2017-03-04, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
... så visade det sig vara ännu en galen nazist med tydliga kopplingar till SD. En landsförrädare som ville att Sverige skulle ha gett bort hela landet till Hitler. Fast det är inte det värsta, utan det är att ärthjärnorna ändå i denna tråd kommer fortsätta att mumla om hur bra GS är. Faktaresistens – den nya folksjukdomen.

http://www.expressen.se/nyheter/fabian-fjalling-kallade-forintelsen-en-logn/

Bemöt gärna mina inlägg ovan med verifierbar fakta. Tack.
Citera
2017-03-04, 13:14
Medlem
motarbetars avatar
intressant att så fort någon går på djupet i vad olika judar har för intressen i Sverige så kommer attackerna, Likt det som hänt GS nu. Väldigt viktigt att folk fortsätter granskningen om vad som försiggår i det dolda, de börjar känna sig mer och mer trängda.
Citera
2017-03-04, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Bemöt gärna mina inlägg ovan med verifierbar fakta. Tack.

Du påstår ju bara saker till synes tagna ur luften och hänvisar mest till dig själv plus adderar en massa ovidkommande text. Vad är det egentligen du vill säga om den lilla nazisten och vad har du för källor? Inlägg där du hänvisar till dig själv undanbedes.
Citera
2017-03-04, 13:30
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
... så visade det sig vara ännu en galen nazist med tydliga kopplingar till SD. En landsförrädare som ville att Sverige skulle ha gett bort hela landet till Hitler. Fast det är inte det värsta, utan det är att ärthjärnorna ändå i denna tråd kommer fortsätta att mumla om hur bra GS är. Faktaresistens – den nya folksjukdomen.

Expressen . . . . *skrattar*
Är det där du brukar hitta fakta på det du tar till dig?
Jag antar att Expo är en källa du hittar också den fakta du anser vara rätt.
Kör du tummen upp för inte rasist men, AFA och revolutionära fronten också?

Edit:
*skrattar*
Läste nu att du även tidigare använt AFA som källa i det du har skrivit.
Senast redigerad av ForzaLeon 2017-03-04 kl. 13:39.
Citera
2017-03-04, 13:32
Avstängd
Citat:

Granskning Sverige eller någon annan sund aktör borde sätta samman ett propagandamaterial av samma slag som pajasen här ovan använder sig av.

Vänsterkretinerna har många organisationer som sätter samman färdiga retoriska slogans som de mailar ut till sina anhängare. Till exempel har någon av deras spin-doctors kläckt idén att sunda svenskar med nationalistiska eller patriotiska värderingar ska benämnas "landsförrädare" när de kritiserar landets invandringspolitik i utländska medier. Den gamla spinnen som folk börjar genomskåda går ju ut på att kritiskt tänkande = nazism och att nazism = folkmord. Och att efterfråga empiriska belägg = förneka historien.

Hahaha! Det är så komiskt.

Men det är allvarligt också en majoritet av fårskocken är indoktrinerade att respektera denna retorik av ren vana.

/Johan
Citera
2017-03-04, 13:35
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Du påstår ju bara saker till synes tagna ur luften och hänvisar mest till dig själv plus adderar en massa ovidkommande text. Vad är det egentligen du vill säga om den lilla nazisten och vad har du för källor? Inlägg där du hänvisar till dig själv undanbedes.
Den "lille" nazisten? Är Sveriges kommunister nazister i och med att de avskyr Israel?
Citera
2017-03-04, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Det som är så roligt är att Fabian Fjälling är så feminin. Hans ljusa och lite feminina röst tror jag bevisar att killen är smygbög eller kanske är född i fel kropp.

Sen är de ju frapperande att killen bor i en fin villa men sen gnäller på att Sverige.
Låter som en småborgelig smygbög som gillar att leva lite gansta på nätet.
Det gick lite för långt och nu är han avslöjad. Hoppas hela hans liv och vänskapskrets vänder svinet ryggen.
Hur går detta ihop med din övertygelse som feminist och att könsroller är socialt konstruerade, samt att egenskaper eller beteende ej har med kön eller sexualitet att göra? Vill du ha eller äta kakan?
Citera
2017-03-04, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
Humorn i att din jämförelse bara är korkad går inte att missa. Ja han förnekade förintelsen. Ja han ogillar judar, då har han automatiskt delat upp grupper på folk. Att ens dela upp grupper av folk, det är helt efterblivet. Och redan där har du förlorat. Men försatt på, jag tror dock det är dyrt att få hans företag att fixa ditt vvs uppe i Hofors skogar.

För att värdera folkgrupper är samma sak som att man ogillar vissa frukter, facepalm.
Han pekar ut judisk makt. Det är lika mycket "hat" som när ni anti-rasister pekar ut så kallad "vit makt".
Fast här så avslöjade du ju er sanna agenda, rent konsekvent med era egna argument så hatar ni ju vita.
Citera
2017-03-04, 13:57
Medlem
KreugerGulds avatar
Gs, En av de riktiga svenska bastionerna under attack! Anser jag!

Att inte expressen lär sig? Haha... Det går bra att pixla mördare och våldtäktsmän, men åsiktsavikande skall jagas och brännas! Tror att detta som händer nu är en av spikarna i kistan för fascisterna på vänsterkanten och jag tror erik på gs, kommer gå stärkt ut ur det här!
Citera
2017-03-04, 14:05
Medlem
Citat:

Som du mycket väl vet så hänvisar jag till den film som är den riktiga källan till Expos osakliga, hårdvinklade och lögnaktiga artikel, se mitt inlägg här:
(FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige

För att vara övertydlig upprepar jag även länken till filmen:
https://www.youtube.com/watch?v=WzUl3Vfh0pc

Att etablissemanget nu försöker tysta sådana som Granskning Sverige är bara historien som upprepar sig. Jag är inte religiös men gillar hyfsad moral, etik, heder, fakta, vetenskap, saklighet, ärlighet och så vidare. Lukasevangeliet 19:40 om intåget i Jerusalem:

39 Några fariseer i folkmassan sade då till honom: ”Mästare, säg åt dina lärjungar att sluta.” 40 Han svarade: ”Jag säger er att om de tiger kommer stenarna att ropa.”

Vilka dagens Fariséer är överlåts till läsaren att räkna ut.
Citera
2017-03-04, 14:12
Medlem
Angående hans asiatiska fru:
Jag kan själv tycka det klingar illa om man oroar sig för att svenskar eller vita ska bli en minoritet i Sverige, dock är ju fakta alltid fakta, oavsett om man är för eller emot rasblandning så är ju judiska maktförhållanden fakta och ett medvetet försök att byta ut svenskarna ett faktum.
Det är ju inte direkt så att det är så kallad kärleksinvandring som är största orsaken till folkutbytet.
Citera
2017-03-04, 14:21
Medlem
Jag tycker som att man skall vara försiktig med uthängningar av personer. Det gäller Expressen såväl som annan media, till exempel i Tv3 "Trolljägarna". Många av dessa haverister som hängs ut verkar inte ha alla åror i kanoten så att säga. Är lite psykiskt sjuka. Läste på Gransknings Sveriges hemsida att han nu skall skilja sig från sin fru. Den där Fabian verkar lite manisk och låter det gå ut över sin familj. Att hängas ut offentligt verkar inte bättra på hans mentala hälsa. Tråkigt för hans familj och barn.

Tragiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in