2017-02-19, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Bara för att se hur den "fria" pressen och "liberalerna" här spyr ut sitt hat är tillräckligt för att förstå att Trump är framgångsrik. Om han inte var det skulle de ha något annat att göra

https://twitter.com/lrozen

Vem fan är K.T. McFarland?
Och om det stämmer varför är hon så viktig för Trump?
https://www.nytimes.com/2016/11/25/us/politics/donald-trump-kt-mcfarland.html

//////

Kämpa, Comviq-kompis!

Jag visste att du var fet men aldrig fick godis. Ungefär som din idol när han lipar framför ett antal miljoner i tv rutan
2017-02-19, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Trump skulle haft en fet guldkedja nu när han kör med öppen skjorta.

Joe ScarboroughVerifierat konto

"The Gallup survey is among many that show him to be the least popular new president in modern times."

Neoconsen i total panik att Trump vinner media kriget, deras dagar är räknade verkar det som.
2017-02-19, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Vadå vad hur ska jag ha det?

Jaså dina inlägg i tråden angående Trump utstrålar något helt annat än att du skrattar åt honom men okej

Jaha på vilket sätt har han lurat dem menar du genom att göra det han lovat? du verkar ha en underlig syn på att lura folk.

Jaså enligt dig och 7klövern i Sverige då + slaskmedia? Obama tillsammans med Busken blir nog svåra att slå som totalt värdelösa krigsälskande presidenter. Jaha så nu kan du alltså se in i framtiden också? Ursäkta att jag skrattar åt din analys då ni Trump kritker själva verkar lida utav det ni anklagar Trump för att ha, vi har ju sätt hittills hur det gått för dina gelikar när de försökt spått framtiden alltid blivit ett totalt fiasko så jag råder dig i all välmening att inte ge dig in där.

Ja det blir ju så jävla roligt när dessa självutnämnda psykologer här i tråden inte ens verkar veta att det krävs en grundlig utredning på en person innan man ställer en diagnos.

Samt att dessa själva reagerar på exakt samma sätt som Trump gör ner de blir utsatta för påhopp

Haha det var dagens bästa. Det är ju ni Trump onanister som skriker, gapar och lipar att hela världen är emot er stjärtgosse Ta och Googla lite om varför man inte gör ut offentligt med psykologiska analyser utifrån att studera personens tal och sätt. Hittar du inget på Fox eller Avpixlat så hör gärna av dig så ska jag länka en till dig.
2017-02-19, 00:14
Medlem
"Blacks for Trump" , "Women for Trump". Härligt spontant att gå runt med en skylt som visar vilken målgrupp man tillhör.
2017-02-19, 00:23
Bannlyst
Menade idioten Trump att det begåtts ett terrordåd i Sverige igår?
Ytterligare ett tecken på hans psykiska störning och totala inkompetens.

Trump måste och skall bort.
2017-02-19, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Menade idioten Trump att det begåtts ett terrordåd i Sverige igår?
Ytterligare ett tecken på hans psykiska störning och totala inkompetens.

Trump måste och skall bort.
Hur fick du för dig att Trump menade så? Trump sa att det är kaos i Sverige på grund av att Sverige tagit in så mycket invandrare från MENA. Syftade på dom skjutningar som pågått.
2017-02-19, 00:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Alltså, det är rätt så tragiskt att någon kan vara så otroligt lågbegåvad som dig. Ett exempel kan jag ju ge dig, det är väl också en av dina idoler. Om man som psykolog hade gjort en utvärdering på alla Hitlers tal, tror du att man kommit fram till att han var mental helt ok? Klart som fan man kan ställa diagnoser av att tex analysera alla tal Trump har gjort och hur hans beteende är. Vet du så jävla lite om psykologi, så tycker jag du ska Googla lite innan du försöker spela nån slags expert.

Du är en nolla helt enkelt, och du känner dig kränkt av att ha så mycket fel.

Citat:
Jag visste att du var fet men aldrig fick godis. Ungefär som din idol när han lipar framför ett antal miljoner i tv rutan

Vissa (wint3riscoming) klarar ju också av att ställa diagnoser av folk på ett anonymt forum, så allt är väl möjligt. Klarar du aldrig av att hålla dig dig sakfrågan när du gör dina tappra försök till att argumentera?

Som här t.e.x:
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik

Du svarade aldrig trots att jag citerade dig. Slutar du svara när du upptäcker att du har fel?
Senast redigerad av frapper 2017-02-19 kl. 00:39.
2017-02-19, 00:34
Medlem
Expressen och Aftonlögnen har nappat hårt på att Trump nämnde Sverige
Toppar högst upp påm deras sidor.
2017-02-19, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Vilket enormt tal av Trump detta är.

Helt utan manus, han har inget att gömma så han behöver inga tal skrivare, till skillnad från Obama och Clinton som hade dussintals talskrivare och alltid talade efter manus skrivna av "special intressen".
2017-02-19, 00:37
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Haha det var dagens bästa. Det är ju ni Trump onanister som skriker, gapar och lipar att hela världen är emot er stjärtgosse Ta och Googla lite om varför man inte gör ut offentligt med psykologiska analyser utifrån att studera personens tal och sätt. Hittar du inget på Fox eller Avpixlat så hör gärna av dig så ska jag länka en till dig.

Skriker, gapar och lipar? Ööhm, har du missat något eller snackar du om alla Trump motståndare som gjorde uppror på gatorna? Som brände och vandaliserade folks bilar, brände håret på folk, misshandlade Trump supportrar, kidnappade en förståndshandikappad person som vart bakbunden, tejpad om munnen och som tvingades dricka ur toalettstolen?

Osv..

2017-02-19, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Behandlar hon vidrigt? Men snälla lilla vän, om han säger en massa skit och beter sig som en skit mot folk och de skriver om det så kan han väl uppfatta det som vidrigt men det gör det ju inte desto mindre

Han har skrivit sitt namn ja. Det är ju duktigt. Men att skriva sitt namn tjugo gånger på en månad kallar ju inte jag att prestera något. Vad är det för bra med det menar du?

Tack, nu vet vi att du är efterbliven.

Du vet att det inte är ett tomt dokument som han skriver på när han gör en EO va? Utan att det är fyllt med innehåll. Bland annat innehåller dessa avbrutet stöd för Sanctuary cities, minskade regulationer, minskad lobbyism, utlyst en månads deadline på planer för att motverka ISIS, minskat slöseri genom ett direktstopp av nyrekrytering inom staten, gå ut ur TTP, avskaffa Obamacare, "Muslim-bannen" givetvis, även fast den sistnämnde inte lyckades. Han har fört igenom många av hans vallöften helt enkelt.

Seså, visa nu hur mycket andra presidenter har fått gjort på mindre än en månad. Jag väntar med spänning.
2017-02-19, 00:39
Bannlyst
Trump bara gräver sin grav djupare.

Terroristen Trump har inget gemensamt med amerikanen på gatan.
Däremot så underminerar han oss och skämmer ut oss något otroligt.
Att vi har en sån inkapabel person som potus är inget annat än en skam.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in