Citat:
Ursprungligen postat av
Atervandsgrand4
Det förhörde mig om det som de antas tycka vara väsentligt. Vi får nog antaga att detta förhör berodde på PK. Som jag sade så skruvas det och vrider på allt som sägs. Anledningen till att jag vet att ni är på fel spår då det gäller mig. Är givetvis att jag är oskyldig. Det där med att flytta fokus det är ni nog bäst på själv. Ni hängivna konsensus trance fans.
"Det förhörde mig om det som de antas tycka vara väsentligt. Vi får nog antaga att detta förhör berodde på PK."
Lika förbannat otydligt och luddigt som vanligt. Fick du konkreta frågor om PK:s uppgifter om ditt fysiska och psykiska tillstånd på morgonen den 14 juni 1992 samt om PK:s uppgift att du desperat hade bett om alibi för natten eller fick du inte? Hur svårt kan det vara att svara på detta?
Och
exakt vad var det som polisen ska ha antagit vara väsentligt? Kan du förklara det?
Och fick du frågor om din bil, den som du enligt PK tvättade i klorin, iklädd overall, stövlar och handskar?
Och fortfarande: Skriv med egna ord vad du gjorde efter det att Statt stängde fram till dess att du dök upp hos PK.