2017-02-18, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Hon från Hallands nyheter verkar sund och harmonisk!

Allt som har med samtal och debatt ska undvikas till varje pris!

Tog ett tag innan hon kom på en lögn varför hon inte kunde bemöta Johan - jag skaaaaaaaaa ehhhhh hämta min dotter!

Samma Maria Haldesten som bara för några dagar sedan stannade bilen och trodde att den viftande vägpiraten behövde hjälp med bilen eller nåt. Efter en stunds samspråk med den välklädde mannen från "Dubai" som förklarade att han hade slut på diesel och behövde pengar tackade hon sig själv för att hennes bildörrar var låsta och rutan bara lite nerrullad innan hon gasade på därifrån. MH är alltså f.d. ledarskribent på Göteborgs-Posten, numera politisk redaktör på Hallands Nyheter. Och ändå så totalt aningslös? Jisses.

http://www.gp.se/nyheter/maria-haldesten-r%C3%A5kade-ut-f%C3%B6r-v%C3%A4gpirater-jag-k%C3%A4nde-obehag-1.4156855
Citera
2017-02-18, 15:29
Medlem
Sperssons avatar
.
Jag visste först inte vad "Granskning Sverige" var för något.
Men efter att ha bevittnat medias och journalisters närmast sjukliga hat mot dem, så har jag plötsligt börjat donera pengar till dem.

Skrämmande att inte EN ENDA svensk journalist har något positivt att skriva om "Granskning Sverige".
Citera
2017-02-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Jag skulle vilja se en publik databas över oseriösa journalister med tydliga recensioner och analyser av deras produktion tillsammans med deras egna motiveringar. Det skulle kunna bli ett kraftfullt incitament för journalister att sköta sig. Se vidare mitt inlägg här:
(FB) Hatet mot MSM och politiker bör differentieras!

Det blir väl bara några sportjournalister kvar då som är möjliga att läsa men idén är bra.
Citera
2017-02-18, 15:41
Medlem
Belavias avatar
Älskar när Erik helt cool lugnt säger - "Alla som har något att dölja tycker nog det är jobbigt att bli uppringda" Ståhle visste inte hur han skulle förhålla sig, han visste så klart redan att han skulle gömma sig efter att han publicerat sin "granskning"

Erik lät sig utfrågas en timma med garden totalt nere, något som företrädare i MSM kunde ta efter kanske? Eller har de något att dölja kanske..

3.24 in i klippet

https://www.youtube.com/watch?v=O63gnqVqy24
Citera
2017-02-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Men efter att ha bevittnat medias och journalisters närmast sjukliga hat mot dem, så har jag plötsligt börjat donera pengar till dem.

Skrämmande att inte EN ENDA svensk journalist har något positivt att skriva om "Granskning Sverige".

Och ingen saklig kritik heller såvitt jag begriper. Alla tycks gå på Ekurirens bild och helt strunta i vad GS själva säger. Snacka om masspsykos och panik hos PK! De börjar känna sanningen flåsa dem i nacken.
Citera
2017-02-18, 15:45
Medlem
Då fick vi veta vad alla redan visste. Granskning Sverige består av en bunt rasistiska as som skämmer ut Sverige med sina lögner. Fast nyheten är att folk får betalt för att hata. De är alltså hathoror.

Och med tanke på en drös inlägg i tråden undrar man ju om de också är betalda. För så dumma inlägg kan ju ingen skriva på riktigt.

http://www.ekuriren.se/tjanster/granskning-sa-styrs-den-svenska-trollfabriken-som-sprider-hat-pa-natet/
Citera
2017-02-18, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stabskapten
Jag tror den typen av konspirationsteorier brukar gå ut på att ryssarna vill försvaga Sverige genom att beröva oss den stärkande välsignelse som mångkulturen utgör.

Hehe.

Naturligtvis vill ryssarna stödja oss i Sverige genom mer mångkultur, mer massinvandring. Ryssarna är på MSM och våra politikers sida. Alltså hur man på tjugo år förstör ett av världens bästa länder. Ryssarna gillar inte Sverige.

Ryssarna måste ju avsky Johan.
Citera
2017-02-18, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
Då fick vi veta vad alla redan visste. Granskning Sverige består av en bunt rasistiska as som skämmer ut Sverige med sina lögner. Fast nyheten är att folk får betalt för att hata. De är alltså hathoror.

Och med tanke på en drös inlägg i tråden undrar man ju om de också är betalda. För så dumma inlägg kan ju ingen skriva på riktigt.

http://www.ekuriren.se/tjanster/granskning-sa-styrs-den-svenska-trollfabriken-som-sprider-hat-pa-natet/

SSU?
Citera
2017-02-18, 16:15
Medlem
Hexen666s avatar
Facebookgruppen inte rasist, men uppmärksammade givetvis storyn om GS. Men när jag surfade runt lite på IRM:s hemsida så slog det mig att IRM sysslar med exakt samma typ av journalistik som GS gör. Dom ringer politiker och lägger sedan upp konversationen på deras hemsida. Irm lever mig veterligen på donationer, precis som GS. Irm har också fått nån form av journalistpris om jag inte missminner mig. Så varför är den ena okej men den andra är en propagandacentral? Förfarandet är ju mer eller mindre identiska, bara det att de två skiljer sig åt ideologiskt.
Citera
2017-02-18, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.

Den journalisten skulle bli utfryst direkt, få hembesök av Nicklas Orrenius och bli offentligt avrättad av Alex Voronov.
Citera
2017-02-18, 16:24
Medlem
http://www.bohuslaningen.se/lysekilspolitiker-drabbad-av-trollfabrik-1.4163426

Allvarligt talat, vadå trollfabriken? Det är väl SKITBRA att politiker får känna lite hetta genom såna här samtal så man verkligen ser hur falska dom är.
Citera
2017-02-18, 16:26
Medlem
RonPaul2008s avatar
Granskning Sverige på Aktuellt, Feb 17, 2017
https://www.youtube.com/watch?v=1lrRFTHSf4Y
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem