Citat:
Ursprungligen postat av
exponerad
Fulredigering, Fulredigering
Jag tycker Mattsson förklarar det i sin blogg.
Jag kan inte förklara hur han resonerar.
Du kanske skulle läsa hans resonemang
http://bloggar.expressen.se/thomasmattsson/2017/02/fler-logner-i-granskning-sverige-nu-om-att-expressen-vill-beordra/
fulredigering
3000 kronor
fria tider
Du kanske är ny i tråden så vi tar det igen.
Du lägger upp ett inlägg som du anser vara fulredigerat och vi andra tittar på det och bedömer sanningshalten i ditt påstådda fulredigerade program.
Väldigt enkelt. Så det du nu behöver göra är att leta upp ett av alla "tusen" fulredigerade program som GS lagt upp.
Vi förstår ju att du inte har problem med att hitta något bland alla dessa program.
Men vi som inte ser det du ser behöver att du visar oss mer precist vad som är fulredigerat.
Poppar pop corn så länge
Edit Det är som vanligt här! Du påstår du bevisar!
Edit2: Sorry såg just att du rekommenderade mig att läsa något som Tomas Mattsson skrivet och detta i expressen.
Det har nog inte framgått så tydligt men jag är extremt religiös och min religion förbjuder mig att ha något som helst kontakt med någon av dessa två orena saker.
Du får helt enkelt presentera själv vad den orene påstår. Men materialet från GS ligger ju offentligt så det är bara att klistra in avsnittet och sen påstår du att 2:14 in i inslaget säger marta nej och detta klipps sen in 6:23.
Svårare än så är det inte så upp med skiten på bordet så får vi se.