2017-02-27, 05:37
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
80 mg Svenska stavan dvs 40 st. ,ärker dåligt efekt pysikskt bara lite på balansen. what to do?

Svårt att förstå vad du menar? Har du tagit 80mg alpra?
Givetvis så hoppas jag att du skämtar, om inte, ha en trevlig sjukhus / bårhus vistelse.
Citera
2017-02-27, 12:49
Medlem
fishgale425s avatar
Jag köpte 6st små runda blås Xanor av en vän till mig. Natten mot söndag tog jag två stycken för att sova gott och få bort oron i kropppen.

Vaknar upp några timmar efter med sjukt obehagliga symptom så som stickningar,ryckningar i kroppen och sjukt skumma. Hallucinationer, fick för mig att jag gick upp i sängen och hela
Lägenheten var full av barnleksaker och kokain täckt hela lägenheten. Några sekunder senare inser jag att jag ligger i sängen. Hade även som någon slags panik/tryck i bröstet vid hjärtat. Var nära på ringa ambulans ett tag men tog två theralen och det gick över och jag somnade. Okej att jag hade blandat alkohol , kokain, benzo och theralen men jag har köpt blåa Xanor 1mg av vönner tidigare och då har aldrig detta hänt...

Kan påpeka att de inte skulle vara svenska utan serbiska....

Testa inatt igen och gav de en chans, tog två stycken Xanor och låg med datan i sängen tills de kicksde in, blev skönt flöddrad och stängde av datan för att sova. Vaknade upp vid 7 och känner samma sak som
Natten innan..... sjukt obehagligt. Inatt hade jag inte druckit eller tagit någon annan drog heller så de beror ju inte på det heller.

Måste vara något fejk skit jag kommit över? Någon som
Känner igen sig?
Citera
2017-02-27, 13:22
Medlem
Harbards avatar
Jag skulle vilja spekulera att det inte är fejkpiller utan det är något med dig som gör att du upplever konstiga bieffekter. Kan vara allt från obalans i hjärnan/kroppen till psykiskt. Blanda inte benzo med andra droger, det är så du hamnar med i statistiken över drogreleterade dödsfall.
Citera
2017-02-27, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Ja, den blandningen är dödlig och har även väldigt många dödsfall på sig, för det mesta i USA då vi här i Sverige är smartare än så...

1mg alpra o några lättöl är däremot inte dödligt om man inte är överkänslig för något av ämnena.

Ett bra tips, ge fan i att blanda droger, du vill väl knappast ingå i statistiken över knarkreleterade dödsfall?

Nej såklart inte, jag har otrolig respekt för alla droger och är verkligen inte en person som trycker i mig allt jag kommer över. Tyckte bara att blandningen var väldigt mysig men inget jag planerar på att göra till en vana. Vet att benso är väldigt beroendeframkallande också så har alltid det i baktanken. Tack för ditt svar
Citera
2017-02-27, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishgale425
Jag köpte 6st små runda blås Xanor av en vän till mig. Natten mot söndag tog jag två stycken för att sova gott och få bort oron i kropppen.

Vaknar upp några timmar efter med sjukt obehagliga symptom så som stickningar,ryckningar i kroppen och sjukt skumma. Hallucinationer, fick för mig att jag gick upp i sängen och hela
Lägenheten var full av barnleksaker och kokain täckt hela lägenheten. Några sekunder senare inser jag att jag ligger i sängen. Hade även som någon slags panik/tryck i bröstet vid hjärtat. Var nära på ringa ambulans ett tag men tog två theralen och det gick över och jag somnade. Okej att jag hade blandat alkohol , kokain, benzo och theralen men jag har köpt blåa Xanor 1mg av vönner tidigare och då har aldrig detta hänt...

Kan påpeka att de inte skulle vara svenska utan serbiska....

Testa inatt igen och gav de en chans, tog två stycken Xanor och låg med datan i sängen tills de kicksde in, blev skönt flöddrad och stängde av datan för att sova. Vaknade upp vid 7 och känner samma sak som
Natten innan..... sjukt obehagligt. Inatt hade jag inte druckit eller tagit någon annan drog heller så de beror ju inte på det heller.

Måste vara något fejk skit jag kommit över? Någon som
Känner igen sig?

Ja har hört att dom riktga ksalol (antar det är dom du menar om du snackar om serbiska) kickar in väldigt snabbt, när jag tog dom med alkohol kände jag effekten redan efter några minuter och jag tog endast 1 (tog mer sen men kommer ej ihåg hur jag blev )
Citera
2017-02-27, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av V4LD
Ja har hört att dom riktga ksalol (antar det är dom du menar om du snackar om serbiska) kickar in väldigt snabbt, när jag tog dom med alkohol kände jag effekten redan efter några minuter och jag tog endast 1 (tog mer sen men kommer ej ihåg hur jag blev )

Ksalol är riktigt snabba ut o potenta ,så små verkar knappast va bindnings medel i dessa om man jämför många alpazolam tabs
Citera
2017-02-28, 16:58
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Kan någon beskriva den ångestdämpande effekten av Depot jämfört med vanliga Xanor? Jag har enbart testat den vanliga, men har nu fått Xanor Depot på recept för mer långvarig och jämn ångestdämpning. Vanlig Xanor är ju väldigt ''pang på'', så satt säga. Effekt snabbt, men effekten försvinner eller (för mig personligen, då talar jag om doser på 1 mg/dostillfälle) ebbar ut efter 4-6 timmar. I FASS står det att det tar mellan 5 och 11 timmar för Xanor Depot att nå full effekt, men känner man av någonting innan dess? Hur snabbt börjar den få någon effekt? Jag kan tillägga att jag även kommer att ha var mina vanliga Xanor på recept, men att tanken är att den mer långtidsverkande effekten som Depottabletterna ger, ska möjliggöra för mig att minska ner på vid behovs-medicineringen med vanliga Xanor. Jag får dessutom (enligt läkarens ordination) ta 1 mg Xanor Depot var tredje dag, utöver det så har jag kvar 1-2 mg vanliga X vid behov.
Citera
2017-03-01, 01:07
Medlem
Käkat cirka 100mg ikto under 2 veckors period för cirka 3 veckor sedan. Tänkte kolla hur många hur många mg ksalol som krävs för ett skönt rus
Citera
2017-03-01, 06:24
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denfete10
Käkat cirka 100mg ikto under 2 veckors period för cirka 3 veckor sedan. Tänkte kolla hur många hur många mg ksalol som krävs för ett skönt rus

Det där är helt omöjligt att svara på.
Vissa får upp sin tolerans fort andra inte.
Du får helt enkelt pröva dig fram.
Citera
2017-03-01, 09:29
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Jag kan besvara min egen fråga. Jag tog 1 mg Xanor Depot vid ungefär halv åtta igår kväll och kan säga att jag kände av en lugnande/ångestdämpande effekt redan 1-1.5 h efter intaget, men på ett annat sätt än med vanliga Xanor, som är väldigt pang på: Tablettintag----->Snabb effekt------->Effekten ebbar ut relativt snabbt.

För det första så kombinerade jag med 7.5 mg Imovane, som jag tog ca 2 timmar efter intaget av Depottabletten och jag sov sedan oavbrutet hela natten. Från 22.00 till ca 8.15. Välbehövligt. Frågan är om jag inte till och med sov bort en del av Alprazolamets effekt (även om läkarens tanke var att jag skulle ta Xanor Depot på kvällen, för en bättre ångestdämpande effekt under dagen efter). Kände mig lugn när jag vaknade och känner mig fortfarande ganska lugn, fast på ett väldigt segt sätt. Vaknade inte i panik med ett hjärta som bankar så att det känns som att det ska gå sönder, vilket också var en del av tanken med att ta X Depot på kvällen.

Noh, Xanor Depot (1 mg) får (enligt min bedömning i nuläget) 4 ugglor av 5 möjliga (i ångestdämpande syfte).
Citera
2017-03-02, 19:17
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denfete10

Jadu compadre.. Som JesusIsAStoner säger så testa dig fram bara! Men ta det lugnt med knaprandet haha.
Citera
2017-03-05, 21:36
Medlem
Redigt-Skevs avatar
Tjenare. Tog lite E igår och fixade äkta 2mg xanax som jag tog 3st av runt kl 02.00 inatt. Vaknade upp kl 20.30 fortfarande svängd. Vågar jag ta en till för att kunna somna och vakna 06.00 utan att vara påverkad? Kör mycket bil i jobbet så måste vara skärpt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in