Citat:
Ursprungligen postat av
Cris7209
Det är nog så. Känner paret och därför vet jag en del. Dom är oskyldiga.. Ger mig inte. Åklagaren har ute i blåsvädet innan....går att läsa om an söker på åklagarens namn. Som sagt så blev det komplikationer vid födseln...men alla dömer dom så jag ger ni som gör det fingret! Jag var dum i huvudet föt att jag stog på deras sida!!! Men nu då? Vad har ni som dömt dom att säga till ert försvar ärligt talat så skiter jag i det. Jag tror vad jag tror. Puss på era skinkor !
Hur menar du nu? Det har inte framkommit något som tyder på att du har rätt och vi andra fel. Tvärtom blir det väl mer och mer troligt att de är skyldiga, eftersom de har fått sitta häktade så fruktansvärt länge. I Sverige är det ju tvärtom så, att åklagare och polis är frustrerade över att folk inte kan hållas häktade, p.g.a. brist på bevis. Så har de suttit så här länge, så måste åklagaren ha på fötterna. Sverige är inte Eritrea, liksom...
För övrigt vet jag av erfarenhet, att man aldrig kan lita på någon. Inte ens sina närmaste. De kan göra saker som man aldrig kunnat föreställa sig i sin vildaste fantasi, under vissa omständigheter. Människor uppträder även olika i olika grupper. En man kan vara en mysgubbe på jobbet - juste, trevlig och alltid hjälpsam och tillmötesgående - men en hustyrann mot frun och barnen, exempelvis.