2017-03-03, 09:41
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Varför överhuvudtaget döma dessa tjejer? De kanske tillbringar ett par månader utomlands. Under den tiden så är det viktigare att tjäna pengar än att förtjäna respekt.

Liknande detta resonemang angående om det finns kamera eller video i lokalerna. Varför skall man bry sig! Jag ser ingen orsak. Gillar jag inte deras arrangemang, behöver jag inte gå dit.
De som bryr sig kanske är rädda för att deras vackra kroppar skall förevigas.

Tycker inte det är ok att bli kameraövervakad utan att veta om det, information om kameran saknas i lokalen, spec inte som bilder på besökare sprids utanför tillåten grupp, dvs ägaren.
Men det är kanske bara jag som tycker illa om det?
Citera
2017-03-03, 11:53
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
Tycker inte det är ok att bli kameraövervakad utan att veta om det, information om kameran saknas i lokalen, spec inte som bilder på besökare sprids utanför tillåten grupp, dvs ägaren.
Bilderna sprids väl bara om du stjäl eller beter dig som ett psykfall och då är det ju helt okej i min bok om de vill varna andra.
Citera
2017-03-03, 12:37
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Bilderna sprids väl bara om du stjäl eller beter dig som ett psykfall och då är det ju helt okej i min bok om de vill varna andra.

Svar NEJ!
Utpressning
Citera
2017-03-03, 14:45
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
Nej, det är inte ok!
Citera
2017-03-03, 20:46
Medlem
Bara de som har något att dölja tycker det är jobbigt att hamna på bild. Utpressning av en Thailänska då känner du inga Thailänskor, snällare folkslag får du leta efter.
Citera
2017-03-03, 21:08
Medlem
Skit ska skit ha beter du dej som ett arsle snor eller lever rövare så ska du bara hängas ut!!
Kan du inte bete dej som folk har du inget där att göra!! Och DU då menar jag gemene man!!
Citera
2017-03-03, 21:43
Medlem
irrelevants avatar
Någon som vet vilka ställen i sthlm som har de yngsta/snyggaste tjejerna? Är inte ute efter HE osv, gillar bara att bli masserad av unga snygga tjejer.
Citera
2017-03-03, 21:52
Bannlyst
Vart finns det billigt i Stockholm city?
Citera
2017-03-04, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det där stämmer inte, många är sluga med baktankar vad gäller allt ekonomiskt. Du glömmer också bort att ägarinnorna till salongerna är nästan helt uteslutande kvinnor från Thailand. Du vill alltså hävda att bordellmammorna är lika med snälla medmänniskor som bara vill alla faranger allt gott?

Och det där med dold kameraövervakning på thaimassagesalonger där man säljer extratjänster bäddar för problem, vad händer om filmerna hamnar i orätta händer och utpressning förekommer?

Eftersom många av salongerna tycks vara en grogrund för prostitution, svarta pengar och koppleri så kan det i teorin finnas tunga kriminella i bakgrunden som drar i vissa trådar för att ännu mer pengar ska rulla in?

Har du någon fakta på ditt dravel eller det är bara som vanligt flosklar från dig.

Varför stämmer inte det? Exakt så är det.

Fakta på att någon utpressning skett?

Fakta på att någon tung kriminell liga finns bakom?

Du svävar i det svarta hålet och ta en joint till, det verkar du må bra av.
Senast redigerad av BigDicken 2017-03-04 kl. 09:19.
Citera
2017-03-04, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det där stämmer inte, många är sluga med baktankar vad gäller allt ekonomiskt. Du glömmer också bort att ägarinnorna till salongerna är nästan helt uteslutande kvinnor från Thailand. Du vill alltså hävda att bordellmammorna är lika med snälla medmänniskor som bara vill alla faranger allt gott?

Och det där med dold kameraövervakning på thaimassagesalonger där man säljer extratjänster bäddar för problem, vad händer om filmerna hamnar i orätta händer och utpressning förekommer?

Eftersom många av salongerna tycks vara en grogrund för prostitution, svarta pengar och koppleri så kan det i teorin finnas tunga kriminella i bakgrunden som drar i vissa trådar för att ännu mer pengar ska rulla in?

"Glömmer" jag glömmer ingenting vad fick du det ifrån? Har inte påstått något annat heller när det gäller kön på bordellmammorna.
Nej jag hävdar inte att de vill alla faranger gott. Skrev att ett snällare folkslag få du leta efter! gäller både män & kvinnor, men det vet ju du inget om
Men dold kameraövervakning måste ju du tycka är kanon? då får du ju bort alla gamla skalliga gubbar.
Citera
2017-03-04, 21:28
Medlem
Har någon koll på hur många salonger som de facto blivit uppsagda efter polisens hot till fastighetsägare?
Citera
2017-03-05, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UGEbladet
Har någon koll på hur många salonger som de facto blivit uppsagda efter polisens hot till fastighetsägare?

Denna fråga är i princip omöjlig att svara på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in