2017-02-24, 16:24
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
haha tänkte på det igår, fatta om VNL skulle gå till MU och få nå sjukt WUP kort som ger han walkout.

haha fatta å få MU loggan , Sverigeflagga, skulle flippa i tron av att det är Ibra så kommer han fram istället, vet fan inte vad jag skulle göra..

samma som när jag fick min första Walkout iår så var det PEPE!!!!

Real logga, Portugisisk flagga, trodde jag skulle svimma , men nej ... PEPE!!!! haha

vem om inte Ibra kan det vara?
Citera
2017-02-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergatroll1
vem om inte Ibra kan det vara?

det jag menar, vore om VNL hade gått dit och fått ett sjukt WUP kort, haha
Citera
2017-02-24, 16:29
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Vilket gameplay är den riktiga ?

Finns ju 4 olika vad jag märkt.

1. När allt går i snigel fart, passningar osv.

2. Normal hastighet, det flyter på helt ok. Går ej sakta å inte heller ultra snabbt.

3. Allt går jätte fort. Vändningar osv. Snabba matcher fram å tillbaka. Lite handboll över det.

4. När folk går in i varandra, klättra över, ramlar skevt. Passar helt galet fel. Bollen studsar ofta. Mycket konstigheter helt enkelt.

Finns det fler ?

Draft är ju det snabbaste modet av anledningen att man väljer bra spelare, då går allt snabbare. Vanliga säsonger eller vänskapssäsonger är dock annorlundare än WL. WL går av någon anledning snabbare än de vanliga fut-lägena (utom draft som går snabbare pga spelarna). Vanliga matcher dvs. vanliga lag utanför FUT läget går långsammare och jag tror det finns förklarliga skäl till det.
Att dem springer in i varandra det tycker jag kan hända i alla modes, men har du dålig kemi i ditt fut team så är det större chans att sakerna på punkt 4 händer.
Citera
2017-02-24, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Stöter på mer Bailly-Smalling en de där 2.. Möter nästan aldrig folk med lag från Bundesliga längre, i början av FIFA 17 mötte man ju dock Sanches en del.. 78 rating men spelar som att han vore på väg o vinna Ballon d or

Ja men i fut Champions .. haha jag vet! Han är back, mittfältare och forward i samma match, och världens bästa på alla 3 positioner
Citera
2017-02-24, 16:46
Medlem
Citat:
spelar med: terstegen - carvajal - varane - mascherano - rodriguez - rakitic - turan - sanchez - orellano - morata - nani.

hur spelar ni?

Kör med 2 hybrider

https://www.futbin.com/17/squad/2005491
https://www.futbin.com/17/squad/2005489
Citera
2017-02-24, 17:05
Medlem
murvelludrets avatar
Kör budgetlag detta WL! Och om någon har problem på mittfältet kan jag tipsa om Daniel Wass, funkar helt klockrent för mig bryter allt och är väldigt stabil. Asenjos uppgraderade kort funkar utmärkt i målet.

https://www.futbin.com/17/squad/2005744, använder Turan på Gaitans position i början och Danilo kommer in på en gång.

Någon som har tips på straffläggningar? Min enda förlust hittills kom där förvisso(7-8) till honom, men jag känner mig inte särskilt vass när det kommer till straffar skulle säga 70-30% till motståndaren.
Citera
2017-02-24, 17:49
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murvelludret
Kör budgetlag detta WL! Och om någon har problem på mittfältet kan jag tipsa om Daniel Wass, funkar helt klockrent för mig bryter allt och är väldigt stabil. Asenjos uppgraderade kort funkar utmärkt i målet.

https://www.futbin.com/17/squad/2005744, använder Turan på Gaitans position i början och Danilo kommer in på en gång.

Någon som har tips på straffläggningar? Min enda förlust hittills kom där förvisso(7-8) till honom, men jag känner mig inte särskilt vass när det kommer till straffar skulle säga 70-30% till motståndaren.

Skjut löst lite till höger/vänster om målvakten. Så slänger dom sig över bollen ofta.
Citera
2017-02-24, 18:08
Medlem
Citat:
spelar med: terstegen - carvajal - varane - mascherano - rodriguez - rakitic - turan - sanchez - orellano - morata - nani.

hur spelar ni?

Jag spelar med:

Asenjo

Alba - Ramos - Varane - Vidal

Casemiro - Vazquez

Carrasco - Messi

Ben Yedder

Torres
Citera
2017-02-24, 18:18
Medlem
Varenda jäkel mitten kör med Sanchez på mitten, och han är FAN alltid på rätt jäkla plats. så trött på skiten. ALLA ska backa med bollen. spelläget WL är ju inte ens skoj som det är nu.
Citera
2017-02-24, 18:20
Medlem
Någon som har tips på några bra super subs på innermittfältet? Renato Sanchez har jag redan och skulle behöva två st Box till Box-lirare att kunna slänga in. Ska klara kraven för WL dvs Bundesliga eller la-liga. 10k totalt för båda två har jag att lägga. Någon med några förslag?
Citera
2017-02-24, 18:38
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murvelludret

Rör dig med målvakt åt sidorna ge han intrycket att du chansar hörn, sen när han tagit några steg fram så placerar du dig bara i mitten och står kvar.
Citera
2017-02-24, 19:02
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mujki
Hej!

Vill tacka alla som tog sig tid att svara på mitt förra inlägg , blev otroligt mycket bättre , tog 8 raka segrar i 2an och börjat med att vinna 4 första matcherna i div 1. Ska spela WL ikväll tänkte jag , något speciellt man ska tänka på , tänker mest angående hur gameplayet känns? Brukar ju variera , tänkte köra BL eftersom jag har renato och hummels i min trupp redan. Några tips på bra spelare? Tänkte köpa spelare för 40-50 k. Är Muller något att ha?

Mvh Mujki

Vad fick du för råd?

Skulle säga att Muller är som i riktiga livet underskattad , tycker han väldigt ofta står på rätt ställe löper rätt och är klinisk avslutare, stark bra på huvudet allround striker...spela honom med någon mer rörlig bredvid och han är grym.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in