2017-03-02, 14:19
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Vet vi att det handlar om Gluntens Montessoriskola, eller är det bara en trådsanning?
Om man skriver detta som sitt första inlägg, efter att ha haft sitt konto registrerat i över två år, så känns det ganska trovärdigt. Det skulle dock vara önskvärt med lite mer info.

Du kan väl ringa till skolan och fråga dem rakt upp å ner?
Citera
2017-03-02, 14:24
Medlem
Enligt mitt tonårsbarn är det Glunten, vet tyvärr inte mer än så.
Citera
2017-03-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biztraveller
Ditt barn vet inte om det har cirkulera snapchats på fighten?
Citera
2017-03-02, 14:44
Medlem
Hon ska ha blivit mobbad en längre tid. När det gäller barn i den åldern behöver det inte vara relaterat till hedersvåld, att hon skulle vara funktionsnedsatt eller ha tjallat. Isåfall lutar det väl mer åt någon form av hedersvåld än de två sistnämnda, men mobbing är sällan grundat i något förutom att barn är barn. Hoppas hon klarar sig utan bestående skador.
Citera
2017-03-02, 14:55
Medlem
Taokers avatar
Kan ingen få tag på vilka det handlar om så denna jävla nyhet kan spridas? Vill ha bilder på den misshandlade flickan och bilder på gärningsmännen så de kan hängas ut och alla Svensson som inte vet kan få se sanningen.

Fattar inte att en sån här grej inte mobiliserar alla klassföräldrar som tillsammans efter skolan spöar skiten ur snorungarna som gjorde detta. Hade tagit med vapen och allt och misshandlat dem så de inte kan gå på flera månader om detta var mitt barn. De som gjorde detta är vidriga, respektlösa, själviska förtjänar inte ett gott liv i ett land som Sverige.
Citera
2017-03-02, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossttam
Hon ska ha blivit mobbad en längre tid. När det gäller barn i den åldern behöver det inte vara relaterat till hedersvåld, att hon skulle vara funktionsnedsatt eller ha tjallat. Isåfall lutar det väl mer åt någon form av hedersvåld än de två sistnämnda, men mobbing är sällan grundat i något förutom att barn är barn. Hoppas hon klarar sig utan bestående skador.

Finns nog inget som gör mig så upprörd och fly förbannad som mobbning. Det är så jävla lågt med många fega kräk mot ett stackars offer. Detta sker också i vuxenvärlden och på arbetsplatser och är lika avskyvärt där. Förlåt om jag gick lite off nu.
Citera
2017-03-02, 15:02
Medlem
Arkiaters avatar
Varför mörkar media vilken skola det rör sig om? Fast vi får väl lita på de trovärdiga källor som här på FB med emfas hävdar att det rör sig om Glutens Montessoriskola? Något känt om GM har blivit gripna(fast det kanske heter "omhändertagna av socialtjänsten" när det gäller "barn")?
Senast redigerad av Arkiater 2017-03-02 kl. 15:06.
Citera
Medlem
UseMes avatar
förstår inte hur sånt här kan hända på en skola ens, är det ingen som går emellan? mig själv så hade jag gett mig in i vad som för att försöka stoppa en pågående misshandel
Citera
Medlem
Har fått info att det är Glunten. Någon som vet mer
Citera
2017-03-02, 15:03
Medlem
Är det hedersrelaterat efter som det är locket på?
Citera
2017-03-02, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossttam
Hon ska ha blivit mobbad en längre tid. [...]
Och ändå kan detta hända! Vad har rektorn gjort under resans gång för att komma tillrätta med problemet?
Om rektorn har minsta tillstymmelse av ryggrad, så lämnar han sin tjänst med omedelbar verkan!

Ska det gullas med gärningsmännen nu, så som det har gullats med Mohammed på Stordammens skola?
Citera
2017-03-02, 15:15
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biztraveller

Glunten var helt nerlusat av blattar och negrer sist jag hörde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in