Asså den här benzon verkar inte va något för de som är ute o bli "flöddrade" regelbundet som t.ex klonazolam och andra korttidsverkande benzo var. I början mådde jag som en gud, märkte snabbt att om jag skulle få samma muskelavslappnande goa effekt så sköt toleransen i höjden direkt. MEN det jag däremot märkte var att den fungerade utmärkt o bara ta 1 av och då var jag helt jämn, lugn o fin hela dagen (utan rus dock). En weird grejj var dock att jag fick såna där stört realistiska mardrömmar många nätter även när jag tog 1 tablett på kvällen, vilket jag alltid får vid benzo-AT. Switchade till ikto och dom försvann direkt
Dom fungerar väldigt bra på det mer medicinska sättet då den lätt lugnande effekten av bara 1 tablett höll i sig ända till kvällen för mig, annars tkr jag även diazepam brukar dala av framåt eftermiddagen. Fick intrycket iaf att om jag skulle vilja va riktigt flöddrad o go på dom skulle det behövas rejäla mängder tillslut.
Ska bli kul o se vad slutsatsen blir när folk hunnit hållit på ett tag, en sak är säker. Det krävs en liten test-period innan man lär känna en benzo helt.