2017-02-16, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Vem har slappaste handslaget i världen?

Det är bara förståndshandikappade och/eller folk med diagnoser som får tid i rutan, ett och annat barn kanske också. (Ola-Conny och Morgan faller in under alla tre kategorier.)

Normala människor är ju just "normala" och inte intressanta. Vem vill titta på folk som bär sig vettigt åt? Men att det finns så många knäppskallar ...
Citera
2017-02-16, 12:06
Medlem
XtraXs avatar
Varför får man inga träffar när man googlar på "gogel görglers"? Trodde det var ett välkänt uttryck.
Citera
2017-02-16, 15:23
Medlem
Italos avatar
Morgan pratar ett helt för honom unikt språk som jag kallar för morganska. Gogel Görglers kan vara go-go girls.
Citera
2017-02-16, 20:21
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Morgan pratar ett helt för honom unikt språk som jag kallar för morganska. Gogel Görglers kan vara go-go girls.

Trodde han menade cheerleaders fast go-go girls låter ju faktiskt mer likt Gogel Görglers =)
Citera
2017-02-16, 20:23
Medlem
trenbiffs avatar
Citat:
Googel Göbbels tror jag på.
Citera
2017-02-16, 20:44
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbiff
Googel Göbbels tror jag på.

Haha, ska fråga Morgan vad han egentligen menade om jag ser han i butiken nästa gång jag besöker Gekås.
Citera
2017-02-17, 19:07
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Vem har slappaste handslaget i världen?

Det är bara förståndshandikappade och/eller folk med diagnoser som får tid i rutan, ett och annat barn kanske också. (Ola-Conny och Morgan faller in under alla tre kategorier.)
Morgans slappa handslag kallas allmänt för döda fisken. Personer som har ett sådant slappt handslag anses ha dålig karaktär.
Citera
2017-02-17, 19:08
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha, ska fråga Morgan vad han egentligen menade om jag ser han i butiken nästa gång jag besöker Gekås.
Fråga var man kan hitta Mr Fraxli och hans scourcream and unionchips också !
Citera
2017-02-18, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Den långa blonda tjejen var förmodligen den sexigaste deltagaren hittills i programmet. Synd att vi inte fick se henne prova klänningar.

En helt vanlig brud. Alltså ärligt, en helt vanlig tjej från vilken kranskommun som helst. Är tv-programmet det enda vardagsnöjet du har i ditt liv? Har du aldrig tagit ett kliv förbi dörrtröskeln från verandan? Eller är du en släkting till Anders Eklund?
Citera
2017-02-18, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAssFuck
En helt vanlig brud. Alltså ärligt, en helt vanlig tjej från vilken kranskommun som helst. Är tv-programmet det enda vardagsnöjet du har i ditt liv? Har du aldrig tagit ett kliv förbi dörrtröskeln från verandan? Eller är du en släkting till Anders Eklund?

Jag märker att du inte brukar titta på Ullared särskilt ofta. Även det du kallar "en helt vanlig tjej" är anmärkningsvärt i detta program, och vet du vad vi gör här i tråden - vi diskuterar tv-programmet Ullared. Sen har du helt rätt i att Ullared är ett vardagsnöje jag - och andra - har, eftersom vi tittar på och har behållning av programmet. Ungefär på samma sätt som ditt vardagsnöje är att gå in i Flashbacktrådar och klanka ner på användare som inte har gjort dig något ont.
Citera
2017-02-21, 17:36
Medlem
Italos avatar
Vad står på agendan i dagens avsnitt ?
Citera
2017-02-21, 17:52
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Vad står på agendan i dagens avsnitt ?
Från tablån på kolla.tv

Morgan får problem när han riggar banan för sin löptävling. Ullaredsveteranerna Gunnel och Maritta utkämpar ett vattenkrig. Beppe och hennes guddotter Engla tjafsar sig igenom varuhuset och vidare fram till kassan där Englas kort blir övertrasserat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in