2017-02-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NativeTongue
Kunde inte hålla mig! Snatchade honom för 110 000, vilket är värt då jag sålde hans IF för 120 000 tidigare i veckan. ska bli kul att prova honom!

Med tanke på att Carrasco blev uppgraderad till 84 och Gameiro inte behövs längre för SBC lär ju hans pris rasa nåt så in i helvete nu.
Citera
2017-02-23, 19:27
Medlem
Gjorde för första gången en sån SBC i samband med upgrade som kommer, med minst tre La Liga-spelare. Hade tråkigt i väntan på att sonen skulle somna. Packade Bale synd att det är untradable bara, men jävla nice ändå. Bästa jag packat i år. Kör ju dock inget la liga-lag men kanske dags att göra ett fitnesslag med lite spelare. Har ju även IF Kroos och Godin som untradable, plus SBC Juanfran.
Citera
2017-02-23, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Gjorde för första gången en sån SBC i samband med upgrade som kommer, med minst tre La Liga-spelare. Hade tråkigt i väntan på att sonen skulle somna. Packade Bale synd att det är untradable bara, men jävla nice ändå. Bästa jag packat i år. Kör ju dock inget la liga-lag men kanske dags att göra ett fitnesslag med lite spelare. Har ju även IF Kroos och Godin som untradable, plus SBC Juanfran.

Ändå go känsla! Packade också bale untradable under futmas.. skönt när man behöver spela la liga packade piszczek igår och sålde för 200k och nu är han nere på 110k, alltid gött att packa dom på totw day..
Citera
2017-02-23, 19:41
Medlem
Okej Messi såld, och 1.3mille på kontot ungefär.
Vad hade ni lagt pengarna på? https://www.futbin.com/17/squad/1987701
Har mina tankar på lukaku 88, Kante 85.
Sen är det väl Matic som bör ersättas, men av vem?

Kan även tänka mig och sälja lite å bygga om till hybrid ifall någon skulle vilja bygga upp ett bra lag åt mig. Kommer väl kunna fynda lite spelare i Bundesliga/La liga efter helgens WL.
Citera
2017-02-23, 19:50
Medlem
Någon som har någon som helst aning om vilka spelare från Bundesliga och ROTW som ligger bra till för uppgraderingar?
Citera
2017-02-23, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Någon som har någon som helst aning om vilka spelare från Bundesliga och ROTW som ligger bra till för uppgraderingar?

Känns som om Forsberg måste få upgrade iaf ..? -annars är det skumt ...
Citera
2017-02-23, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkewk
Känns som om Forsberg måste få upgrade iaf ..? -annars är det skumt ...

tror det med, Werner borde ligga bra till också..
Citera
2017-02-23, 20:17
Medlem
Söker en skön forward från la liga till mitt WL lag. Har redan Ben Yedders IF och behöver en lekkamrat bredvid honom Får kosta mellan 50-100k, och inte Benzema.
Citera
2017-02-23, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengan222
En snabb fråga till kunniga människor! Jag är relativt ny på detta. Fifa 17 är mitt första fifa på ett antal år. Noterar att många länkar och använder Futbin. Vilka användningsområden har den sidan för ultimate team?

Framförallt används den för att kolla upp priser på alla spelarna. Du söker på en spelare och ser hans lägsta pris på marknaden och även vad han har kostat historiskt sett. På så sätt kan du hålla koll på att du inte betalar för mycket för en spelare.
Sen kan du sätta ihop hela trupper och se vad ett helt lag kostar, du har förslag på hur du sätter ihop de nya squad building challengena osv osv det är en fantastisk sida helt enkelt om man spelar fut.
Citera
2017-02-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissedista
Söker en skön forward från la liga till mitt WL lag. Har redan Ben Yedders IF och behöver en lekkamrat bredvid honom Får kosta mellan 50-100k, och inte Benzema.

Jovetic? SIF Aspas går ju använda som striker också..
Citera
2017-02-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissedista

Min IF Torres har 25 mål på lika många matcher nu och ett gäng assists. Kanske kan va nått?
Citera
2017-02-23, 20:51
Medlem
Är så jävla i valet och kvalet om jag ska körs på Pique bredvid Ramos eller om man ska ha någon annan? Pique har så kass stamina
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in