2017-03-01, 22:17
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tror Alex hellre skulle mta Maria i kunskap n nn av killarna i en styrke- ellet teknikgren. Mitt tips r att han vljer henne om han blir FK.
I sin prestations film s var han ju p ett gym och trnade s vad r det som sger att han skulle vara svag?
Senast redigerad av Centipede 2017-03-01 kl. 22:28.
Citera
2017-03-01, 22:38
Medlem
bringeroflights avatar
Lustigt att Hasse anklagade Bettan fr simulera sin magsjuka nr han sjlv klagade och behvde stta sig p dasset
Tragiskt liv som Calle verkar ha dr den enda han kunde skriva brev till efter ett s lngt liva var en korrekturlsare till han framtida bok.
Hoppas p Alexander som frsta kmpe men tro han byter en medaljong fr att slippa kmpa.
Citera
2017-03-01, 22:41
Medlem
Giggsys avatar
Inger borde likt Robban bna och be om att bli FK fr att f medaljong. r vl bara 2-3 veckor kvar.
Citera
2017-03-01, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
"Skalman" som knamn funkar inte srskilt bra, d Skalman r hjrnan i Bamse .
Nej, det har hela tiden varit ett riktigt korkat namn. Kronblom ligger t.ex. betydligt nrmare tillhands om man nu ska referera till serier. Samma hllning ocks.
Citera
2017-03-01, 22:55
Avstngd
konstapels avatar
Lite lustigt r det ju med tanke p det stora fokuset p Linnea som produktionen har haft att hon pltsligt r borta. Man fick ju nstan intrycket av att det mer eller mindre var uppgjort att hon skulle komma tillbaka till farmen.
Det visar bara att man inte kan ta ut ngot i frskott i den hr tvlingen.
Personligen hade jag hellre sett Linnea komma tillbaka n Bettan. Mycket bttre TV att se Linnea ryka ihop med sl-alex och kanske syllan n Bettans tomma alkisblick och dliga vibbar som hon sprider p farmen.
Citera
2017-03-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
P hennes fejsbok, ser hon bra ut.

Siljan pratar bbissprk och beter sig som en 5-ring.

Hller med, vet inte om hon spelar s dum och naiv men hennes vokabulr r ju max p en 7-rings niv. Kan tnka mig att hon brer p lite extra fr att uppfattas som gullig.

Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ett sdr avsnitt ikvll igen. mest intressanta var Carl-Johans livsberttelse och att folk berttar om hur de uppfattar bettan.

Minns att de pratade om det frut i brjan av farmen att bettan grna kom och la sig i men att hon aldrig gjorde ngot sjlv. Hon hade sikter om allt men gjorde lite. Snt tycker jag sjlv r vldigt jobbigt. Sen glmdes det dr bort men nu tas det upp igen. Osker p om hon r magsjuk eller om hon ljuger. S lter det vara osagt.

lite "gulligt" nr sylviana och alex skojade med varandra p slutet. Oftast r det bara trkigt och skmskudde men sdr lite kort r det okej i mina gon.

Typiskt teve4 att klippa ihop i tisdags om att de skulle ha enskilda samtal, nu blir det ju kanske imorgon istllet.

Jag hoppas Jerry vljer bettan till fk.

en ltt seger fr bettan vore ju att ta sylviana, visst alexander blir storbonde men det fr hon ta om hon vill sitta skert en vecka till.

Niklas ger ofta ganska klarsynta kommentarer "intervjuer". Nog den jag hller med mest. Frmodligen det som gr att han blir mer intressant att flja, om man jmfr med inger t ex som sllan sger ngot varje sig p grden eller p intervjuerna.

N hoppas att morgondagens avsnitt blir mer fartfyllt.

Sluta kalla henne fr Sylviana!
Citera
2017-03-02, 00:14
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
http://www.hant.se/tv4-profilen-dods...s-polisanmala/

Ni kan skert gissa vem det handlar om.
Frstr inte varfr han blivit ddshotad, sjuka mnniskor det finns drute!
Det finns betydligt hemskare och latare mnniskor p farmen, som snackar s mycket skit om andra att man blir mrkrdd och lata r de som mrkar och istllet ser p nr andra jobbar p, men grna vill styra och stlla nd.. Usch fr er!
Anser Hasse r en vrdig vinnare av farmen eller ev. Niklas.
Elaka plut munnen Maria gr fet bort och hemska feminist Bettan!
Citera
2017-03-02, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Frstr inte varfr han blivit ddshotad, sjuka mnniskor det finns drute!

Kolla Bettans Facebook, dr hon lagt ut skrmdumpar frn en kvinnlig stalker som kallar sig Anita frn Mja. Dr kan du snacka om gnistrande hat. Iofs r Bettan en slaskhink men iaf.
Citera
2017-03-02, 00:26
Medlem
Ddshot r att ta i. Min strsta frvning r hur ngon kvinna ens kan tnka sig att vnslas med den snubben. Han skulle behva lite smisk p stjrten och bli en man. Nu var det frsts inga direkta damer som han stoppade in kontakten i. Ska han ska jobb efter Farmen kan det bli problem dock.
Citera
2017-03-02, 00:52
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Kolla Bettans Facebook, dr hon lagt ut skrmdumpar frn en kvinnlig stalker som kallar sig Anita frn Mja. Dr kan du snacka om gnistrande hat. Iofs r Bettan en slaskhink men iaf.

Ja, det r riktigt tragiskt hur folk beter sig, har de inget eget liv?
Man kan f tycka vad man vill om deltagarna, men hot och att frflja ngon r riktigt lgt!
Men dr om slaskhink stmmer helt och hllet!
Som man bddar fr man ligga, och hon har ju inte varit vidare snll med sina sikter om flera av farmen deltagarna!
Citera
2017-03-02, 00:55
Medlem
mannenpatakets avatar
kommer tjejen som bada naken vinna?
Citera
2017-03-02, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22

Som man bddar fr man ligga, och hon har ju inte varit vidare snll med sina sikter om flera av farmen deltagarna!

N, och troligen beter hon sig likadant i verkligheten, vilket nog leder till mnga fiender.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ska han ska jobb efter Farmen kan det bli problem dock.

Varfr skulle han ska jobb, han spelar ju poker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in