2017-02-26, 21:45
Medlem
Den skallige dvärgen: "ni bryr er bara om ifall det är invandrare som begår brott".

Ohederligt argument men... det spelar ingen roll vad SD "bryr sig om", de har ändå rätt i att invandringen leder till fler våldtäkter och dvärgen har fel. Att detta är dvärgens bästa kontring på det påståendet får man väl säga att han förlorade debatten ganska brutalt.

För övrigt en person som jag inte hade skickat fram i debatter. Kort, skallig, ful, dålig hållning, skitful dialekt, dåliga resonemang, inget självförtroende... i princip alla fel. Men okej, han representerar dagens sossar på ett utmärkt sätt.
Citera
2017-02-26, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Oj, vad MK kissar på Mini-Fjanten.

Hagamannen...

PINSAMT!!!
Som en 5-åring k sandlådan
"Du skyller bara på invandrarna men ni då, hagamannen då!!"
Morgan är ju också svensk. Så "ni" inkuderar ju honom själv.
Tycker han så illa om sig själv?
Citera
2017-02-26, 21:46
Medlem
Så ska man debattera, SD. MK gjorde ett bra intryck. Enda kritiken är som vanligt mot hans skräddare. Vad är det för jävla kavajer och västar han bär? Passformen är obefintlig. Kapp-Ahl?

Pensionera Åkesson och låt honom jobba som partisekreterare, partistrateg eller något annat. Han är för vek.

Morgan gjorde bort sig när han drar upp alla vidriga svenska våldtäktsmän han kan hitta på. Vad fan har det med kärnfrågan att göra?
Citera
2017-02-26, 21:49
Medlem
jessijams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Är det Sveriges justitieminister uppgift att namnge dömda brottslingar bara för att dom är svenskar? Otroligt dåligt.

Det där klippet kommer visas i usa redan ikväll gissar jag!
Vilka självmål gång på gång o bara rapa ur sig massa konstiga bortförklaringar! Nu kmåste den sista spiken sitta i regeringens trovärdighetskista väl?
Citera
2017-02-26, 21:50
Medlem
Det är lite synd om MK. Han får mindre än hälften av prattiden tycker jag, men han har 10 gånger så mycket att säga. Han pratar i 3-dubbel hastighet men han skulle ha kunnat sagt mycket mycket mer till Morgan och det skulle vara så intressant att få höra vad Morgan skulle ha svarat.
Som vanligt blir debatterna för korta
Citera
2017-02-26, 21:50
Medlem
fishANDchipss avatar
Mattias Karlsson var riktigt bra idag! Han visade aggressivitet och det är precis så jag vill ha SD. Sen tycker jag det är bra när man tar upp argumentet att "Vi har importerat brottslighet från mellanöstern", vilken Mattias gjorde. Jag är helnöjd.
Citera
2017-02-26, 21:51
Medlem
happilappis avatar
Och sossarna bryr sig bara om det är en vit svensk som begår ett brott tydligen.
Citera
2017-02-26, 21:51
Medlem
jessijams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Tyckte det var lite för aggressivt

Tror MK gick igång lite, faan vad skönt att se!
<3 mattias!
Citera
2017-02-26, 21:52
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Morgan gjorde bort sig när han drar upp alla vidriga svenska våldtäktsmän han kan hitta på. Vad fan har det med kärnfrågan att göra?
Nä, det är så pinsamt.Småbarnasargument när man känner sig trängd. Han borde skämmas. Det fanns inga invällare på hans inlästa lista. Svetsaren är nog jättenöjd.

Snacka om att Dvärgen nu stukade röven ordentligt.

MK tryckte på bra och gjorde det bra!
Citera
2017-02-26, 21:54
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Så ska man debattera, SD. MK gjorde ett bra intryck. Enda kritiken är som vanligt mot hans skräddare. Vad är det för jävla kavajer och västar han bär? Passformen är obefintlig. Kapp-Ahl?

Pensionera Åkesson och låt honom jobba som partisekreterare, partistrateg eller något annat. Han är för vek.

Håller helt med om det sistnämnda. Vi vet att det också finns svenska brottslingar, ibland riktigt otrevliga sådana, men det har inte med saken att göra. Det som diskuterades är konsekvenserna av Sveriges totalt urspårade migrations och integrationspolitik. Att i det läget komma med detta argument var mycket osmart retoriskt. 10-0 till SD.
Senast redigerad av Karman 2017-02-26 kl. 21:58.
Citera
2017-02-26, 21:54
Medlem
jessijams avatar
Citat:

Eller hur!
Tänkte oxå på kläderna!
Jag kan gå o handla med MK som smakråd, jag lovar!
-Jag håller helt med att mattias kanske skulle ta över efter Åkesson snart, JÅ verkar trött numer...
Citera
2017-02-26, 21:55
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av professorpuss
2018 är snart här gott folk är det fler som längtar

Ja, inte länge kvar. Hinner invandringens alla negativa effekter (exempelvis skattehöjningar) slå in före valet 2018?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in