2017-03-09, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Kommer Lejonen att hämnas? Har dom musklerna till det?

Vi vet ju inte vilka som ligger bakom mordet? Tror att det kan vara kurderna i Lejonet som ville bli av med kumpaner för att tjäna ännu mer. Lömska kurder du vet.
Citera
2017-03-09, 03:06
Medlem
YoloSwag420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
De kan ju ligga hjärndöda med respirator. Dvs. bara en tidsfråga tills de stänger av maskinerna i sådant fall. Verkar konstigt om två personer skulle överleva en ren avrättning som det här verkar vara. En av de kanske med änglavakt, knappast båda.

Men vi får väl se, större mirakel har skett.
De är hjärndöda och är i princip döda, (har fått bekräftelse internt). Bara en tidsfråga innan media publicerar att de har omkommit. Som tidigare nämt så vart de avrättade med kula genom huvudet. En ren och skoningslös avrättning.
Citera
2017-03-09, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av notsocool
Mannen är du snurrig eller,, vadå kurder dom är negrer majoriteten av dom, dom anlita grabbar och pröjsa för att Tobbe Sandström skulle mördas, Tobbe va one man show, enkelt mord, den som hade pungkulor att klippa merhawi måste vara från ett likvärdigt gäng eller som jag skrev tidigare ett beställningsmord,, det va inte många som vågade gå på denna snubben eller någon annan från lejonen

Säger stolpskotter själv vem som är snurrig. Majoriteten av Lejonet är kurder idiot, det är två kurdbröder som är huvudkärnan av gänget. finns negrer också men dom är inte hjärnan utan det är kurderna. Om vi fördelar gruppen i raser så är kurderna dubbelt fler än negrerna.

Snacka inte skit om saker du inte har en aning om. Gå och fråga annars Lejonet vilka som är flest och vem som bestämmer. Förr i tiden så var det negrerna /eritreanen) men kurderna puttade ner han en, två platser.
Citera
2017-03-09, 03:14
Medlem
Snacka om karma.

Går starka rykten om att M*h*i hade lurat dit killen som blev skjuten 5 gg i ryggen i Fagersjö den killen som blev skjuten var också vän med killen som blev avprejad samma kväll på E4 och som dog. Konflikten har en direkt koppling till Rinkeby-konflikten.
Citera
2017-03-09, 03:16
Medlem
KonstapelAlis avatar
Har kommit fram till en hel del som kan vara intressant.

Till att börja med, det skedde en smash and grab mot en guldsmed den 27e feb iår i Täby där en av GM, Robert Mansour hemmahörande i Husby/Akalla dog efter att flyktbilen voltat, tack och lov för detta. Robert Mansour var nära 2 personer som är aktiva på instagram och intressanta för det här fallet.

Dessa är:
1: http://snap361.com/amirkurda/
Fjunet till låtsasgangster som länkas bekräftar att ena BO är död i en av bilderna, verkar va den som är född 99, där finns även BOs instagram: http://snap361.com/yyontereyna/

2: http://snap361.com/adel164/
Denna så kallade "rappare" har väldigt många intressanta bilder. De flesta innehåller hashtags såsom "freeXXX", dvs att dem som figurerar på bilderna är vänner som sitter inne. Så som jag uppfattar det figurerar bägge BO från detta fall i bilder här.

Nu över till den såkallade ledaren för "Lejonen" Merhawi Aregai som är BO här. På hans facebook (https://www.facebook.com/mermo.stanfield) finns många intressanta bilder.

Den som intresserar mig och mitt minne starkt är den tredje profilbilden där han figurerar med en annan kille i röd tröja. Denna kille figurerar på adel164:s instagram ganska hejvilt, han verkar ha suttit inne flera gånger för en rad olika brott. Han figurerade även i förundersökning för det otroligt misslyckade beställningsmordet på Elias Elias (tillhörande södertäljenätverket) i södertäljes Lunagalleria som en viss Manhal Korkis fick 18 år för, även han hemmahörande i Husby. Jag var väldigt påläst i fallet och ansiktsminnet sviker mig inte. Kan mycket väl vara hans högra hand, vänskapskretsen verkar väldigt stort utifrån adel164s instagram. Har försökt hitta lite mer på denna kille nu när MA verkar död och det verkar som att han har en äldre bror som också har en rad brott på sig, bl.a. vapenbrott.

Anledningen till att dem fortfarande inte dödsförklarats i media beror nog på att dessa mord förmodligen kommer att bli anledningen till ett fullskaligt krig i området.
Senast redigerad av KonstapelAli 2017-03-09 kl. 03:19.
Citera
2017-03-09, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedyman
Säger stolpskotter själv vem som är snurrig. Majoriteten av Lejonet är kurder idiot, det är två kurdbröder som är huvudkärnan av gänget. finns negrer också men dom är inte hjärnan utan det är kurderna. Om vi fördelar gruppen i raser så är kurderna dubbelt fler än negrerna.

Snacka inte skit om saker du inte har en aning om. Gå och fråga annars Lejonet vilka som är flest och vem som bestämmer. Förr i tiden så var det negrerna /eritreanen) men kurderna puttade ner han en, två platser.

Har du kurdfetish? Svartingarna i det gänget är avgudade. Hässelby har sedan länge styrts av svartingar både hos den äldre generationen och lejonen.

Lejonen finns idag även i husby dock så har de inte många medlemar. Folk håller sig till sina egna kompisnätverk.
Senast redigerad av Dinmamma001 2017-03-09 kl. 03:25.
Citera
2017-03-09, 03:25
Medlem
Har hört man kan överleva om man blir skjuten i huvudet med en finkalibrig pistol, typ 22-a?

Men vad jag förstått är dessa pistoler mycket ovanliga idag bland kriminella?
De fanns däremot ofta som legala vapen för ett 10-tal år tillbaka?
Citera
2017-03-09, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelAli
Har kommit fram till en hel del som kan vara intressant.

Till att börja med, det skedde en smash and grab mot en guldsmed den 27e feb iår i Täby där en av GM, Robert Mansour hemmahörande i Husby/Akalla dog efter att flyktbilen voltat, tack och lov för detta. Robert Mansour var nära 2 personer som är aktiva på instagram och intressanta för det här fallet.

Dessa är:
1: http://snap361.com/amirkurda/
Fjunet till låtsasgangster som länkas bekräftar att ena BO är död i en av bilderna, verkar va den som är född 99, där finns även BOs instagram: http://snap361.com/yyontereyna/

2: http://snap361.com/adel164/
Denna så kallade "rappare" har väldigt många intressanta bilder. De flesta innehåller hashtags såsom "freeXXX", dvs att dem som figurerar på bilderna är vänner som sitter inne. Så som jag uppfattar det figurerar bägge BO från detta fall i bilder här.

Nu över till den såkallade ledaren för "Lejonen" Merhawi Aregai som är BO här. På hans facebook (https://www.facebook.com/mermo.stanfield) finns många intressanta bilder.

Den som intresserar mig och mitt minne starkt är den tredje profilbilden där han figurerar med en annan kille i röd tröja. Denna kille figurerar på adel164:s instagram ganska hejvilt, han verkar ha suttit inne flera gånger för en rad olika brott. Han figurerade även i förundersökning för det otroligt misslyckade beställningsmordet på Elias Elias (tillhörande södertäljenätverket) i södertäljes Lunagalleria som en viss Manhal Korkis fick 18 år för, även han hemmahörande i Husby. Jag var väldigt påläst i fallet och ansiktsminnet sviker mig inte. Kan mycket väl vara hans högra hand, vänskapskretsen verkar väldigt stort utifrån adel164s instagram. Har försökt hitta lite mer på denna kille nu när MA verkar död och det verkar som att han har en äldre bror som också har en rad brott på sig, bl.a. vapenbrott.

Anledningen till att dem fortfarande inte dödsförklarats i media beror nog på att dessa mord förmodligen kommer att bli anledningen till ett fullskaligt krig i området.

Lejonen hade beblandad sig i Rinkeby-konflikten plus att de redan har fler andra konflikter på sidan av.
Citera
2017-03-09, 03:38
Medlem
KonstapelAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Lejonen hade beblandad sig i Rinkeby-konflikten plus att de redan har fler andra konflikter på sidan av.

Alla som figurerat med Merhawi bör alltså ta sig en titt över axeln ett par extra gånger?

Vilket "Lejon" är näste man på tur då? Så som jag har förstått det är väldigt många feilikurder inblandade, rötägg till folkslag. Lär vara många uppe som trycker nu.

Om man såg på uppdrag granskning igår så dog över 25 personer i göteborgs gängkrig innan det lugnade ner sig något.
Citera
2017-03-09, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Har hört man kan överleva om man blir skjuten i huvudet med en finkalibrig pistol, typ 22-a?

Men vad jag förstått är dessa pistoler mycket ovanliga idag bland kriminella?
De fanns däremot ofta som legala vapen för ett 10-tal år tillbaka?

Men det är klart, ifall man skjuter genom bilrutan så tappar kulan mycket energi?
Vet inte om så var fallet vid denna händelse?
Citera
2017-03-09, 03:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Har du kurdfetish? Svartingarna i det gänget är avgudade. Hässelby har sedan länge styrts av svartingar både hos den äldre generationen och lejonen.

Lejonen finns idag även i husby dock så har de inte många medlemar. Folk håller sig till sina egna kompisnätverk.

Säger bara sanningen att Lejonet är helt otroligt dominerad av kurdern att ni inte har koll på det era idioter. Ja, han är verkligen Gudad nu, och?

Du har fel, Lejonet styrdes under uppbyggnad av svartingar men sen flera år tillbaka är det kurder som styr det.
Citera
2017-03-09, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelAli
Alla som figurerat med Merhawi bör alltså ta sig en titt över axeln ett par extra gånger?

Vilket "Lejon" är näste man på tur då? Så som jag har förstått det är väldigt många feilikurder inblandade, rötägg till folkslag. Lär vara många uppe som trycker nu.

Det är många här som höjer kurderna till skyarna. Merhawi har många fiender men lurar du dit en "vän" som senare blir skjuten och vaknar upp från koma efter 8 veckor, så har han själv bjudit in sig i en het konflikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in