2017-02-24, 02:47
Medlem
doc-whos avatar
Asså den här benzon verkar inte va något för de som är ute o bli "flöddrade" regelbundet som t.ex klonazolam och andra korttidsverkande benzo var. I början mådde jag som en gud, märkte snabbt att om jag skulle få samma muskelavslappnande goa effekt så sköt toleransen i höjden direkt. MEN det jag däremot märkte var att den fungerade utmärkt o bara ta 1 av och då var jag helt jämn, lugn o fin hela dagen (utan rus dock). En weird grejj var dock att jag fick såna där stört realistiska mardrömmar många nätter även när jag tog 1 tablett på kvällen, vilket jag alltid får vid benzo-AT. Switchade till ikto och dom försvann direkt

Dom fungerar väldigt bra på det mer medicinska sättet då den lätt lugnande effekten av bara 1 tablett höll i sig ända till kvällen för mig, annars tkr jag även diazepam brukar dala av framåt eftermiddagen. Fick intrycket iaf att om jag skulle vilja va riktigt flöddrad o go på dom skulle det behövas rejäla mängder tillslut.

Ska bli kul o se vad slutsatsen blir när folk hunnit hållit på ett tag, en sak är säker. Det krävs en liten test-period innan man lär känna en benzo helt.
Citera
2017-02-24, 11:48
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-who
Asså den här benzon verkar inte va något för de som är ute o bli "flöddrade" regelbundet som t.ex klonazolam och andra korttidsverkande benzo var. I början mådde jag som en gud, märkte snabbt att om jag skulle få samma muskelavslappnande goa effekt så sköt toleransen i höjden direkt. MEN det jag däremot märkte var att den fungerade utmärkt o bara ta 1 av och då var jag helt jämn, lugn o fin hela dagen (utan rus dock). En weird grejj var dock att jag fick såna där stört realistiska mardrömmar många nätter även när jag tog 1 tablett på kvällen, vilket jag alltid får vid benzo-AT. Switchade till ikto och dom försvann direkt

Dom fungerar väldigt bra på det mer medicinska sättet då den lätt lugnande effekten av bara 1 tablett höll i sig ända till kvällen för mig, annars tkr jag även diazepam brukar dala av framåt eftermiddagen. Fick intrycket iaf att om jag skulle vilja va riktigt flöddrad o go på dom skulle det behövas rejäla mängder tillslut.

Ska bli kul o se vad slutsatsen blir när folk hunnit hållit på ett tag, en sak är säker. Det krävs en liten test-period innan man lär känna en benzo helt.

Håller helt och fullt med. De första pillrena var som bensohimlen direkt. Men efter ett tag, ett ganska snabbt tag, så räcker det med en om dagen för att hålla demonerna borta. Och det gör inget stor skillnad att fylla på med heller. Om man inte gör det en gång i timmen och blir helt väck och då är det längeee! Perfekt medecinskt benso med lång halveringstid men inget för flöddertorskar om möjligt inte om de ska tända av. Denna är ett gott alternativ till clonazepam och diazepam i syfte att trappa ur.

Så ni som racear, köp upp ett lager att landa på. Mina två ören i alla fall

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-02-24, 19:35
Medlem
okej nu skriver jag om vad jag har läst i tråden...kommer en rapport när jag har fått hem mina.
fördelar:
laglig
sitter i länge dvs från morgon till kväll
man KAN få rus på de om man tar mycket men vet dock inget om tolleransökning.

jag har högt tollerans på alprazolam tror ni det kommer att påverka på andra sorters benziodiazepiner?
har höga förväntningar av den här måste jag säga. hoppas thesmack.biz är seriösa och jag får hem det jag betalat för. Dom verkar vara seriösa på PM har skrivit till dom och alltid fått ett snabbt svar så bra kundservice.

sen så har jag en fråga till er...psyk vill testa mig på piss och blodprover. jag kommer givetvis pissa positivt på benzo men om dom skickar in det på analys och ser att det inte är nått drogklassat tror ni dom kommer hjälpa mig ändå? eller kommer dom pundarstämpla mig som dom alltid gör och skicka hem mig?

och andra frågan. Hur är avtändningen på den här? vet någon nånting om det?
Citera
2017-02-24, 21:13
Bannlyst
Citat:

Exakt man får jävulska mardrömmar nu. Fast med stess så släppte det. Lyckats trappa ner til 5mg stess morgon kväll och det tack vare denna. Tror den går på helt andra GABA receptorer än dom flesta andra benzo där av min jätte snabba tolerans minskning. Tar jag bara denna får jag sånna mardrömmar som vid en benzo AT. Så ska nu med hjälp av denna sluta helt. En stess på morgonen 8mg av denna till natten. Minskar till natten när mardrömmarna lättar sen ta bort stess och bara köra en till natten.

Syns ju inte på analys heller.
Citera
2017-02-24, 21:17
Medlem
Hur är TT's kryss? Man får ju bra mycket mer bang for the buck nu när dom har 10 mg.är det 10mg i deras kryss kommer dom sopa mattan med Askens priser. Hoppas dom tar in Ortetamin också, och pressar priset på marknaden.
Citera
2017-02-24, 21:20
Bannlyst
Citat:

Detta är ju definitivt en sömntablett och det kan man få på sömntabletter. Drömmar som känns som det hänt när man vaknar. Bästa tipset är att inte bry sig om dom och bara gå upp direkt så glömmer man snabbt mardrömmen.
Tog lyrica till denna och satt fan och noddade hårt. Fast släppt nu efter 2dagar på lyrica. Lyrica är den medicin som jag upplever skuter snabbast i höjden. Så nu ska jag bara ta en 75mg till natten samt en norfluraz då slipper man mardrömmarna.
Citera
2017-02-24, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheRage
okej nu skriver jag om vad jag har läst i tråden...kommer en rapport när jag har fått hem mina.
fördelar:
laglig

jag har högt tollerans på alprazolam tror ni det kommer att påverka på andra sorters benziodiazepiner?
har höga förväntningar av den här måste jag säga. hoppas thesmack.biz är seriösa och jag får hem det jag betalat för. Dom verkar vara seriösa på PM har skrivit till dom och alltid fått ett snabbt svar så bra kundservice.

sen så har jag en fråga till er...psyk vill testa mig på piss och blodprover. jag kommer givetvis pissa positivt på benzo men om dom skickar in det på analys och ser att det inte är nått drogklassat tror ni dom kommer hjälpa mig ändå? eller kommer dom pundarstämpla mig som dom alltid gör och skicka hem mig?

Har du hög tolerans på alpra skulle jag tagit först 2 väntat minst 1,5tim så effekten hinner komma. För lite ta en till, fast håll på Max tre st om dagen. Kommer din tolerans sjunka som en sten.

Syns ej på analys. Jag har gjort både via urin och blod prov. Hittade inget. Vet varför men då det är folk från vården och sånt som läser här säger jag det inte.
Citera
2017-02-24, 21:34
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRage
fördelar:
laglig

Hej! Vill bara ge dig ett litet tips, visst den syns inte på analys, men de ser att du tagit något. Psyk är inte kända för att vara förstående på dem punkten så det kan komma att ge dig bekymmer, beroende på vilken situation det är i. Men ha det i åtanke.

Fortsatt trevlig fredag!

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-02-25, 06:33
Medlem
Kör CT finns inget effektivare.
Citera
2017-02-25, 07:50
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Kör CT finns inget effektivare.

Hårt som clintan.

Se till att ha mycket alvedon, Treo m, godis, kanske nån norflurazepam im det skulle skita sig med kramper osv, men inte röra annars.

Se till att ha saker du gillar hemma och inget på kalendern. Gärna en vän som är införstådd och du är ärlig med.

Fråga vad du vill. Var uppmärksam på småkramper o s v. Hur mycket har du tagit och vad?

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-02-25, 17:24
Medlem
zims avatar
Jag testade denna idag för att landa efter medicinsk amfetamin (dex). Tog 3st 4mg från Asken. Inget rus direkt men jag somnade gott. Dock sov jag inte så många timmar.

Nu har jag 100mg Sobril och två starköl i magen och det mjukade till mig. Kanske tar nån Norflurazepam till ikväll och försöker chilla lite. Denna var inte så flummig men avkopplande. Jag ser hellre att jag får ett avkopplat state of mind än superflöddrig. Just nu är det gött 😃
Citera
2017-02-25, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zim
Jag testade denna idag för att landa efter medicinsk amfetamin (dex). Tog 3st 4mg från Asken. Inget rus direkt men jag somnade gott. Dock sov jag inte så många timmar.

Nu har jag 100mg Sobril och två starköl i magen och det mjukade till mig. Kanske tar nån Norflurazepam till ikväll och försöker chilla lite. Denna var inte så flummig men avkopplande. Jag ser hellre att jag får ett avkopplat state of mind än superflöddrig. Just nu är det gött 😃

Ta en eller två norfluraz till det då kommer du förstå lite bättre hur bra norfluraz är. Fast åter igen det behövs ökas till 8mg.

Någon som testat TT/TS 10mg och som även testat askens och kan säga om dom är bra??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in