2017-02-18, 08:55
Medlem
Pater-Nosters avatar
Bra att den bruna sörjan kommer under lupp. Man blir mörkrädd när man läser hur Granskning Sverige ljuger, manipulerar och sprider hat.
Citera
2017-02-18, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pater-Noster
Bra att den bruna sörjan kommer under lupp. Man blir mörkrädd när man läser hur Granskning Sverige ljuger, manipulerar och sprider hat.

Ja. Skiten ska upp till ytan och den ska granskas. GS har fått sprida sin rasbiologiska sörja alltför länge nu utan att en ordentlig granskning har gjorts.

Det kommer bli svårare för trollen på fabriken att bedriva sin hat-verksamhet framöver.
Citera
2017-02-18, 09:24
Medlem
Citat:

Men ab, dn m.fl går bra att läsa? =)

Svensk journalistik måste förr eller senare nå botten, precis som missbrukare når innan dom kan få upp ögonen för sina egna problem.

Synd bara på alla svenskar som blivit jagade, uthängda, förföljda m.m.
Citera
2017-02-18, 09:29
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Ja. Skiten ska upp till ytan och den ska granskas. GS har fått sprida sin rasbiologiska sörja alltför länge nu utan att en ordentlig granskning har gjorts.

Det kommer bli svårare för trollen på fabriken att bedriva sin hat-verksamhet framöver.

Antingen är du mycket dum eller så vill du skada Sverige. Alltså idiot eller ond alternativt både och.
Citera
2017-02-18, 09:32
Medlem
RonPaul2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Vad bra att ju*en Jack Werner och hans medlöpande stjärtgossar på Svt ägnar ett helt reportage åt GS - utan att låta nån från GS komma till tals!

Och det är alltid lika "roligt" att se hur mycket dessa svin projicerar...

Var kan man hitta detta inslag?
Citera
2017-02-18, 09:35
Medlem
Tillägg till mitt förra inlägg om Eskilstuna-Kurirens krig mot ”Trollfabriken”.
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Eskilstuna-Kuriren fortsätter med krigsrubrikerna: DEN SVENSKA TROLLFABRIKEN

17/2 21:10 Löfven: Inte förvånad att SD sprider Granskning Sveriges klipp
https://unvis.it/ekuriren.se/eskilstuna/lofven-inte-forvanad-att-sd-sprider-granskning-sveriges-klipp
http://www.ekuriren.se/eskilstuna/lofven-inte-forvanad-att-sd-sprider-granskning-sveriges-klipp/

Tidigare igår (17/2) var kultur- och demokratiminister Alice Bah Kuhnke (MP) så upprörd över Granskning Sverige att hon ville gå ut och demonstrera och pratade om handlingsplaner, se mitt inlägg här:
(FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige

Tidigare inlägg om Ekurirens granskning:
13/2: (FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige
16/2: (FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige

Jag kan förstå att Ekuriren känner panik inför att bli offentligt ifrågasatta. De har länge, mot allt förnuft, drivit kampen för invandring och mångkultur på ett närmast militant sätt. Jag citerar mig själv från ett tidigare inlägg:

Eskilstuna-Kuriren har idag (18/2) också en ledare i sitt krig mot Trollfabriken Granskning Sverige:
Trolltider, Trumptider, Putintider, bruna tider
https://unvis.it/ekuriren.se/ledare/trolltider-trumptider-putintider-bruna-tider
http://www.ekuriren.se/ledare/trolltider-trumptider-putintider-bruna-tider/

Citat:
Trollfabriken, som avslöjats här i tidningen, är inte den enda. Den är en del av en nätpropaganda med politiska syften.

Trakasserier och påståenden som ska ge en falsk, negativ bild av personer, tidningar eller myndigheter är en av dess vanliga metoder. Vad som ska se ut som intervjuer, omklippta och manipulerade för att bli användbara i propagandan, ingår också. Trollfabriken som uppträder under namnet "Granskning Sverige" har utmärkt sig med just sådant, riktat inte bara mot pressen.

Vad Ekuriren säger är att Granskning Sverige är en del av en nätpropaganda med politiska syften. Stämmer detta? Vilka bevis finns?

Granskning Sveriges hemsida är inte speciellt tydlig men på deras sida på Youtube står det såhär:
Citat:
Granskning Sverige är ett demokratiskt medborgarinitiativ, vars syfte är att uppmuntra vanliga människor att utöva sin demokratiska rätt och skyldighet att kontrollera etablissemangets politiker, journalister och tjänstemän. Granskning Sverige strävar efter att i alla lägen vara opolitiska, opartiska och sakliga. Demokratin vinner på det!

Ljuger Eskilstuna-Kuriren? I så fall har de ju dragit med sig kultur- och demokratiministern och statsministern i en lögn för att tysta oppositionella.
Citat:
Statsminister Stefan Löfven (S) ser allvarligt på trollfabriken Granskning Sveriges organiserade arbete för att sprida främlingsfientlighet och näthat.

[...]

Vår teknik måste hänga med och vi måste medvetandegöra. Där det är rena lagbrott som rasism är det viktigt att agera snabbt och se till att polisen också agerar.
Citera
2017-02-18, 09:41
Medlem
Hardstekts avatar
finns det några möjligheter att stödja gs?
Citera
2017-02-18, 09:49
Medlem
pressar? Det är ju ihopklippt jävla trams.

Måste vara väldigt små människor bakom detta. Get a life.
Citera
2017-02-18, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Eskilstuna-Kuriren fortsätter med krigsrubrikerna: DEN SVENSKA TROLLFABRIKEN

17/2 21:10 Löfven: Inte förvånad att SD sprider Granskning Sveriges klipp
https://unvis.it/ekuriren.se/eskilstuna/lofven-inte-forvanad-att-sd-sprider-granskning-sveriges-klipp
http://www.ekuriren.se/eskilstuna/lofven-inte-forvanad-att-sd-sprider-granskning-sveriges-klipp/

Tidigare igår (17/2) var kultur- och demokratiminister Alice Bah Kuhnke (MP) så upprörd över Granskning Sverige att hon ville gå ut och demonstrera och pratade om handlingsplaner, se mitt inlägg här:
(FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige

Tidigare inlägg om Ekurirens granskning:
13/2: (FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige
16/2: (FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige

Jag kan förstå att Ekuriren känner panik inför att bli offentligt ifrågasatta. De har länge, mot allt förnuft, drivit kampen för invandring och mångkultur på ett närmast militant sätt. Jag citerar mig själv från ett tidigare inlägg:

Jag förstår inte riktigt resonemangen...

Men i snitt cirka 1.2-1.3 intervjuer i veckan mäktar denna "fabrik" med och samtliga verkar lagliga.
Detta menar regeringen är ett allvarligt problem eftersom GS avser påverka opinionen?

Samtidigt kan ju nämnas att GS har cirka 5000 visningar på varje klipp och alltså ingen spridning bortom de redan frälsta.
Citera
2017-02-18, 09:59
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Jag förstår inte riktigt resonemangen...

Men i snitt cirka 1.2-1.3 intervjuer i veckan mäktar denna "fabrik" med och samtliga verkar lagliga.
Detta menar regeringen är ett allvarligt problem eftersom GS avser påverka opinionen?

Samtidigt kan ju nämnas att GS har cirka 5000 visningar på varje klipp och alltså ingen spridning bortom de redan frälsta.
Nu får de iofs gratisreklam genom EK,DN, AB,Expressen mfl. så spridningen torde öka.
Citera
2017-02-18, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissemizz
pressar? Det är ju ihopklippt jävla trams.

Måste vara väldigt små människor bakom detta. Get a life.

Är det trams att kontrollera etablissemangets politiker, journalister och tjänstemän?

GS ställer makthavare till svars och det är ju pinsamt tydligt att makthavarna ofta inte kan förklara sitt agerande. Tycker du inte att det är allvarligt? Är inte du också medborgare och betalar skatt? Känner du inget ansvar för det land som du lever i?
Citera
2017-02-18, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
finns det några möjligheter att stödja gs?

Donationer
http://www.granskningsverige.se/donera/

Men också självklart: sprid klippen. Jag tycker att många avsnitt är utmärkta att skicka till vänner och bekantar som börjat ifråga sätta etablissemanget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in