2017-03-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArseneLupin
Varför är det långsökt att JM ligger bakom fler mord än de hon misstänks för?

Var inte det jag skrev svar på.
Du insinuerade att JM skulle ha mördat de två barnen i Arboga för flera år sedan,och att Christine Schurrer skulle vara oskyldigt dömd för detta,det är det jag finner långsökt,eller totalt obefintligt.

Att JM ligger bakom fler brott än det som kommit fram hittils, tror jag ingen som följt tråden skulle bli förvånad över längre.
Citera
2017-03-05, 20:56
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Tidigare i tråden har det framkommit att hon även drivit kennel.......

Case closed. Hundfolk är ju inte kloka.
Citera
2017-03-05, 22:57
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Case closed. Hundfolk är ju inte kloka.

Hahaa...

det var inte så jag tänkte. Mer på de stackars troligen vanvårdade hundarna
Citera
2017-03-06, 00:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Hej,
Visst är det så att systrarna Johanna och Ulrika var adopterade? Ulrika från Kina, Korea eller liknande och Johanna från Ungern eller Rumänien? Det är iaf mina gissningar. De ser inte direkt ut som sina svenska föräldrar. (Vila i frid, Göran.) Och föräldramord är så otroligt ovanligt mellan biologiska. Särskilt modersmord, matricid.
Citera
2017-03-06, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hej,
Visst är det så att systrarna Johanna och Ulrika var adopterade? Ulrika från Kina, Korea eller liknande och Johanna från Ungern eller Rumänien? Det är iaf mina gissningar. De ser inte direkt ut som sina svenska föräldrar. (Vila i frid, Göran.) Och föräldramord är så otroligt ovanligt mellan biologiska. Särskilt modersmord, matricid.

Ja mycket kan och bör man nog anklaga JM för, men för att vara kines? Nja, där går nog någon form av gräns.
Fast adopterade kan ju hon och systra kanske vara. Det har ju teoretiserats lite kring detta vill jag minnas.
Citera
2017-03-06, 00:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ja mycket kan och bör man nog anklaga JM för, men för att vara kines? Nja, där går nog någon form av gräns.
Fast adopterade kan ju hon och systra kanske vara. Det har ju teoretiserats lite kring detta vill jag minnas.
Det HAR det? Borde inte det komma upp i FUP:en? (förundersökningsprotokollet)

Ja hon kanske inte alls ser så asiatisk ut, har bara sett en liten bild på henne.
Citera
2017-03-06, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hej,
Visst är det så att systrarna Johanna och Ulrika var adopterade? Ulrika från Kina, Korea eller liknande och Johanna från Ungern eller Rumänien? .
Ulrika från Asien?!? Tycker hon ser väldigt svensk ut.
Citera
2017-03-06, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArseneLupin
Varför är det långsökt att JM ligger bakom fler mord än de hon misstänks för?
Undrar om dom undersökt mordet på den gamla farbrorn vid Lidl i eskilstuna, som hittades svårt misshandlad i sin bil och avled, har hört nått om att han haft nått att göra med familjehem, en tanke bara.
Citera
2017-03-06, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etunatoken
Undrar om dom undersökt mordet på den gamla farbrorn vid Lidl i eskilstuna, som hittades svårt misshandlad i sin bil och avled, har hört nått om att han haft nått att göra med familjehem, en tanke bara.
Kanske någon hon lejde för de.
Citera
2017-03-06, 10:39
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Tack för FB-länken - men usch så tråkigt att sidan inte är nedsläckt, särskilt när hennes barn är på bild.

Hmm, svårt för mig att både vara hyena och samvetsfull. Ibland är det lätt att tänka att hon bara är ett ondskefullt monster, men hon är ju också en mamma, och även onda mammor brukar älskas av sina småbarn, de vet ju inget annat.
håller med.
sen undrar jag oxå vet hennes 134 fb vänner vad hon är anklagad för? skulle inte vilja vara kopplad till henne.
Citera
2017-03-06, 11:36
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etunatoken

Nja, han blev väl misshandlad och knivskuren till döds, vid lastintaget vid Lidl. Och det verkar ju lite liknande misshandeln på flyktingsexpojkarna.

Det vore ju bra om polisen kunde titta under den stenen ja, om farbrorn anmält flyktingbaronessan till IVO t.ex. Det saknades ju ett motiv till det mordet......
Citera
2017-03-06, 11:39
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirvanna
Ulrika från Asien?!? Tycker hon ser väldigt svensk ut.
Ja jag skrev det sen att jag bara sett en liten bild på henne. Men ser hon inte lite östeuropeisk ut? Är inte deras (adoptiv?) mamma blondish? Var inte deras (adoptiv?) pappa blondish?

De MÅSTE vara adopterade. Jag har så otroligt svårt att tänka mig att en dotter från en välmående medelklass skulle mörda sina blodsföräldrar. Såvida de inte torterat henne som liten förstås, men det tror jag knappast!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in