Citat:
Ursprungligen postat av
P.G
Det absolut snyggaste med 3-2-målet är ju hur han nästan flyter in i den tomma ytan framför mål.
Zlatan såg att den mörkhyade spelaren joggade sig fram och gick sedan bakom honom i.o.m. att det uppstod en tom yta mellan honom och den andre Southampton-försvaren. Vilket var såklart kalkylerat från Zlatan.
Citat:
Ursprungligen postat av
klimathotet
Älskar hur du måste få med att han var kass och negativitet trots 2 mål och vinst i cupfinalen. Bara älskar det.
Till skillnad från dig, så ser nämligen inte alla matchen via Livescore. Mål i all ära, men det är sannerligen inte allt.
Zlatan var inget att hänga upp i granen under den första halvleken p.g.a. vad jag nämnde tidigare och det står jag fortfarande fast vid. Men vad skall man egentligen förvänta sig från en fanboy när man uttrycker en åsikt som kanske inte faller väl i smaken hos denne...
Citat:
Ni Zlatan hatare är för roliga ibland. Vad ska han göra för att vara bra i era ögon? Seriöst.
Åh, så jag är en hater?

Isåfall så är du en (trumvirvel) fanboy. Vilket är ganska rimligt av att döma ditt inlägg. Jag har nämligen inga problem att lyfta fram när Zlatan gör både bra
och dåligt ifrån sig.
Allt är nämligen inte svart och vitt.