Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-02-26, 21:51
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Har lagt in en beställning hos Mshop, de inte lätt första gången med bitcoins samt hur man lägger in beställning hos mshop( ville byta rad för det skulle vara mer läsbart istället råkade man skicka)

Hoppas att han inte blir arg "skäms".
Citera
2017-02-27, 06:58
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Har lagt in en beställning hos Mshop, de inte lätt första gången med bitcoins samt hur man lägger in beställning hos mshop( ville byta rad för det skulle vara mer läsbart istället råkade man skicka)

Oroa dig inte. Max är bra! Du kan dock om du vill skicka honom ett mail och förklara om du är orolig för misstolkning etc.

Mvh Exo
Citera
2017-02-27, 17:47
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Oroa dig inte. Max är bra! Du kan dock om du vill skicka honom ett mail och förklara om du är orolig för misstolkning etc.

Mvh Exo

Ja Max verkar vara en sjysst kille, fick bra med instruktioner och snabb som tusan var han att hantera min order. Bitcoin var oerhört smidigt, har lärt mig hur allt funkar nu! Skriver omdöme sen när jag fått hem varorna och provat dem, supertaggad!

Mvh
Citera
2017-02-27, 18:36
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ja Max verkar vara en sjysst kille, fick bra med instruktioner och snabb som tusan var han att hantera min order. Bitcoin var oerhört smidigt, har lärt mig hur allt funkar nu! Skriver omdöme sen när jag fått hem varorna och provat dem, supertaggad!

Mvh

Bra att det löste sig, vilket jag inte tvivlade en sekund på

Mvh Exo
Citera
2017-02-27, 22:03
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

Du är inte ensam om att trycka enter för att byta rad och skicka in en halvskriven order.. Gjorde precis samma sak. Är nog många som gjort som oss. Men dom får ju ens mailadress så det ordnar sig.
Citera
2017-03-01, 12:27
Medlem
Extrakts avatar
Kan någon snälla pma eller qouta mig med nuvarande gröna leverantörer. Länge sen jag hade koll på allt.
Mshop säger mig inget osv.

Sw**S***e är den ända jag hittat till än som jag känner mig säker på, men behöver fler alternativ.

Må väl!
Citera
2017-03-01, 16:46
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Mshop GRÖNA. Proffsigt paketerat, grymt kundbemötande, snabb leverans och inga krångligheter!

Återkommer med omdömen från preppsen längre fram. Tack Max för en smidig affär ☺

Mvh
Citera
2017-03-02, 15:15
Medlem
FreeThinkers avatar
Grönar Swedstore. Snabba svar med tydliga instruktioner och väldigt snabb leverans. Diskret och bra packat.
Fick mitt alpha pharma testo och min lösvikts taximofen. Har satt första pinnen redan
Hoppas det är bra drag i grejorna.
Citera
2017-03-03, 18:13
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Grönar Swedstore. Snabba svar med tydliga instruktioner och väldigt snabb leverans. Diskret och bra packat.
Fick mitt alpha pharma testo och min lösvikts taximofen. Har satt första pinnen redan
Hoppas det är bra drag i grejorna.

Det kan jag lova att det är, går själv på deras Testo E (Alpha Pharma). Inne på min 5:e vecka.

Libidon är helt sjukt på den.. m.m

Mvh
Citera
2017-03-03, 18:14
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Dbollarna från Mshop var grymt bra tryck i. Känner helt klart av den. Har gått på det ett par dagar nu.
Av märket Primus Ray ORAL labs.
Citera
2017-03-03, 18:41
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Dbollarna från Mshop var grymt bra tryck i. Känner helt klart av den. Har gått på det ett par dagar nu.
Av märket Primus Ray ORAL labs.

Sjukt sugen jag är på att fronta dbollar.
Citera
2017-03-06, 18:18
Medlem
Khaams avatar
Nån som vet om Apote..boden fortfarande är gröna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in