2017-03-09, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligSnubbe
Lyssna inte för mkt på tidningarna, båda två e döda.

Kan inte din polare ha fel?
6 timmar har gått och varesej media eller polisen har dödförklarat dom...
Citera
2017-03-09, 02:42
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87

De kan ju ligga hjärndöda med respirator. Dvs. bara en tidsfråga tills de stänger av maskinerna i sådant fall. Verkar konstigt om två personer skulle överleva en ren avrättning som det här verkar vara. En av de kanske med änglavakt, knappast båda.

Men vi får väl se, större mirakel har skett.
Citera
2017-03-09, 02:44
Medlem
Hur är det med dessa gängen. Som typ Hässelbyledarens gäng. (En av BO).
Har alla dom i det gänget vapen?
Om dom nu är fucked up som vissa skriver dessa lejonen och beväpnade med låg iq så kan det gå vilt till.
Citera
2017-03-09, 02:47
Medlem
Citat:

Har fått nu 2 samtal av två olika personer men båda är nära till grabbarna dom dog, båda är döda. 100%
Kryllar av poliser i KS . Anhöriga oxå
Citera
2017-03-09, 02:49
Medlem
En fulgoogling på namnet som figurerar i tråden ger... (Om namnet stämmer, vilket vi väl inte vet.)

Att den personen bodde i en lägenhet som blev attackerad av en handgranat 30e november förra året?

Bagartorpsringen 2 får man av en googling på namnet.
Citat:
Polis och räddningstjänst fick på onsdagen åka ut till en lägenhet på Bagartorpsringen 2 efter att en kraftig smäll hörts.

Det var vid 13.43-tiden som polisen fick larm om en kraftig smäll från en lägenhet på Bagartorpsringen 2. Flera fönsterrutor ska ha gått sönder och enligt uppgifter till Aftonbladet.se ska en handgranat ha kastats mot en balkong när lägenhetsinnehavaren stod i köket.
https://mitti.se/nyheter/just-explosion-bagartorp/
Citat:
Enligt uppgifter till Aftonbladet ska händelsen ha kopplingar till gängkriminalitet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article24015690.ab

Om namnet stämmer så är det ju grovt kriminella. Inget annat än självsanering i aphägnet. (Som förväntat givetvis.) Men kan vara helt fel.
Citera
2017-03-09, 02:52
Medlem
Citat:
Har fått nu 2 samtal av två olika personer men båda är nära till grabbarna dom dog, båda är döda. 100%
Kryllar av poliser i KS . Anhöriga oxå

Kommer Lejonen att hämnas? Har dom musklerna till det?
Citera
2017-03-09, 02:53
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Min teori skulle då vara att Massmedia knappt har några nattredaktioner längre.
Eller så har Polisen sagt att de inte får avslöja att de är döda ännu så att de hinner positionera sig om detta skulle innebär att det här Lejonen från Hässelby gänget skulle gå "all out war"?

Speciellt om det är Ledaren för gänget som mördats.

Jag tror också att tystnaden beror på din andra teori. Enda jag kan se som vettig. Polisen kanske måste förbereda sej för riktiga hämndaktioner. Men å andra sidan borde det ha kommit fram till Lejonen att deras ledare är död. Väldigt märkligt..Känns som polisen döljer det. Dom är sååå ense om att killarna är mycket allvarligt skadade.Läste det förut. En polis blev förbannad på frågan och sa: "Jag är ingen läkare", när han fick frågan om det var livshotande skador..Tycker det låter konstigt alltihop.
Citera
2017-03-09, 02:57
Medlem
Citat:
Kommer Lejonen att hämnas? Har dom musklerna till det?

Det har nämnts några gånger att "nu är det krig, nu kommer det bli krig" .

Så det kommer garanterat bli fler skjutningar som kommer kunna kopplas till denna incident.

Merhawi är väldigt omtyckt av folk i Husby.
Citera
2017-03-09, 02:58
Medlem
Citat:
Frågan är väl i vilket skick de är? Sparrisar?
Citera
2017-03-09, 02:59
Medlem
Rex Roths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det här är alltså det ena BO? Vem är BO Jonathan? Jag hittar ingen född 1999 med det efternamn som har nämnts i tråden.

Länk till Ratsit eller Facebook?

Jonathan har enligt Avpixlat dömts för narkotikabrott och våld mot tjänsteman.
Citera
2017-03-09, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Menar du Degen M som dog sommaren 2016?
(FB) Skottlossning i Tensta, en person död & en skadad 2016-06-27

Han blev mördad i Tensta och var involverad i en vapenhärva runt 2007.
Sedan dess har han antagligen bara sysslat med narkotikahandel iom. hans kokaindom 2014.
Det mordet är olöst

Minnst inte namnet men det kan vara Tensta, ser ingen skillnad på Kista eller Tensta, samma skithåla. Ja, han blev dömd för det sen minns jag inte mer vad han sysslade med efter det.

Tänkte mer på att det kan vara hämnd på hans GM.
Citera
2017-03-09, 03:02
Medlem
Citat:
Ingen aning helt ärligt, dom som ej tror får väl läsa det imorgon när aftonhoran har blivit uppdaterad .

Förmodligen så ska anhöriga få reda på det innan media och hitta en tolk mitt i natten kanske är ett problem (för jag gissar att föräldrarna som vanligt inte kan svenska).

Sen undrar jag varför det ALLTID ska krylla av släktingar, vänner och diverse löst folk på sjukan när nån person från icke skidåkande nation har dött? Ska dom försöka återuppliva honom eller hur tänker dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in