre avlidne INTE vara JG utan en "Adel" som jag inte lyckats få namn på ännu.

Se min post precis efter din.
Citera
2017-03-09, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
En av de avlidna verkar vara användaren "yyontereyna" på Instagram. Yonte Reyna.

http://imgur.com/g1lxaux

Stämmer
Citera
2017-03-09, 07:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Här ser man platsen på streetview. Promenera lite framåt bara.

https://www.google.se/maps/@59.3984961,17.9377,3a,75y,354.66h,87.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7MWLwaar1LlRlg1Fbh2bUA!2e0!7i1 3312!8i6656!6m1!1e1
Citera
2017-03-09, 07:18
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Kista är ju inget värstingområde av rang även om det är riktigt trashigt på kvällarna. Rån av butiker och annan småkriminalitet men skjutningar i Kista är väl ändå rätt ovanligt?

Nu ligger ju Kista inte långt från Tensta, Rinkeby så troligen finns det kopplingar till skjutningarna där.

Kan det vara så att Kista är "neutral" mark. Då det till största delen tycks vara kontor.

En skolas parkering på kvällen en öde och bra plats att träffas på.

Att två offer blev skjutna i huvudet är intressant. Ett huvud är inte så lätt att träffa som man tror.

Satt GM i baksätet?
Eller stog han utanför och fönstret nervevat?

Att en bil skulle ha stannat till brevid och bara öppnat eld och fått in två klockrena träffar låter osannolikt.

Det man undrar nu är när hämden för dessa kommer.
Citera
2017-03-09, 07:24
Medlem
Citat:

vad i hela friden pratar du om? du kan inte ha läst tråden själv. ingenstans står det du påstår. BO är snubben till höger på J*natan G*itoms facebook profilbild, alltså Y.R.
Citera
2017-03-09, 07:25
Medlem
Juristakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Se min post precis efter din.

Så "Adel" = Yont* R*yna?

Hittar inte någon sådan person på Ratsit etc.
Senast redigerad av Juristakuten 2017-03-09 kl. 07:29.
Citera
2017-03-09, 07:27
Medlem
Citat:
Så "Adel" = Y*nte R*yna?

Hittar inte någon sådan person på Ratsit etc.
nej, adel är en rappare som känner dom inblandade.

redigera ditt inlägg och censurera namnen du skrivit. eller ännu bättre, radera skiten, för du babblar nonsens.
Citera
2017-03-09, 07:33
Medlem
Juristakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
nej, adel är en rappare som känner dom inblandade.

redigera ditt inlägg och censurera namnen du skrivit. eller ännu bättre, radera skiten, för du babblar nonsens.

Det var slarvigt av mig att inte censurera namnen, men det är nu gjort. Kan vi inte ha en lite hövligare ton. Jag försöker bara få klarhet i vem det andra dödsoffret är. Någon YR tycks inte vara folkbokförd i Sverige så därför undrar jag fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in