2017-02-18, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Tror ni att Aubameyang eller Renato Sanches kan få en uppgradering? Auba har ju åtminstone en IF men följer inte Bundesliga så vet ej hur bra han är på riktigt.

Beror helt på hur de bedömmer och när de bestämde vilka som får update för Auba Blev framröstad som Bundesligas bästa spelare första halvan av säsongen men sedan dess har han varit ganska kass missat massor med lägen och det går ganska trögt för Dortmund. Sanches får helt säkert inte update har knappt spelat en match.
Citera
2017-02-18, 08:04
Medlem
Är det jag som är trög eller hur funkar uppgraderingarna? Mane fick up 3, men hans två IF-kort förblev oförändrade medans OTW-kortet fick ett upp!
Citera
2017-02-18, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Är det jag som är trög eller hur funkar uppgraderingarna? Mane fick up 3, men hans två IF-kort förblev oförändrade medans OTW-kortet fick ett upp!

Såg nu att det bara var på FUTbin de inte uppgraderat hans SIF-kort!!
Citera
2017-02-18, 10:02
Medlem
Vad är grejen i FUT Champions med:

"Din trupp uppfyller inte följande interädeskrav:

Spelare från Premier League: Minst 16 i startelvan och byten"

Så har det inte varit tidigare Weekend Leagues?
Senast redigerad av Massari- 2017-02-18 kl. 10:57.
Citera
2017-02-18, 11:26
Medlem
Vilken spelare skulle ni rekommendera att köpa som striker? Ingen tanke vad för lag runt om osv.. lewandowski, auba, griezman, Zlatan eller suarez?
Citera
2017-02-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tronic3
Vilken spelare skulle ni rekommendera att köpa som striker? Ingen tanke vad för lag runt om osv.. lewandowski, auba, griezman, Zlatan eller suarez?

Har inte provat Bundes ännu men alla de andra. Lewandowski ser ju bäst ut på pappret tycker jag. Annars är Tif Icardi hittils bästa anfallaren jag lirat med men kör honom iofs bredvid higuain. Lukaku är också jävligt härlig och hans 87 ratade kort har sjunkit ganska mycket nere på 280k nu (ps4)
Citera
2017-02-18, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Har inte provat Bundes ännu men alla de andra. Lewandowski ser ju bäst ut på pappret tycker jag. Annars är Tif Icardi hittils bästa anfallaren jag lirat med men kör honom iofs bredvid higuain. Lukaku är också jävligt härlig och hans 87 ratade kort har sjunkit ganska mycket nere på 280k nu (ps4)

Okej tack för tips!
Citera
2017-02-18, 12:19
Medlem
Någon som kört messi 94 och neymar 94?
Och vad tyckte ni ?
Citera
2017-02-18, 12:23
Medlem
Jag är en medioker FIFA-17 spelare, beror mest på att jag inte har tiden då familj och jobb tar upp den mesta av min tid. Har "bara" lyckats kvalificera mig till WL 2 ggr och där ändå gjort ok ifrån mig med 14 och 16 vinster på ca 30 matcher. I säsongsspel ligger jag och pendlar mellan div 5-3. Div 5 vinner jag "busenkelt", div 4 håller jag mig kvar oftast men div 3 är det raka förluster och degradering för mig! Vill ändå bara säga att trots mitt mediokra spel har jag två slagkraftiga lag, 4-1-2-1-2(2) med Higuain OTW och Dybala SBC i ena laget och Aubameyang och Lewandowski på topp i andra laget! Dybala är så överlägsen bäst med 164 mål på 161 matcher och 61 assist på det! Tror absolut att det finns spelare dår ute som har ett bättre målsnitt med en spelare men då tror jag oxå att ni gör bättre ifrån er än mig oxå! Så jag säger att Dybala är den absolut bästa anfallaren i spelet!
Citera
2017-02-18, 12:44
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Vad tror ni om priset på 83-Kante?

Går för 65k nu. Folk packar och paniksäljer så han kanske stiger eller tror ni tvärtom när det finns fler ute på marknaden? Funderar på att slå till. Köpte 81an för 15k.
Citera
2017-02-18, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad tror ni om priset på 83-Kante?

Går för 65k nu. Folk packar och paniksäljer så han kanske stiger eller tror ni tvärtom när det finns fler ute på marknaden? Funderar på att slå till. Köpte 81an för 15k.

Så extremt liten skillnad på de två nif korten att man lika bra kan köra med 81an
Citera
2017-02-18, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Jag är en medioker FIFA-17 spelare, beror mest på att jag inte har tiden då familj och jobb tar upp den mesta av min tid. Har "bara" lyckats kvalificera mig till WL 2 ggr och där ändå gjort ok ifrån mig med 14 och 16 vinster på ca 30 matcher. I säsongsspel ligger jag och pendlar mellan div 5-3. Div 5 vinner jag "busenkelt", div 4 håller jag mig kvar oftast men div 3 är det raka förluster och degradering för mig! Vill ändå bara säga att trots mitt mediokra spel har jag två slagkraftiga lag, 4-1-2-1-2(2) med Higuain OTW och Dybala SBC i ena laget och Aubameyang och Lewandowski på topp i andra laget! Dybala är så överlägsen bäst med 164 mål på 161 matcher och 61 assist på det! Tror absolut att det finns spelare dår ute som har ett bättre målsnitt med en spelare men då tror jag oxå att ni gör bättre ifrån er än mig oxå! Så jag säger att Dybala är den absolut bästa anfallaren i spelet!

Lust att länka hela dina 2 lag? detta lät mycket intressant. Har inte provat Dybala ännu eftersom jag inte gillar att spela med spelare jag vet kommer gå ner i priset stadigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in