Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
Nä det menar jag väl inte på att det gör. Skulle väl vara att han använder utryck som "vi nationella" men det är ju inte direkt nasistiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
Håller med om att redigeringen är lite tveksamt men i övrigt inget konstigt med att dom är anonyma. Sen är det här ju ett hobbyprojekt för dom också varför skall man då behöva ta samma ansvar som ett fullblodsproffs?
Här är två saker som visar konkreta möjligheter för GS att rejält ta kommandot framöver.
Jag tror att en mycket stor del (kanske allt) av det sjuka debattklimat som finns i Sverige beror på missförstånd och förvirring som MSM och etablissemanget har skapat. Jag undrar om det finns fler länder i världen där ”nationell” är ett skällsord? Jag känner i varje fall inte till något sådant land. Hur kan det ha blivit så i Sverige?
Detta skulle faktiskt GS kunna skriva om på sin sajt. Jag har länge saknat en sajt som objektivt och sakligt förklarar begrepp och sammanhang kring mångkultur, globalism, nationalism, välfärdsstaten, kultur, religion, brottslighet, nationalekonomi och så vidare.
Att kunna läsa om allt detta i ett sammanhang på en objektiv(*) sajt med länkar till fördjupningsmaterial skulle underlätta allt resonemang och kunna överbygga motsättningar.
(*)
Objektivitet skulle kunna uppnås genom att alla kan få lämna synpunkter och kommentera innehållet. Håller man innehållet kort och sakligt bör det gå att enas om objektiva beskrivningar ganska snabbt.
Med en sådan saklighet och objektivitet skulle GS kunna få trovärdighet i alla läger.
När det gäller produktionen borde GS tydliggöra sina egna etiska regler. Det borde vara enkelt att formulera etiska regler som är bättre och tydligare än de gamla ”pressetiska reglerna”. GS skulle därmed kunna ta ett moraliskt försprång i ”mediakriget”.
Att besegra MSM med fakta, substans, etik och moral borde i nuläget vara ”a walk in the park” kan man tycka.
Tillägg:
De pressetiska reglerna:
http://www.po.se/regler/pressetiska-regler