OK, ska vi försöka oss på en liten snabb sammanfattning av några få karameller ur Månas yrkesliv.
Måna har:
* Stulit pengar från sin arbetsgivare, tagit "förskott pålönen, tagit med familj och släkt på dyra lyxsemestrar (bl a mauritius) . Allt på skattebetalarnas bekostnad.
* Misskött sina uppdrag under lång tid, missar möten, kommer för sent och oförberedd. Hon lyfter rejäla löner men utför en undermålig prestation.
* Skitit i att betala sina skatter, besiktiga bilen, hon har kört med olagliga bilar, skiter i parkeringsböter. Förskingrar skattemedel och allt detta samtidigt som hon n säger sig tycka att " Det är häftigt att betala skatt" och driver högre och högre skatter för svensk folket. Fyfan vilken falsk jävel.
* Blir kär i en gift man på gamla dar och gör allt för att anställa honom hos sig, lovar en hög lön och speciella förmåner, skriver falska intyg så att hennes gigolo kan köpa lyxvilla och en audi för en mille.
Huruvida de gökat på hennes kontor under arbetstid är dock ej undersökt eller bevisat, men jag har ju mina aningar
Detta är inte allt, bara ett litet axplock snabbt ur minnet. Det finns säkert mycket mer som (S)katan gjort sig skyldig till som aldrig blev upptäckt eller uppmärksammat, så brukar det ju vara, det är jag helt säker på.