2017-02-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 360488
Vet inte vilket klipp du letar efter, men detta är upplagt igår.
1:20 in torkar han upp vad någon spillde och kletar av det på en annan kunds burgare.
https://www.youtube.com/watch?v=nbO9EYpLe0k

Fy fan vilket jävlar äckel.

Skulle aldrig komma på tanken att handla av en gris.
2017-02-12, 18:48
Medlem
Man kan ju fråga sig varför han inte använder papper runt själva korvbrödet när han serverar korv till kund,kan ju inte vara en sådan stor utgift.
Han har ju papper till hamburgarna så då undrar man ju varför inte runt korvbrödet.
2017-02-13, 01:52
Bannlyst
Vet inte om nördvärns lagen är för han? Får han slå till någon som kommer in i hans vagn eller förstör!
Hur mycket våld får Jesper bruka?

Ärligt talat vet jag inte vad man ska säga om manen. Han hjälper hemlösa men är detta ett sett får att få mer respons är en annan sak! Och han kallar sin mamma för kärring och är lite för aggressiv mot kunderna i ett land som lagom!

Tycker i alla fall det är intressant med liv streamningen några bra skratt har man fått!
2017-02-13, 22:12
Medlem
Bara9s avatar
Verkar som att han har sett till att klippet blivit borttaget, var det någon som gjorde en backup?
2017-02-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bara9
Verkar som att han har sett till att klippet blivit borttaget, var det någon som gjorde en backup?
Jag hittade (nu borttagna) klippet bland hans recensioner på Facebook, verkar som att han rensat bort kommentaren men en ihärdig kille har lagt upp samma text igen med en ny länk.
Citat:
Danie* O*sson har recenserat Harakiri korven helldog – 1 stjärna
Igår kl. 04:20 ·
torka upp det en kille har dreglat på bordet och slänger det på en hamburgare och säljer den sen till en annan kille. Fruktansvärt trevligt. borde anmällas.
Då detta klippet konstigt nog försvunnit så har ni kopia här:
filedropper(.)com/harakirigubben
ta bort () till länken
PS. Videon är skickad till Miljöförvaltningen.
Ny länk är alltså:
http://www.filedropper.com/harakirigubben
01:20 in i klippet fortfarande.
2017-02-14, 16:16
Medlem
Klippet som fann på Youtube som någon annan lagt upp, där Jesper torkar sin föremål mot en hamburgare som han sedan säljer till någon annan. Det klippet är borttagen på grund av upphovsrätt. Tydligen rapporterade han klippet, men de andra klippen är inte alls borttagna på grund av upphovsrätten, ganska uppenbart att han rapporterat klippet.

Han kan i alla fall känna att han gjort fel, det är väl i alla fall något positivt. Förhoppningsvis blir han av med denna yrke.

Han brukar livestreama hemma hos sig, och ta emot telefonsamtal som folk ställer frågor. Är det någon som vet om någon har ringt till han och frågat angående denna händelse?

Jag läste att klippet även skickats till Miljöförvaltningen, är det någon här som också gjort det?

Kan han komma undan med enbart en varning eller är det nolltolerans som gäller?

Någon här som sparat klippet?
Tänkte att man kanske kunde skicka klippet till Miljöförvaltningen, det skadar väl inte om de får samma ärende ifrån andra människor också.
2017-02-14, 19:46
Medlem
Vilken jävla gris! Fan det äckligaste jag sett..
2017-02-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Kan tänka mig hur det skulle vara om denne Jesper jobbade som läkare på en vårdcentral. Han kommer ut i väntrummet och ropar upp en gubbe som då samtidigt säger "ska man behöva vänta så länge". Jesper säger då "gå härifrån, du är en klagande idiot" och vänder sig mot en annan gubbe och säger "vad ska du ha hjälp med då"

Nu är korvgubbe iofs inget professionellt yrke och då han är "chef" över sin egen korvvagn kan han ju bete sig hur otrevligt som helst mot kunderna då ju bara han själv får lida ekonomiskt för det (ev..). Förmodligen får han FLER kunder av att vara arg, fulla idioter tycker väl om att tjafsa och skratta åt honom då och därför fortsätter han beteendet. Och fyllon som trots promillehalten inte är idioter tilltalas säkert av hans utfodrande av hemlösa som han ju skyltar stort med.

Det värsta är nog om han verkkligen torkade bort kundsaliv med stekspaden och sedan torkade av det på hamburgaren, för sånt kan ju sprida Hepatit och elände.
2017-02-15, 20:16
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Nu är korvgubbe iofs inget professionellt yrke och då han är "chef" över sin egen korvvagn kan han ju bete sig hur otrevligt som helst mot kunderna då ju bara han själv får lida ekonomiskt för det (ev..). Förmodligen får han FLER kunder av att vara arg, fulla idioter tycker väl om att tjafsa och skratta åt honom då och därför fortsätter han beteendet. Och fyllon som trots promillehalten inte är idioter tilltalas säkert av hans utfodrande av hemlösa som han ju skyltar stort med.

Det värsta är nog om han verkkligen torkade bort kundsaliv med stekspaden och sedan torkade av det på hamburgaren, för sånt kan ju sprida Hepatit och elände.

Vadå "om"? Det finns ju på film.
2017-02-15, 21:07
Medlem
Videoklippet som heter i stil med ""Tjackhora" vs Jesper", där bemötter Jesper bl.a en gammal dam som säger något som försöker äta Harakiri korven. Varav Jesper säger till damen att sköta sig själv istället på ett otrevligt sätt.

Jag har försökt höra vad gamla damen säger, men jag hör aldrig riktigt vad hon säger till han som försöker äta Harakiri korven.

Är det någon här som förstår vad hon säger?

Inövrigt så undrar jag också om någon vet hur det går med Miljöförvaltningen, har de tagit ärendet vidare och undersökt saken eller har de lagt ner det?

Jesper har också sluta ta enot telefonsamtal ifrån hans livesändningar och skyller på att hans telefon är "upptagna" med andra saker, eller vad han skyllde på. Jag tror mer att han är rädd för att folk skall ställa frågor angående om vad han gjorde mot en kunds hamburgare.

Jesper verkar i alla fall kunna inse att han gör fel och skäms, eller?
2017-02-15, 21:40
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Han brukar livestreama hemma hos sig, och ta emot telefonsamtal som folk ställer frågor. Är det någon som vet om någon har ringt till han och frågat angående denna händelse?

Ja, en har frågat om det.
2017-02-15, 22:29
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater

Han och hans admin var arga över att klippet spreds och korvgubben trodde det var ihopklippt bara för att smutskatsa honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in