2017-02-15, 22:33
Medlem
han har flyttat till Karlstad?
Citera
2017-02-15, 23:01
Medlem
Sven-Gustafs avatar
De skulle ha slängt ut honom från festen efter att han viftat med en avslagen flaska. Det var ett ödesdigert misstag att låta honom sitta kvar där som en i gänget. Varför gjorde de inte det tro?
Citera
2017-02-15, 23:17
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaha570
han har flyttat till Karlstad?
Har han??
Iofs så har han ju massa släkt där, bla morsans bröder och syster.
Som förövrigt läser här ...
Citera
2017-02-16, 21:04
Medlem
AllarNs avatar
Jag mejlade Svea Hovrätt och frågade vad som händer i fallet och fick svaret: "Målet är inte utsatt till förhandling ännu, åklagaren har beviljats anstånd tom 2017-02-24 för att inkomma med komplettering."
Citera
2017-02-16, 21:53
Medlem
Hade kontakt med en av mina äldre släktingar i Idre under kvällen och efter ett tag kom vi in på mordet på Boggen. Hon menade på att det finns en mycket liten klick personer utöver familjen som hävdar T's oskuld men att det är meningslöst att diskutera med dem eller ens bli arga på dem. Anledningen var att det är allmänt känt att dessa personer är antingen påtagligt svagbegåvade eller är en del av samhällets bottenskikt med psykiska besvär.

Denna dam är vanligtvis lugnet själv men när vi kom in på familjen Kristiansson blev hon så upprörd att jag var tvungen att byta samtalsämne!
Senast redigerad av Drummelton 2017-02-16 kl. 21:58.
Citera
2017-02-17, 01:40
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllarN
Jag mejlade Svea Hovrätt och frågade vad som händer i fallet och fick svaret: "Målet är inte utsatt till förhandling ännu, åklagaren har beviljats anstånd tom 2017-02-24 för att inkomma med komplettering."
Bra gjort!
Citera
2017-02-17, 01:42
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drummelton
Hade kontakt med en av mina äldre släktingar i Idre under kvällen och efter ett tag kom vi in på mordet på Boggen. Hon menade på att det finns en mycket liten klick personer utöver familjen som hävdar T's oskuld men att det är meningslöst att diskutera med dem eller ens bli arga på dem. Anledningen var att det är allmänt känt att dessa personer är antingen påtagligt svagbegåvade eller är en del av samhällets bottenskikt med psykiska besvär.

Denna dam är vanligtvis lugnet själv men när vi kom in på familjen Kristiansson blev hon så upprörd att jag var tvungen att byta samtalsämne!

Ja precis. Exakt det jag fått reda på också.
Klientelet är sas inte "normalbegåvade", även en del narkotika/alkoholproblematik hos en del.
Många lever på Soc eller Försäkringskassan, säger inte att alla gör det, men det finns ett "gäng" som faller in under den fliken.
Senast redigerad av Hydrahead 2017-02-17 kl. 01:44.
Citera
2017-02-28, 14:42
Medlem
Hydraheads avatar
Kom igen nu folk!
Ingen som hört lite byaskvaller?
Brukar alltid finnas någon som pratar på fyllan etc.
Citera
2017-03-02, 09:26
Medlem
AllarNs avatar
Enligt Svea Hovrätt kommer det som det ser ut nu bli huvudförhandling någon gång i höst.
Citera
2017-03-04, 09:29
Medlem
KuKluxKlans avatar
Vad gör mördaren idag? Var bor han?
Den dysfunktionella familjen, hur går det för den i byn?
Vad jobbar fågelskrämman(mamman) med?
Citera
2017-03-06, 18:09
Medlem
Ja vad göra dessa avskum idag?

Pappan ser ut som en typisk pedofil och mamman som ett inavlat missfoster. De är säkert syskon. Klart som fan de får ett jävla monster till unge. står då helt klart att allt inte står rätt till i något av dessa missfosters ärthjärnor.
Citera
2017-03-06, 18:48
Medlem
Hydraheads avatar
Tydligen (?) har kräket tagit sitt pick och pack och flyttat till Karlstad.
Därifrån trakterna kommer ju morsan, hennes syskon bor kvar.
Skönt för folk man känner att slippa se Tommys vidriga uppsyn i Idre dock.

Bara att vänta på att han flippar där när han är ute och super, inte sista vi hör från den där känns det som....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in