2017-03-02, 17:08
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Bilden är ifrån hans twitch sida. /harakirilive. Är inte riktigt haj på twitch själv, så kan vara fel ute. Men det står ju "purchase"
´

Haha vilken sneaky gubbjävel, jaja, han kommer antagligen förlora på det mest själv. För så kåta på gubbjäveln kan väl knappast hans cucks vara, så de tom betalar bara för att få se den fete grisen.
Men visst, hans skara av idioter har förvånat en förr!
2017-03-02, 17:13
Medlem
Cents4s avatar
To get a Subscribe button, the streamer must apply for a partnership with Twitch, and they have a high bar for entry. In order to even qualify, the streamer must have a consistent viewership of at least 500 people per stream, or have around 100,000 subs on YouTube.

Kostar 4.99$ i månaden för en subscription. Blir intressant att se hur många cucks som är redo att betala det månatligen. Hans cuckgeneraler lär väl vara först med att signa för en subscription, eller kommer äckelpäckeln att bjuda på det denna gång?
2017-03-02, 17:17
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
To get a Subscribe button, the streamer must apply for a partnership with Twitch, and they have a high bar for entry. In order to even qualify, the streamer must have a consistent viewership of at least 500 people per stream, or have around 100,000 subs on YouTube.

Kostar 4.99$ i månaden för en subscription. Blir intressant att se hur många cucks som är redo att betala det månatligen. Hans cuckgeneraler lär väl vara först med att signa för en subscription, eller kommer äckelpäckeln att bjuda på det denna gång?

Haha mannen utan självdisciplin satsar på stort, undrar varför det fungerar när han endast har 12k followers på YT?
Nej han är nog snart tillbaks på YT och kör swish bedrägerier på klassiskt manér för att kunna handla porr och datorprylar!

Edit, ahh såg att det stod "or atleast 500 people per stream" nu fattar jag.
2017-03-02, 17:24
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Haha mannen utan självdisciplin satsar på stort, undrar varför det fungerar när han endast har 12k followers på YT?
Nej han är nog snart tillbaks på YT och kör swish bedrägerier på klassiskt manér för att kunna handla porr och datorprylar!

Edit, ahh såg att det stod "or atleast 500 people per stream" nu fattar jag.

Haha, återstår att se om han får ihop 500 trogna cucks på Twitch.
2017-03-02, 17:24
Medlem
Mikkkas avatar
Fick precis reda på av 100% säkra källor att körvmongot har outat fel människor igår ang. charles13.

Haha denna gubben och hans arme av cuck-hackers förvånar fan mig, förstår inte hur de kan ha fel HELA tiden, inga rätt någonstans. Så det är bara att fortsätta jaga troll Jesper!

Hoppas de som blev felaktigt uthängda anmäler korvbagaren.
2017-03-02, 17:30
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Fick precis reda på av 100% säkra källor att körvmongot har outat fel människor igår ang. charles13.

Haha denna gubben och hans arme av cuck-hackers förvånar fan mig, förstår inte hur de kan ha fel HELA tiden, inga rätt någonstans. Så det är bara att fortsätta jaga troll Jesper!

Hoppas de som blev felaktigt uthängda anmäler korvbagaren.

Skulle inte förvåna mig alls. Han armé of cucks har ju utan tevekat visat oss att dom är riktiga underground shady hackers Men är det som du säger så är det bara sorgligt.. Hoppas gubben tar upp det på nästa stream. Är det 2200 ikväll enligt rutin?
2017-03-02, 17:33
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Är ju helt sanslöst roligt att Jesper nu försöker framställa sig som någon våldshatande Gandhi när det samtidigt finns ett flertal filmer där han smäller till folk.
2017-03-02, 17:36
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Är ju helt sanslöst roligt att Jesper nu försöker framställa sig som någon våldshatande Gandhi när det samtidigt finns ett flertal filmer där han smäller till folk.

Jag har alla nerladdade, kommer att komma en mysig liten compilation när jag har tid

Edit.

Det är speciellt hur han sitter i sina streams och väldigt burdust och nedvärderande, rättar ord och meningar på de som ringer in, inkl. general cuck. Sen har körvgubben inte ens förmåga att varken skriva eller läsa. Haha då har man fan problem med sina besserwisser tics.
Senast redigerad av Mikkka 2017-03-02 kl. 17:49.
2017-03-02, 18:07
Medlem
Funderar på om Länstyrelsen har invändningar på att han använder kamera och live för att filma berusade tonårstjejer och benämner dom som babe of the night och liknande. Även att han uppmanar till våld som slaptime.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-03-02 kl. 18:23.
2017-03-02, 18:49
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egoeutanasi
Gamle Jesper. Den här killen langade fulamfetamin i slutet av 90 talet. Riktigt pissdålig kvalitet men det var inte direkt "finsmakarna" han sålde till. Det var billigt och urusla grejor men han hade sin trogna lilla kundskara. Han hade lika dålig attityd på den tiden men i den branschen spelar det kanske inte så stor roll.

Hade det på känn. Kan garantera att han inte kommer kommentera det i kvällens sändning.
2017-03-02, 19:09
Medlem
Han har alltså stängt ner chatten på Livestream och sparar inte längre streams för att folk inte skall kunna använda det mot honom när han gör nåt dumt, om jag fattat det rätt?

Många som såg live när han kladdade ner hamburgaren och ändå påstå att det är klippt material.
Vilket stolpskott.
2017-03-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Hade det på känn. Kan garantera att han inte kommer kommentera det i kvällens sändning.

Vilken tid ikväll? 22 som vanligt ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in