Citat:
Ursprungligen postat av
korvbenke
Definiera vapenlicens du vet att vapen är ett brett begrepp en sked kan vara ett vapen skall det införas vapenlicens för skedar

?
Jag inbillar mig inte... Du gråter riktigt mycket angående denna ban Trump utfärdat

Nej du förklarar inte hur något funkar i Amerika frågar jag en amerikan inte någon random på FB.
Ja precis alltså bör personer som tillber solguden få utöva sin religion i USA
Ja just ja för Muslimer och vapen är samma sak

så vart är hyckleriet där? Vapen dödar inte människor gör...
Det har pratas om skjutvapen hela tiden, varför spelar du dum och hur inbillar du dig att ta upp andra vapen skulle ändra nått om skjutvapen?
Så klart du inbillar dig, men jag kan inte säga mer än hur det är och sen försöker du kontra med något ad hominem liknande i tron att detta skulle ändra något.
Och ljuger och att jag säger att inget funkar i USA.
Religonsfrihet är religionsfrihet, oavsett om det är om man tror på nån solgud eller att vi kommer ifrån en annan planet.
Så ja, de ska inte diskrimineras för de råkar tro på islam.
Och för inte du ska bli hycklare, så måste du då även adressera de muslimer som redan bor där, invånare som medborgare och utvisa detta.
Och då utvisas.
Men visade sig Trump stötte på något som heter grundlag och lite annat gojs.
Och nu är vi här
Det är du som säger muslimer vapen och muslimer är samma sak, så blanda inte in mig d¨det är 100% dina egna ord.
Det jag säger att man har en omotiverad och överdriven rädsla för muslimer som genererar mycket få döda.
Och sen skjutvapen(viket jag nu kommer på att jag använt de allra flesta ggr) som genererar massor av död ca ~600 gånger mer.
Så muslimer ska man extrem kolla eller stänga gränsen för, för de är så farliga.
Men +~10000 döda släpper man förbi utan större reflektion och sen säger att folk dör av andra saker.
Det är så enkelt, var och en får ta sitt eget ansvar och problematik.
Men det vill du inte, det är då här hyckleriet blir så extremt tydligt.