2017-02-28, 21:05
Medlem
Hmm Nu hände något otroligt märkligt....
Kan inte styra mina spelare Neråt under match, men i menyer både i spelet och PS läget så funkar det.

Någon som har varit med om liknande?

Vafan inte räcker det att Sterling bryter min N'zonzi två gånger om och sen skjuter från 35 meter upp i vänster klyk (rätt osannolikt men hände iaf)
Citera
2017-02-28, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Någon som märker stor skillnad i gameplay mellan 720p och 1080p? Tyckte det kändes lite mer smooth men otroligt lite isåfall..kan lika gärna bero på bättre uppkoppling iofs..

Testade också, ingen skillnad alls. Funtar på o testa köpa en gamingskärm o spela på med 1ms responstid, det är fan sista utvägen, har inget annat att testa. Har otroligt svårt att se att alla jag lirar mot har lika mycket delay som jag har I weekend league.. det är en enorm delay. Har bra internet 100/100, testat 720p, ingen skillnad.. är det bara för att man bor på fel plats o är långt ifrån EA:s servers eller?

Har fan spelat en riktigt jämn match mot 7an i fut champions leaderboard för februari i säsonger(visste inte förrän efter match att han var så bra). Men i weekend league går det bara inte o spela.
Citera
2017-02-28, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Testade också, ingen skillnad alls. Funtar på o testa köpa en gamingskärm o spela på med 1ms responstid, det är fan sista utvägen, har inget annat att testa. Har otroligt svårt att se att alla jag lirar mot har lika mycket delay som jag har I weekend league.. det är en enorm delay. Har bra internet 100/100, testat 720p, ingen skillnad.. är det bara för att man bor på fel plats o är långt ifrån EA:s servers eller?

vete fan men jag sitter på 1ms gaming skärm och delayen finns ändå..tror knappt det finns några genvägar utan det handlar nog i grund och botten om EA´s pissiga servrar och system..
Gamingskärm är bara värt om du spelar FPS spel, FIFA märker du ingen skillnad..
Citera
2017-02-28, 21:57
Medlem
Citat:
vete fan men jag sitter på 1ms gaming skärm och delayen finns ändå..tror knappt det finns några genvägar utan det handlar nog i grund och botten om EA´s pissiga servrar och system..
Gamingskärm är bara värt om du spelar FPS spel, FIFA märker du ingen skillnad..

Alright.. surt. Kanske bara får acceptera att det är som det är men har otroligt svårt att se att folk som får 40/40 i weekend league sitter med samma typ av lagg varje match som jag gör.
Citera
2017-02-28, 22:17
Medlem
Koromans avatar
Tips på bra supersubs att slänga in när man behöver göra mål? Kör på Giovinco nu som gör det grymt bra, men vore nice med några fler att välja på!
Citera
2017-02-28, 22:18
Medlem
Citat:
Alright.. surt. Kanske bara får acceptera att det är som det är men har otroligt svårt att se att folk som får 40/40 i weekend league sitter med samma typ av lagg varje match som jag gör.

sen e det nice med gaming skärm..mycket enklare och se vad som händer osv..jag kan fan inte spela på tv efter att ha haft skärm i 3-4 år...
Citera
2017-02-28, 22:18
Medlem
God kväll!

Vet någon vad det är för krav på sin trupp i denna helgs WL?

Jag hittar inget info... :-)
Citera
2017-02-28, 22:21
Medlem
Citat:
sen e det nice med gaming skärm..mycket enklare och se vad som händer osv..jag kan fan inte spela på tv efter att ha haft skärm i 3-4 år...

Ah, kanske köper en ändå, hört att det ska vara mycket bättre.
Citera
2017-02-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
God kväll!

Vet någon vad det är för krav på sin trupp i denna helgs WL?

Jag hittar inget info... :-)

Finns inga krav denna helgen Riktigt skönt, hatar inträdeskraven som dom lägger till ibland..
Citera
2017-02-28, 22:26
Medlem
Citat:
Finns inga krav denna helgen Riktigt skönt, hatar inträdeskraven som dom lägger till ibland..

Tack!
Fan vad nice. Förra helgen passade mig bra då jag spelar Ett Bundesliga lag, dock var jag borta typ hela helgen. Och hann bara med ca 14 matcher.

Ska bli kul att nöta lite :-)
Citera
2017-02-28, 22:31
Medlem
Citat:
Ah, kanske köper en ändå, hört att det ska vara mycket bättre.

absolut..finns vettiga gamingskärmar för runt 2000...
Jag spelar rätt mycket COD så då blev det nice med gamingskärm...
köpte: http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/bildskarm/AC27G276HLIBI/acer-g276hli-27-bildskarm-for-gaming-svart
Citera
2017-02-28, 22:37
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Blir fan galen. Varit i div2 sen december. Kommer inte upp i div1. Stannar alltid kvar, åkt ut typ en gång men klarat mig 10 kanske.

Tror ni på nån mer SBC som kräver IF? Funderar på att sälja av allt. Då har jag 2m och kan bygga två nya lag ist. för de jag har (som på pappret dock är grymma)

Någon som har bra custom tactics för 4321 eller 41212(2)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in