Citat:
Ursprungligen postat av
lelle49
Deppig för att inte få upp den längre?
Usel och stenkorkad skitkommentar. Tala är silver, och tiga ännu bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
RadikalFail
Ursäkta men... hahahahahahaha haha för ditt inlägg. Du har så jäkla fel. En människa i detta vädret hinner inte ruttna efter 2 -3 dagar.
Så jo även nyligen döda flyter utan att dom har blivit ruttna. Sen beror det ju på om det är grunt eller inte på stället.
Men jo folk som har badat på sommaren och är nyligen döda kan faktiskt flyta också utan mycket gas i kroppen. Så läs på lite om om döda kroppar och vatten innan du börjar säga att man måste vara rutten för att flyta.
Gällande Noppe så tror jag att det förr eller senare kan framkommer en artikel om detta var en olycka och man tror att han halkat. Så vi får väl se när proven är tillbaka från rättskemi.
Du gör verkligen skäl för din signatur. Ett övergripande misslyckande. Jag vågar påstå att jag har en mer långtgående kunskap om avlidna människor än många andra. Det är du som säger att kroppen måste vara rutten för att flyta. Inte jag.
Jag säger att kroppen måste gasa för att ligga kvar i ytläge, om vi inte pratar om ett väldigt salt vatten. Eller att kroppen har kläder som gör att flytkraften ökar. Sedan hur lång tid detta tar, är som jag skrev, helt oberoende en mängd olika parametrar.
Lägg inte orden i munnen på dina medmänniskor bara för att få ynnesten att förolämpa andra. Med hänsyn till trådens ämne, väljer jag att inte fortsätta pennfajtas med dig härinne. Jag vet inte hur och under vilka omständigheter Noppe hittades. Vi får helt enkelt se när rättsmedicin och polisens tekniker har sagt sitt.