2017-02-19, 00:41
Medlem
CNN efter Trumps tal: Varför hatar han oss

Vem var gubben Trump drog upp på scen från ingenstans?
2017-02-19, 00:44
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolavanilj
Helt utan manus, han har inget att gömma så han behöver inga tal skrivare, till skillnad från Obama och Clinton som hade dussintals talskrivare och alltid talade efter manus skrivna av "special intressen".
Han höll faktiskt tråden lite bättre än tidigare. Äntligen fått tillgång till presidentämbetets hemliga stash av NZT?
2017-02-19, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321

Ojojoj vad SS ska ha det jobbigt med Trump. Bara tar upp folk på scen från ingenstans. Snubben skall tydligen varit med på någon intervju tidigare under dagen. Folk samlas ju många många timmar i förväg för att få se Trump.

Jag gissar han var intervjuad av Fox?
2017-02-19, 00:46
Medlem
Scherings avatar
Citat:

Undrar jag också. (Och vad har killen tagit? Jag vill ha lite.)
2017-02-19, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Soros dina lustigheter skänker mig stor glädje
Självklart är du som Amerika-hatare och Ryssvän glad när Trump får oss utskrattad
och svagare.

Mannen är en nationell skam.
2017-02-19, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Undrar jag också. (Och vad har killen tagit? Jag vill ha lite.)

hahah secret service måste ha fått hjärtinfarkt.

Nästa vecka blir ju mer galen när Trump lär skriva fler EOs.
2017-02-19, 00:51
Medlem
Citat:

Någon random supporter, hans livvakter såg inte glada ut iallafall, dem var påväg att brotta ned honom

Så skoj att han kallar CNN "Very Fake News" och resten av patrasket bara "Fake News"

10.000 pers var där inne och tusentals utanför, så packat att massor svimmade av.
2017-02-19, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolavanilj
Någon random supporter, hans livvakter såg inte glada ut iallafall, dem var påväg att brotta ned honom

Så skoj att han kallar CNN "Very Fake News" och resten av patrasket bara "Fake News"

10.000 pers var där inne och tusentals utanför, så packat att massor svimmade av.
Fox sa att det var köer "several miles long" utanför med folk som inte kunde komma in.
2017-02-19, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Tack, nu vet vi att du är efterbliven.

Du vet att det inte är ett tomt dokument som han skriver på när han gör en EO va? Utan att det är fyllt med innehåll. Bland annat innehåller dessa avbrutet stöd för Sanctuary cities, minskade regulationer, minskad lobbyism, utlyst en månads deadline på planer för att motverka ISIS, minskat slöseri genom ett direktstopp av nyrekrytering inom staten, gå ut ur TTP, avskaffa Obamacare, "Muslim-bannen" givetvis, även fast den sistnämnde inte lyckades. Han har fört igenom många av hans vallöften helt enkelt.

Seså, visa nu hur mycket andra presidenter har fått gjort på mindre än en månad. Jag väntar med spänning.

Det här var nytt för mig. Dessa EO har innehåll om vad som ska göras. Hur är det med muren, har glömt har han skrivit en EO för det?

Av dessa EO som skrivits, vilka är det som du gillar bäst? För jag antar att det är fler än en som uppskattas här men vilka är de viktigaste. Vad har han skrivit på som är bäst liksom?
2017-02-19, 00:58
Medlem
WOW gubben som Trump tog upp på scen säger till CNN:

Att Trump sa åt honom att han älskar honom och att det var hans bästa ögonblick i livet.
2017-02-19, 01:03
Medlem
Fox poängterar gång på gång att det var 9000 i hangaren och ännu mer folk utanför.
Inte så man gjort tidigare..
2017-02-19, 01:04
Medlem
stone_sleepers avatar
Börsen är i alla fall mycjet nöjd med Trump.

Citat:
Trump is enjoying the Dow Jones Industrial Average’s best performance in the initial 30 days of a presidential term since Franklin D. Roosevelt in 1945

http://www.marketwatch.com/story/how-president-trumps-stock-market-performance-in-his-first-30-days-ranks-2017-02-17

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in