2017-02-20, 18:11
Medlem
DexTheRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysko1988
Tycker det hela låter skumt. Säker på du inte fått i dig något annat? Har aldrig hört någon som får en sådan AT efter 3 mg samt efter en dags brukande..

Menar hon anna att hon fick den överdosen på xanoren eller?

Ja hon fick OD på xanor, cirka 60 st 2mg om jag minns rätt, eller jag antar det i alla fall, har inte pratat så mycket om det med henne ännu.

Kan även tillägga att jag tog MDMA samt elvanse binge förra veckan, men mådde ju bra resten av veckan, så tror inte det är det som gör att jag mår dåligt och har sånt sug efter ångestdämpande effekten.

Kan även säga med ganska stor säkerhet att det var äkta blåbär, smakade skit och såg även ut precis som dom ska.

Håller dock med, det är nog mest ett psykiskt beroende, men fan suget är då äkta i alla fall, dock så har det minskat lite, men man kommer ju alltid ha ett sug när en liten blå tablett tar bort all ångest whatsoever inom 10 minuter liksom.

Hur länge tar det innan Xanor tolerans går ner till, eller nära, noll igen förresten?
Senast redigerad av DexTheRex 2017-02-20 kl. 18:48.
Citera
2017-02-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DexTheRex
Ja hon fick OD på xanor, cirka 60 st 2mg om jag minns rätt, eller jag antar det i alla fall, har inte pratat så mycket om det med henne ännu.

Kan även tillägga att jag tog MDMA samt elvanse binge förra veckan, men mådde ju bra resten av veckan, så tror inte det är det som gör att jag mår dåligt och har sånt sug efter ångestdämpande effekten.

Kan även säga med ganska stor säkerhet att det var äkta blåbär, smakade skit och såg även ut precis som dom ska.

Håller dock med, det är nog mest ett psykiskt beroende, men fan suget är då äkta i alla fall, dock så har det minskat lite, men man kommer ju alltid ha ett sug när en liten blå tablett tar bort all ångest whatsoever inom 10 minuter liksom.

Hur länge tar det innan Xanor tolerans går ner till, eller nära, noll igen förresten?

Aja, jo det är ju en rätt stor dos. Har dock aldrig hört någon som fått överdos av xanor, det vanliga är ju bara att man slocknar.

Som du själv säger så är det nog det pysiska beroendet som spelar dig ett spratt så som du beskriver det. Angående toleransen om du nu bara käkat 3mg i helgen så borde du kunna käka samma dos nu och få samma effekt.
Citera
2017-02-20, 19:26
Medlem
DexTheRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysko1988
Aja, jo det är ju en rätt stor dos. Har dock aldrig hört någon som fått överdos av xanor, det vanliga är ju bara att man slocknar.

Som du själv säger så är det nog det pysiska beroendet som spelar dig ett spratt så som du beskriver det. Angående toleransen om du nu bara käkat 3mg i helgen så borde du kunna käka samma dos nu och få samma effekt.

Tack igen för svaret, jo känner att det ligger mest i psyket. Har suttit och läst alla AT trådar och märker nu hur fjantigt min "AT" är jämfört, och på så sätt har suget lagt sig lite.

Ha en fortsatt bra kväll, och ta hand om dig
Citera
2017-02-20, 20:28
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Har Alpra antidepressiva egenskaper? Tex, tar jag ca 0,3 mg(Ksalol) så försvinner min ångest, och jag får ett lugnt rus. Men det känns som det sitter inne och tar bort ångesten 5 dagar efter intaget. Då är ångesten på normal nivå igen
Någon som känner igen sig?
(Notera att jag inte känner av ett rus i fem dagar utan själva effekten så jag inte har ångest.

Eller är det rena spekulationer?

Någon ?
Citera
2017-02-21, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Någon ?

Ja alprazolam är en av dem få med antidepprisiv verkan.
Dom försökte ju göra en Alpra analog med bara det som gjorde den antidepresiv. Den heter Adinazolam
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Adinazolam#
Alprazolam är ett jävla gift enligt mig. Bra att den finns för folk som hamnar i feta panikångest anfall och chock mm annars skippa om ni kan.
Jag kom in för att skriva om pi...tr...ar.
Köpte deras ksalol samt en annan. Ksalol var det inte och smakade exakt som Flubromazepam eller Norflurazepam svårt skilja på dem 2. Akta er. Benzo är det dock känner jag då jag e helt ångestfri idag.
Vilket tyder på Flubromazepam för känner igen känslan. Är det de så kommer jag köpa fast får se när jag lämnar nästa gång.
Citera
2017-02-22, 10:11
Medlem
Tjena!

Det är så att jag kommit över flytande Alprazolam, 4 mg/ml ska styrkan vara så en halv milliliter bör ju motsvara 2 mg som jag brukar ta på tablett.

Slår det likadant eller är det någon skillnad? Ska man ta samma doser som man brukar eller mer/mindre?
Är det någon här inne som har erfarenheter och har provat, hur fan funkar det?
Citera
2017-02-23, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crippadippa
Tjena!

Det är så att jag kommit över flytande Alprazolam, 4 mg/ml ska styrkan vara så en halv milliliter bör ju motsvara 2 mg som jag brukar ta på tablett.

Slår det likadant eller är det någon skillnad? Ska man ta samma doser som man brukar eller mer/mindre?
Är det någon här inne som har erfarenheter och har provat, hur fan funkar det?

Jag hade för nåt år sedan fått tag i flytande alpra.

Åt som vanligt benz 1gång i månaden cirka, åt alltid 2 alprazolamen ksalol 1mg (tablett) varje gång.
Dom får jag i blister.

Men när jag nogrant doserade ut 2mg på en pappers bit och satt o sög på den i minst 20min så blev effekten som när jag tryckt på och ätit 7-10 ksalol 1er, det slog dessutom till mycket snabbare och hårdare.

Kan tilläggas att jag röker också dagligen en 2.5-5g
Citera
2017-02-23, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -thc-
Jag hade för nåt år sedan fått tag i flytande alpra.

Åt som vanligt benz 1gång i månaden cirka, åt alltid 2 alprazolamen ksalol 1mg (tablett) varje gång.
Dom får jag i blister.

Men när jag nogrant doserade ut 2mg på en pappers bit och satt o sög på den i minst 20min så blev effekten som när jag tryckt på och ätit 7-10 ksalol 1er, det slog dessutom till mycket snabbare och hårdare.

Kan tilläggas att jag röker också dagligen en 2.5-5g

Det låter ju riktigt lovande!
Citera
2017-02-26, 07:35
Medlem
Är det samma sak med alla benzo att dom slår snabbast och bäst om man tar dom under tungan eller?
Citera
2017-02-27, 02:25
Medlem
blandade ksalol (tror det var det iaf dom var riktigt små och lite ljusblå) med alkohol i helgen. Mådde extremt bra efter endast 1 piller och ca 4-5 bärs. Har läst mkt nu efter att det kan vara dödligt att blanda och då undrar jag följande: Då jag planerar på att göra det igen om ett tag är 1 piller och 4-5 bärs dödlig? Hur mycket alkohol och benso snackar vi om när det blir dödligt? kan verkligen inget om benzo och skulle vara tacksam om någon här på fb som är lite erfaren kan svara Ber om ursäkt om jag missat om någon ställt frågan redan.
Citera
2017-02-27, 02:48
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V4LD
blandade ksalol (tror det var det iaf dom var riktigt små och lite ljusblå) med alkohol i helgen. Mådde extremt bra efter endast 1 piller och ca 4-5 bärs. Har läst mkt nu efter att det kan vara dödligt att blanda och då undrar jag följande: Då jag planerar på att göra det igen om ett tag är 1 piller och 4-5 bärs dödlig? Hur mycket alkohol och benso snackar vi om när det blir dödligt? kan verkligen inget om benzo och skulle vara tacksam om någon här på fb som är lite erfaren kan svara Ber om ursäkt om jag missat om någon ställt frågan redan.

Ja, den blandningen är dödlig och har även väldigt många dödsfall på sig, för det mesta i USA då vi här i Sverige är smartare än så...

1mg alpra o några lättöl är däremot inte dödligt om man inte är överkänslig för något av ämnena.

Ett bra tips, ge fan i att blanda droger, du vill väl knappast ingå i statistiken över knarkreleterade dödsfall?
Citera
2017-02-27, 04:12
Avslutad
80 mg Svenska stavan dvs 40 st. ,ärker dåligt efekt pysikskt bara lite på balansen. what to do?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in