2017-02-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Varför åkte GJ hem på söndagsmorgonen? De skulle ju till Byakrogen på kvällen och äta plankstek och dricka god öl. Känns lite meningslöst med hans besök öht.

Det e ingen som vet
Citera
2017-02-15, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jujuonthebeat
Jag vill inte säga för mycket men jag har en nära relation med någon som kände allihopa utantill och innantill. Vad JH son sitter för kan jag INTE säga då jag INTE vet. Men jag vet att misstänkt för detta är GJ och JS son har varit borta Under en längre tid. Dock inte för detta- ingen är dömd ÄN..... Enligt nära vänner och familjemedlemmar till de mördade är det G som är skyldig då han åkte hem tidigt sön morgon då ska alla ha legat avsvimmade på samma sätt dom hittades. Alltså varit sista person i huset o G har sagt olika historier till ALLA!!!!!!

Din historia är inte vattentätt tidigare satt inte JH son postade du nu vet du inte vad han sitter för.
Citera
2017-02-15, 19:06
Bannlyst
Citat:
Det e ingen som vet

Varför sitter JH son på Råby.
Citera
2017-02-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
Din historia är inte vattentätt tidigare satt inte JH son postade du nu vet du inte vad han sitter för.

Ja han sitter INTE för detta mord, det är allt jag vet. Sen om han sitter ändå eller inte det skiter jag i. För denna tråd handlar trots allt om skivarps mordet!!!?
Citera
2017-02-15, 19:12
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Hur vet du att det är just sex brott han är dömd för? Inte fem brott eller sju? Har han rånmördat de tre männen i villan?
Haha, humor!!
Citera
2017-02-15, 19:15
Medlem
klar gör att JH sonen INTE har med det i skivarp att göra han har suttit på Råby med lvu sen dec 2016 för diverse saker. ej ålkohol problem...
Citera
2017-02-15, 19:16
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Det e ingen som vet

Jo. Vi vet att de hade bokat bord på Byakrogen till söndagen men de dök aldrig upp eller menar du att det är ingen som vet varför han åkte hem?
Citera
2017-02-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Jo. Vi vet att de hade bokat bord på Byakrogen till söndagen men de dök aldrig upp eller menar du att det är ingen som vet varför han åkte hem?

Ingen vet varför han valde att lämna
Citera
2017-02-15, 19:35
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Tycker inte det är så konstigt om GJ lämnar lite diskret. Han kanske trodde det skulle handla om öl, kött och Metallica, och så plockar de andra tre, som känner varandra bättre, plötsligt fram nåt helt annat och säger "nu skall vi ha roligt". Han sover dåligt på soffan, tänker "varför hängde jag med?" och ringer sen efter en taxi på morronen och vill bara glömma alltihop.
Citera
2017-02-15, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ja han sitter INTE för detta mord, det är allt jag vet. Sen om han sitter ändå eller inte det skiter jag i. För denna tråd handlar trots allt om skivarps mordet!!!?

Du postade att JH son inte sitter och du hade säker källa. Sonen blir intressant med tanke på tidigare postare. Tråden handlar om Skivarp det framkommer att både JH son och dotter är kriminella.
Utesluter inte att sonen har ett finger med.
Citera
2017-02-15, 19:39
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
Utesluter inte att sonen har ett finger med.

Kanske har varit i huset tidigare och lämnat nåt som sen stått där? Och som "kom väl till pass" när fyllan nått "why-not?"-stadiet.
Citera
2017-02-15, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Tycker inte det är så konstigt om GJ lämnar lite diskret. Han kanske trodde det skulle handla om öl, kött och Metallica, och så plockar de andra tre, som känner varandra bättre, plötsligt fram nåt helt annat och säger "nu skall vi ha roligt". Han sover dåligt på soffan, tänker "varför hängde jag med?" och ringer sen efter en taxi på morronen och vill bara glömma alltihop.

JH son har kanske varit taxi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in